EU donijela je puno strozija pravila.
Evo Fakin koji radi aute 99% standard,morat ce neke primjene radit.Sitnice;ali znace nemogucnost prolaska.
Prije 5-6 godina mogao si jos i atestirat za nesto sitno mita apsolutno sve.Danas vise ne.Od varioca sa certifikatima preko čelika određenih karakteristika i mali milion prepreka.
A u slucaju nedao Bog neke nesrece,osiguravajuce drustvo ti odbija pokriti stetu koju si napravio ako nemas atest.
Ja sam imao motor od Inno coopera,roll bar,H-pojaseve i školjka siceve.Danas je sve to nelegalno,osim motora koji moras atestirat.Ne moras,ali pada na eko testu...jbga.Prosla su vremena uzivanja na taj nacin.
A i odlazak na neki susret moze ti zagorcat zivot.Nedavno su Austrijanci zaustavljali iskljucivo aute iz bivse Yu i pisali stravicne kazne,skidali tablice ne samo oldschool autima vec svemu sto nije bilo 100% legalno.autima koji su bili na proputovanju.Cak i za KN filtere ako nisu u kutiji npr.Bez obzira sto je auto prosao (na evo ti majstore za čevape) tehnicki u ZG.Moras nositi sa sobom sve dokumente o atestu i to orginal.Njemci i Austrijanci ne priznaju kopiju.Eto, znam iz prve ruke.