: 1 [2] 3 4

: obrada glave i bloka  ( 15337 )

0 and 2 Guests are viewing this topic.

mister x

Odg: obrada glave i bloka
« #15 : November 09, 2009, 00:09:42 AM »

evo kako to izgleda

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: obrada glave i bloka
« #16 : November 09, 2009, 01:10:36 AM »

Dule,sve ukazuje da ti je hilzna pod kosinom(ne znam kako je majstor to uspeo). Jesu li hilzne originalne ili "snadji se"? U vezi dihtunga imam da dodam: imao sam slučaj sa punim metalnim dihtunzima kad sam sastavljao poršeov šestak bokser vodeni. Alu blok,alu glave. E,sad...nisam imao nove dihtunge za glave,pa pozovem Veska Prlainovića(trkača i vrsnog mehaničara) i pitam ga šta sa dihtunzima... Kaže mi da dihtunge ofarbam :0_0:. Ja malo skeptičan počnem da "palamudim" a on mi kaže "mali uradi tako!" Akrilni sprej i opičim ja to... Prošlo je 3 godine i sve je u redu još. Tako da preporučujem to i za bakarne. A preterano zatezanje glave ne preporučujem bez novih brezona i matica nikako. Uporedite dužinu novih i "silovanih" brezona i sve će biti jasno.

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: obrada glave i bloka
« #17 : November 09, 2009, 01:22:16 AM »

A majstoru reci drugi put da ne mora da dira broj motora ravnajući blok već da ga odradi na ravnoj brusilici i prodje pored broja. Ja se sat vremena zezam da ga čuknem kako treba,a on da ga prebrusi...odr'o bih ga... :)

mister x

Odg: obrada glave i bloka
« #18 : November 09, 2009, 01:45:33 AM »

uzas sad i kriva hilzna,u stvari hilznovao sam blok kod nekih tipova u zemunu ,mozda bih trebalo da im reklamiram,
nikako taj motor od kako su ga uradili da proradi,radi 1000 km i probije dihtung

aca grunf

Odg: obrada glave i bloka
« #19 : November 09, 2009, 03:58:06 AM »

skoro sam dosao u situaciju za obradu glavi kada je vozilo u fazonu ,,kako i koliko da naplatim kada je matoro100 godina,,da  nerado uzimaju na rad, a rade ...zato ipak gledam vec proverenu situaciju i nelutam...po meni najbolja varijanta je kod zeke ...

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: obrada glave i bloka
« #20 : November 09, 2009, 12:57:45 PM »

Poneseš ti lepo taj motor kod majstora koji su to radili i pitaš jesu li spremni da potpišu za "kriv klip" i ostale budalaštine,jer motor nosiš na veštačenje. Lako ćeš se tako dogovoriti sa njima da im samo doneseš račun kad završiš obradu. Ja ne znam gde bi to mogao u BG da završiš,ali znam da je u Srbiji br.1 Cubi iz NS,pa ponesi tamo(već si platio pa te boli uvo za troškove).

mister x

Odg: obrada glave i bloka
« #21 : November 09, 2009, 15:55:54 PM »

zvao sam danas majstora kaze donesi zajedno sa radilicom i klipovima da vidimo sta se desava ,
cak i kad prvi i cetvrti stavim u nultu tacku ,skroz gore i lagano okrecem radilicu sitno napred nazad u tom klipu se cuje neko struganje ,izvadio sam motor i rasturio ga za tri i po sata ,,nadam se da cu sutra resiti te problema
ako ne neka stoji dok ne utrci neki dobar motor ,ili cu vec nesto od proleca da budzim

mister x

Odg: obrada glave i bloka
« #22 : November 10, 2009, 12:28:23 PM »

konacno imam stanje stvari ,stradala dva klipa prvi i cetvrti ,usled pregrevanja a ne usled uletanja nepoznatog dela u cilindar,
stvar je sledeca ,klip se smanjio od temperature i igra kad je rasterecen u cilindru ,uzi je za tri desete ,i otuda ono lupkanje u motoru,a probijanje dihtunga glave ,ocigledno lagano stezanje ,7 kg smesno ,svi preporucuju 7 kg plus tri kg ,inace dzaba posao ,

mister x

Odg: obrada glave i bloka
« #23 : November 10, 2009, 12:37:53 PM »

potrebna dva klipa ,ako netko ima neka se javi ,ne treba mi klipnjaca,
u pitanju je mini 1100  clubman estate 80 god,hitno je
« : November 10, 2009, 12:55:08 PM mister x »

