: 1 ... 26 27 [28] 29 30

: Moj mini 1000  ( 168021 )

0 and 2 Guests are viewing this topic.

Vladimir

  • Aktivan
  • : 4.512
Odg: Moj mini 1000
« #405 : January 11, 2013, 11:33:41 AM »

Evo da se i ja malo pohvalim da smo i mi iz NS malo vredni

Misliš mi ugari? Zar ne Mean?  :laughing:

Tako kaze predsednik  :rulz:

 :thinking:
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Marko90

Odg: Moj mini 1000
« #406 : January 11, 2013, 14:26:56 PM »

bice slika i voznje nadam se u februaru, za sad ga ne smem paliti, nemamo jos sredjeno hladjenje pa ne sme da radi duze od min-dva

gajudin

  • Administrator
  • Aktivan
  • : 2.187
  • bomraketabona
Odg: Moj mini 1000
« #407 : January 11, 2013, 18:57:11 PM »

kako prede kao mace :punk:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

mr.Bean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 770
Odg: Moj mini 1000
« #408 : January 11, 2013, 21:40:19 PM »

Pa da, zurka pocinje kada gosti odu  :uraa:

Baš tako...

Mirza

Odg: Moj mini 1000
« #409 : January 12, 2013, 15:40:08 PM »

Druze ja imam jedno pitanje kako se zove boja kojom si farbao bojom...

Marko90

Odg: Moj mini 1000
« #410 : January 12, 2013, 17:27:18 PM »

zorkina boja je i osnovna i zavrsna...fazon je sto se ne "podnosi" sa vecinom boja, tako da ako nesto hoces da farbas moras prethodno ispeskirati...ja sam se ovde zeznuo za glavu sto nisam tako uradio i sad se podigla farba pa je moram opet raditi....a boja i nije bas jeftina...i osnovna i zavrsna su dvokomponentne i sa razredjivacem te izadju oko 4000din, mozda cak i nesto vise....

Mirza

Odg: Moj mini 1000
« #411 : January 12, 2013, 23:00:11 PM »

E hvala druze na inf... ispeskaren je vec ceo :mks:

Darjan1275

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 332
Odg: Moj mini 1000
« #412 : January 12, 2013, 23:38:16 PM »

ili uzmeš dvokomponentnu boju za pituravanje auta, samo prije dobro pripremiš i odmastiš blok motora, malo elastina ubaciš i to je to...
kod mene je prije 3 godine to rađeno i nema znakova otpadanja boje...

btw, koji je motor u ovom crvenom miniju, std ili? dosta fino prima gas, čini mi se...

Marko90

Odg: Moj mini 1000
« #413 : January 13, 2013, 11:33:33 AM »

ili uzmeš dvokomponentnu boju za pituravanje auta, samo prije dobro pripremiš i odmastiš blok motora, malo elastina ubaciš i to je to...
kod mene je prije 3 godine to rađeno i nema znakova otpadanja boje...

btw, koji je motor u ovom crvenom miniju, std ili? dosta fino prima gas, čini mi se...

1.3 standard...nista budzeno...da, lepo radi, samo ga treba sad nastelovati malo da bi bilo sve savrseno al za sada nemam vremena  :good:

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: Moj mini 1000
« #414 : January 13, 2013, 23:13:20 PM »

bravo Marko majstore!!!  :good:

Marko90

Odg: Moj mini 1000
« #415 : February 23, 2013, 20:18:58 PM »

Ajde dobro, ko je bio pametan pa je cackao oko struje na crvenom miniju??? Nek prizna, necu mu nista  :ak47:

lepibajloni

  • Aktivan
  • : 362
Odg: Moj mini 1000
« #416 : February 23, 2013, 20:33:35 PM »

Ja mislim da su ovi u Kraljevu "nazovi majstori ili dunnjeri"sve to radili na njemu,vidis treba posle njih tri vlasnika da ga vrate u normalno stanje joojjjj koliko je to samo paraa aa
MIlan /lepibajloni

Marko90

Odg: Moj mini 1000
« #417 : February 24, 2013, 00:19:48 AM »

ajde para, nego koliko vremena i zivaca....majsotri koji luster klemnama spajaju kontakte, crvena im - zuta + jaooooo ne daj Boze nikom....Nego imam jedno pitanje u vezi instalacije za kocnice, sad sve vracam polako kako je bilo pa mi je jako cudna ova veza izmedju glavnog kocionog sa sistemom, ispada da su na jednom klipu povezani prednji levi i zadnji levi tocak a na drugom prednji desni i zadnji desni...Koliko ja mislim, trebalo bi da ide da su na jednom klipu prednja dva a na drugom klipu glavnog kocionog cilindra zadnja dva tocka....ispravite me ako gresim...jbg ipak su kocnice u pitanju, nije za salu....evo i slika...



gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: Moj mini 1000
« #418 : February 24, 2013, 14:06:05 PM »

što se tiče kočnica.
glavni cilindar je dvokružni sistem.
kod tebe definitivno nije ispravno povezan!
iz glavnog cilindra idu obe cevi na regulator pritiska i tek od njega se razdvaja cev za prednje i zadnje kočnice.
taj regulator pritiska se nalazi obično na levoj strani kad se otvori hauba. to jest na suprotnoj strani od glavnog cilindra.
nadam se da sam uspeo da objasnim.

Little bastard

  • Aktivan
  • : 139
Odg: Moj mini 1000
« #419 : February 24, 2013, 14:32:41 PM »

Marko evo kako izgleda u originalu taj regulator pritiska na nasem miniju od kojeg izlaze cevcice kao sto je Gregor napisao.







a gde je plavi mini?
: 1 ... 26 27 [28] 29 30