Ako se odlucis da stelujes smesu tako - bez svecice, evo kako bi to trebalo izvesti:
- podeis ler gas da auto radi fino na sto nizem broju obrtaja (ali da se ne gusi)
- skines cilindar i poklopac cilindra karburatora,
- namestis mlaznicu (jet) i cev u kojoj stoji mlaznica za gorivo tako da su potpuno u ravni sa "mostom" ili grlom na karburatoru
- okrenes sraf koji spusta mlaznicu (donji sraf) za 2 i po kruga i time spustis mlaznicu
- vratis klip karburatora sa iglom i poklopac cilindra
- napuni uljem amortizer klipa do samog navoja
- ugrej motor na radnu temperaturu
- pritiskom na "lifting pin" - odnosno sipkicu sa oprugom (pogledaj sliku:
http://www.micra.org.uk/attachments/20140805_013902-jpg.34084/ ) podigni klip karburatora 1 do 2 milimetra - ako je zaglavljena sipkica, probaj da skines filter vazduha i srafcigerom 1 ili 2mm podignes klip.
- trebalo bi da dodje do povecanja broja obrtaja, ali:
1) ukoliko se broj obrtaja podigne i ostane visok, previse goriva ulazi u cilindar i treba podici mlaznicu (zavrnuti donji sraf)
2) ukoliko se broj obrtaja podigne i odmah vrati na pocetni nivo, odnoso goriva i vazduha je kako treba
3) ukoliko krene motor da se gusi, nemas dovoljno goriva i treba da spustis mlaznicu na dole odvrtanjem donjeg srafa
- ako si podizao klip srafcigerom, odnosno skidao filter vazduha, ne bi bilo lose da po pronalazenju pravog odnosa goriva i vazduha za nijansu zavrnes mlaznicu na gore (smanjis kolicinu goriva) - jer ce filter vazduha napraviti restrikciju, i poremetiti odnos goriva i vazduha.
(ovde imas to sve opisano sa par slika, pa javi ako probas i budes imao neke rezultate!
http://www.spanglefish.com/thursdaynightvintagecarckub/documents/Tuning-SU-Carburettors/Tuning-SU-Carburettor.pdf )
posle toga opet proveri paljenje, posle nekog vremena izgled i boju svecica i to bi trebalo da bude to...
Srecno!