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: obrada glave i bloka
« #24 : November 10, 2009, 13:25:21 PM »

koja speciala?

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: obrada glave i bloka
« #25 : November 10, 2009, 14:45:59 PM »

čudno, čudno, da bi se klip toliko smanjio.
možda je tu uzrok što si jednom našao alu piljevinu u motoru ako se ne varam.

u svakom slučaju nešta nije dobro. dali si radio specilnu? na koliko? dali klipovi odgovaraju? dali je blok- cilindri u tolerancijama?

u svakom slučaju netrebaš samo klip nego i prstenove.

mister x

Odg: obrada glave i bloka
« #26 : November 10, 2009, 17:12:17 PM »

pardon doslo je do greske ,klipovi su se smanjili za tri stote.da mnogo je na desete ,
prstenovi ,ili kako ih jos zovu karike su nove ,presle 1000 km hepolait ,a imam jos jedne nove takodje presle 1000 km
tako da ,samo dva klipa po mogucnosti polovna ,ako netko ima nesto takvo neka se javi pa cu mu proslediti mere ,kako bi utvrdili dimenzije ,naravno ne trazim za dzabe ,ali se necu buniti ako bude i takvih ponuda

Marko90

Odg: obrada glave i bloka
« #27 : November 10, 2009, 19:01:15 PM »

Pa reko sam ti ja da se grejao a ovo da se smanjuju to prvi put u zivotu cujem... Cuo sam da se potrose pa budu malo uzi al to posle bar nekih 100000km al ovo... Ionako me na ovom autu ne moze vise nista zacuditi :0_0:

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: obrada glave i bloka
« #28 : November 10, 2009, 19:46:56 PM »

klipovi za 1100 bi morali odgovarati i od 998cc minija.
a karike. ako su karike prešle samo 1km, treba  staviti nove. kod svakog slaganja motora trebaju biti nove. pogotovo ako klip motora bio u takvom stanju.

mister x

Odg: obrada glave i bloka
« #29 : November 10, 2009, 19:52:06 PM »

da da neverovatno ali mere sve govore,prvo covek kaze da je nesto upalo u cilindre ,bilo bi ostecenja ,i sa gornje strane ,a ovako ,kaze imao je vise slucajeva pregrevanja ,gde cilindar postigne odredjenu temperaturu i menja svojstvo i klipu postane tesno i tada se pojavi stezanje po bocnoj strani ,i ostaju risevi na klipu ,kao u mom slucaju ,sto nam po njegovoj tvrdnji govori da je blok zastopan,i da nema dobru cirkulaciju ,sto se utvrdilo kasnije kada sam odvijo pozadi cep da ispustim vopdu iz bloka ,a ono ni kapi ,cak nisam mogao ni da procackam ,nego burgiju i busi,
pri toj temperaturi klip promeni svoje dimenzije ,i dobijemo efekat kao da smo obuli cipele neki broj vece ,klip landara u cilindru,i tako ,lagano zvrci ,pri popustanju gasa ,gad se motor rastereti
kada se sve zavrsi postavicu i slike ostecenih klipova pa mozda nekome nekada i zatreba.
cilindri su ostali u istoj meri kao sto su i bili ,covek je merio ,i mogu ti reci nekako mio bilo milo kad vidim da covek zna da koristi masine ,alate ,i merna sredstva,cak nije hteo glavu ponovo da ravna,nije mu cilj da te klepi po usima pa zdravo
: 1 [2] 3 4