Da se prvo predstavim. Ja sam Marko iz NS-a, skoro sam se uclanio u Vas klub, pa sad da predstavim svoje sokocalo
. Sve je pocelo u julu prosle godine kada sam prodao svoj skuter i kupio ovog minija za 1800e. Na prvi pogled delovao je kao auto u dobrom stanju, medjutim. Posle drugog dana voznje, poceo je da izbacuje iz druge brzine, i sta cu ja nego da izvadim motor pa da ga odnesem kod majstora da vidimo sta je, ajde vec kada sam izvadio motor da odnesem skoljku kod limara da je sredi jer je na nekim mestima ispucao git. Ljudi, ja goreg limara nisam video. Znaci unistio mi je auto. Instalaciju nije vadio, nego dok je brusio auto verovatno pomislio sto bi se ja sad mucio da je vadim kad mogu brusilicom da je isecem. I tako je i bilo.... A da ne pricam kako je vario, tako sto uzme parce metala i zavari preko trulog dela a da ga pri tom ne isece, trepne mi je nabudzio od juga, sekao zadnji trap dok je bio na autu pa ga pokrivio..... Ne bi li ga posle svega ostavio u dvoristu na kisi pa je zardjao svuda. E da, naplatio mi 300e. I sta cu ja odnesem ga kod drugog limara, ovaj se slogirao kad ga je video, on je to sve meni vratio na 95% fabricki, da ne pricam da mi je haubu sekao na pola pa vario drugu polovinu od nove jer nije odgovarala. Svaka mu cast, al je zato uzeo 1000e. Farbar mi je extra uradio farbanje, to je metalik tamno plava boja sa belim krovom i na njemu plave sljkoice. I to zadovoljstvo me je kostalo 1000e. A da se vratimo na motor, sa standarda morao je na trecu specijalu, jer su cilindri bili istroseni 0.6mm, bregasta istrosena, radilica dobila aksijalnog lufta, sinhroni otisli, diferencijal, zupcanik cetvrte brzine, zupcanik druge, svi lezajevi na menjacu, pa pumpa za vodu, pumpa za gorivo itd itd. Znam da sam smorio, al uskoro cu postaviti slike kako sada izgleda, a ovo je kako je izgledao kod prvog limara, pa posle kod farbara na pripremi, naravno ovaj git je smirglan jos