cuo sam da imaju neki jos kod gradske bolnice ,znali netko sta o tome,
drugo klipovi su fabricki ,i vidi se na golo oko da je blok gde je klip prvi do hladnjaka nevesto uradjen ,mislim da je masina malo pobegla ,jer prvi put kada je obradjivan blok nisam dirao broj ,a drugi put je majstor i to skinuo i pretpostavljam da je masina napravila kosinu ,jer kada podignem klip u mrtvu tacku gore do broja motora ima normalan zazor a na delu koji je okrenut ka usisnoj grani skoro je klip ravan sa blokom ,deli ga neka stota ,jako plitko,
doneo sam tako obradjenu glavu i blok stegao unipartov dihtung original i presao 1000 km i propirio je kompresiju,auto se nije pregrevao ,ponovo skinem glavu ,a ona se uvila po duzini ,sto majstor nikako nije hteo da prihvati ,i kad je obradio nije hteo da prizna a bila je kriva.
sad nema sale vadim motor i mora blok i glava na ravnanje i po potrebi da se udese klipovi ,ako trba za neku desetu da se obrade.
definitivno ova srbija je trula ,majstori i kvalitet jedna velika nula ,svi vole da uzmu pare a kvalitet nikakav, a da priznaju gresku nikada,ako se utvri da su ove moje tvrdnje tacne i da me je zeznuo ,ma gonicu ga do groba ha ha