: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30

: Moj mini 1000  ( 168668 )

0 and 1 Guest are viewing this topic.

Aman

  • Aktivan
  • : 1.474
Odg: Moj mini 1000
« #105 : August 23, 2009, 02:25:50 AM »

i mene ovo zanima, toliko hvale o goranu i ovako nesto se desi... ko li ce koga okriviti?  :fgh:
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: Moj mini 1000
« #106 : August 23, 2009, 09:01:24 AM »

To je već havarija u motoru. Ja sam ubedjen da kod minija  sa svakom obradom radilice mora da se uradi trnovanje klipnjača i konzola. Radilica je u 3 ležaja i to je podložno deformaciji. Sad izmešaj šta hoćeš ali uradi trnovanje i nema problema. Mašinsku obradu uradi kod Cubija,ispred nosa ti je. Malo je skuplje,ali vredi. Na motoru od "100 godina" nema tajne u današnje vreme,i neka ti ga sklopi bilo koji dobar mehaničar,bez obzira sto nije "zaspao" u šezdesetim i radi neke novije automobile...

aca grunf

Odg: Moj mini 1000
« #107 : August 23, 2009, 09:37:39 AM »

obavezno proveri koliko je radilica ,,mozda,,kriva...

Marko90

Odg: Moj mini 1000
« #108 : August 23, 2009, 09:46:30 AM »

Ma nije do Gorana, nema tu sta da se pogresi sa sklapanjem. Bio sam kod njega kada smo ga sklapali. Cubi mi je i radio masinsku obradu, to su mi prijatelji i komsije. Moram se cuti sa Goranom da ga rastavimo ponovo pa cu odneti sve to kod njih u cubi da sve to premere. Nije mi jasno da je u pocetku radio normalno pa da posle nekih 40km se to desi....

Marko90

Odg: Moj mini 1000
« #109 : August 23, 2009, 09:53:45 AM »

Njegova jedina krivica je bila u menjacu sto nije neki zupcanik okrenuo kako treba pa sinhron nije kocio drugu brzinu i nije se nista polomilo i to smo namestili drugi put kada smo motor otvarali, a za ovo nije kriv 100% jos smo i probali radilicu da okrecemo kada smo klipove stavljali i sve je bilo normalno. NAPOMINJEM da motor jos nisam rasklopio i da ne znam da li je to u pitanju, samo pretpostavljam. Najverovatnije ga nosim u pon. kod Gorana da ga rastavimo opet

aca grunf

Odg: Moj mini 1000
« #110 : August 23, 2009, 10:01:31 AM »

cudo da se nije desilo ranije,kad sklapam motor,obicno ga pustim da radi bar ceo jedan dan u mestu.kakva je radilica na aksijalnim lezajevima,dali si osetio za tih 40 km,na pritiskanju kvacila mozda promenu u radu motora ili vibracije,,sitne,,ili dok samo drziz stisnuto kvacilo da se motor malo davi,tj, oseti neko opterecenje...

Marko90

Odg: Moj mini 1000
« #111 : August 23, 2009, 10:15:52 AM »

E bas kada smo kod toga, sta mislite da li kada se motoru uradi totalna generalna treba da se pusti da radi u leru duze vreme ili da se odmah vozi???

Nikakvih promena nije bilo sem dok nije pritisnuto kvacilo cuje se nekakvo zveckanje, a kada ga pritisnem onda ne, al to je oko kvacila 100%. Aksijalni lezajevi radilice su novi i nema ni stotu lufta i lako se okrece, to smo isto proveravali...

aca grunf

Odg: Moj mini 1000
« #112 : August 23, 2009, 10:26:21 AM »

ako nisi izvadio motor,neka neko stiska kvacilo a ti obrati paznju koliko se radilica aksialno pomera,naravno,ako mozes da izmeris to bi bilo sjajno...

aca grunf

Odg: Moj mini 1000
« #113 : August 23, 2009, 10:35:57 AM »

nema sta da mislim,veoma je bitno i dobro da kod masina starog programa,tj,pre opterecenja o same voznje,motor odradi svoje sa minimalnim opterecenjem,jer najcesce pokaze nepravilnosti koje u sustini jos migu donekle bezbolno da se otklone,prvo sto pokaze to je moguce pregrevanje,a i samo stelovanje rada motora cs biti lakse,a posle teraj...

Marko90

Odg: Moj mini 1000
« #114 : August 23, 2009, 10:49:07 AM »

motor izvadjen :bad:

Marko90

Odg: Moj mini 1000
« #115 : August 23, 2009, 10:52:35 AM »

kakav menjac ima veze s temperaturom??? :blink:

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Moj mini 1000
« #116 : August 23, 2009, 11:10:50 AM »

To je već havarija u motoru. Ja sam ubedjen da kod minija  sa svakom obradom radilice mora da se uradi trnovanje klipnjača i konzola. Radilica je u 3 ležaja i to je podložno deformaciji
To je kod vazdusnih vw redovan postupak,trnovanje bloka.Za to postoji specijalan alat.To za klipnjace prvi put cujem.Kako je to kod Minija?Da li je to standardna-fabricka procedura,ili ne?Pitam zbog alata,da li postoji neki specijalni alat,ili je parola "snadji se"?I ja sam rasturio motor na Mini 1000 sa namerom da se odradi generalna uz pomoc prijatelja automehanicara pa me zanimaju ti detalji posto oko rada na bloku smo planirali samo razbusivanje cilindara.Marko 90 izdrzi,kad se jednom sve utegne zaboravices na sve muke i uzivaces :)

Machony

Odg: Moj mini 1000
« #117 : August 23, 2009, 12:29:11 PM »

po meni obavezno proveri blok i radilicu,nešto je krivo nema šta drugo da bude.Baš me čudi kako na mašinskoj obradi nisu to proverili :blink:

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: Moj mini 1000
« #118 : August 23, 2009, 13:16:47 PM »

Nebkv znam za bube,i to ne može da odradi svako jer nema alat. Nisam puno upućen u mini,ali po koncepciji motora sumnjam na to. Načelno,klipnjače bi trebalo kupiti nove ali mi smo Srbi... Parolom "snadji se" može da se postigne isti rezultat. Znaš postupak trnovanja,skine se malo sa sve 4 dodirne tacke na polutkama klipnjače,pa se honuje ležište ležaja,tako da osa velike i male pesnice budu paralelne,a velika pesnica savrseno okrugla i u tačnoj meri. Isto i sa konzolama na bloku.Dodatni trošak,ali sto je sigurno,sigurno je.

miroslav_ružić

  • Aktivan
  • : 373
Odg: Moj mini 1000
« #119 : August 23, 2009, 13:46:21 PM »

Ide mi na nerve kad neki "majstor"ne može da uradi nešto prosto. Ja sam sa svojim skromnim znanjem i brdom inata sastavio poršeov bokser šestak kome je vareno pola motora jer je smrzao i pukao. Nekoliko "majstorskih veličina" je okretalo glavu i pričalo da to ne može dok sam radio,a ja sam uspeo. Nije bilo nekog rizika jer je motor bio otpisan,jedino su mogli propasti troškovi obrade i moj rad,dihtunzi itd. Još radi bez greške. Čekam da mi neki majstor kaže da je minijev motor problematičan pa da ga bijem...
: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30