Probaj sa hif 38 i profiliraj iglu.ili bar neku nestandardnu.vidi na the mini forumu sa AC DODom.
je zafrknut posao ,ali Fakin je to morao na duplim Hs2 cak radit
i sam znas, na kraju manja steta je od vise benzina nego vise zraka.klip nije problem,samo cuvaj radilicu.1100 je rijetka masina vec.
imao sam dva Special-a,i jos 3 puta taj 1100 u drugim miničima,i zbilja je motor koji trazi visoje okretaje.jbga.tak je koncipiran. Meni je to draga bregasta.i cijeli sistem tog "vrištečeg stroja"
al zato samo fino prede i juri na kojih 4700-5000
i dobar ,zdravi std Special je ,bar meni trazio ,oko 4000-4200 o/min u 4. za nekih 100-110km/h.
.na Hs4.
opčenito taj je motor jako "veseo" naspram std 1300.skroz drugi "film" za vozit.
bas sam neki dan razgovarao o tvojim miničima,pa si mislim di je ta skoljka i fordove kocnice,ako se dobro sjecam...drago mi je da radis i taj auto.
cuvaj motor za taj projekt.
ja sam naucio da kako zacrtas,čim manje promjena, to si zadovoljniji rezultatom.
a za "paklenu" ces vec nesto pripasat.pa bilo bi ti dosadno samo se vozit
Pozdrav,i ne štedi na slikama