Prosle nedelje sam Mini prebacio na "sigurno",pa da podelim neke utiske,i ujedno otvorim posebnu temu.Fotke su sa mobilnog,pa je malo slabiji kvalitet.Od propratne dokumentacije dobio sam "uputstvo za rukovanje i odrzavanje vozila austin-morris mini 850-1000-1275GT",znaci za kasnije modele.Njegovo orginalno vlasnik jos uvek nije pronasao.Dobio sam i fotokopiju neke reklame iz tih godina bas za Mini Cooper i Cooper S Mk2 firme IMV,kao i saobracajnu iz koje sam video da Mini nije registrovan od 1990,a ne desetak godina kako sam ja shvatio.Desetak godina je bio na ulici i u ovom selu,a pre toga u iznajmljenoj garazi od isteka registracije.Cim je stigao u dvoriste potrudio sam se da ga operem,jer je bio sav pozeleneo i pocrneo(od muke
)
Odmah mi je paznju privukao poklopac gepeka koji spolja deluje kao da je Mk3,ali iznutra ne
Ipak mislim da je ovo njegov orginalni pokopac gepeka,i da je u pitanju neka prelazna varijanta s obzirom da je po broju sasije ovo jedan od poslednjih Cooper-a Mk2,negde s kraja 1969
Jos jedan detalj nisam ocekivao,ali mislim da je ista prica kao i kod zadnje haube.To je ovaj otvor izmedju putnickog prostora i gepeka.Ocekivao sa onaj manji,ali ovaj je kao kod Mk3
Sam gepek je u najgorem stanju kada je limarija celokupnog auta u pitanju,ponajvise zahvaljujuci tome sto akumulator nije izvadjen od isteka registracije
.Prvi put sam se susreo sa + klemom na skoljci vozila
Ostatak vozila i nije u tako katastrofalnom stanju,klasika,pod,sajtne...
Zanimljiva pozicija unutrasnjeg svetla,barem u odnosu na Mk3
Instrument tabla.Zanimljivo da Mk1,2,3,4 svaki ima specificne prekidace brisaca,farova za sebe
Km sat
Motorski prostor
I na kraju najzad malo luftiranja