Evo izgleda da sam se pridružio novom, nadam se dobrom društvu. Kupio sam Mini Morisa 1000 iz 1977. i trebao bih polako krenuti u restauraciju. Potrebna mi je pomoć, vas iskusnijih oko toga šta menjati novo a šta restaurirati. Ne žurim i želim da ga polako restauriram ne do 'perverzije' nego do autentičnog, prvobitnog stanja, pa koliko da traje neka traje (a da što manje košta
). Stari vlasnik je dosta ubacio delova od drugih vozila. Vozilo još nije 'rastureno' za restauraciju i drug koji mi to radi i pomaže (pošto ja nisam automehaničar) mi je odmah napisao sledeće stvari:
1- zadnji doboši (oba)
2-glavni kočioni cilindar
3-prednje pakne (nosači, limeni deo)
4-kočioni cilindri (svi, 4 kom.)
5-benzinska pumpa
6-platinska dugmad i kondezator
7-cilindar kvačila (ispod pedale kvačila)
8-sajla ručne kočnice
9-desni zglob točka sa mažetnom
10-krajnica spone (obe)
11-zadnji ležaj točka
12-za prednji trap gumice
13-plastična boca za ulje kočnice i kvačila
14-plastična boca za vodu brisača
15-ručice za podizanje stakala
16-unutrašnje ručke za otvaranje vrata (jedna ili dve nisam siguran)
17-prednja dva sedišta (polovno, bez obzira na stanje samo da je original i da je bar kostur zdrav)
18-retrovizori vrata (oba)
19-svetlo zadnje tablice sa držačem
20-prednji farovi
21-zadnji farovi
22-žmigavci
23-metlice brisača.......
uh...za sada.
Ja živim u Republici Srpskoj, na samoj granici sa Srbijom tako da mi 'pomoć' sa bilo koje strane došla ne predstavlja bilo kakav problem što se tiče brze pošte i sl. ako je to uopšte bitno. Kada krenem sa radovima polako ću fotografisati i bitno staviti na vaš/naš sajt. Probaću za početak da stavim par fotografija zatečenog stanja.
Ako mi neko može pomoći od ovog navdenog materijala šta je obavezno uzeti novo a šta da tražim polovno slobodno neka me posavetuje i sl.
Pozz.