Za pet meseci od poslednjeg javljanja mini a i ja sa njim smo presli oko petnestak hiljada srece suza adrenalina osmeha i tuga. Pustali smo plave decake uzduz i popreko kroz celu srbiju i crnu goru. Idemo redom: Momci iz NPG detailinga su odradili posao za cistu peticu sto se tice poliranja, morala je da radi i vodena smirgla zbog lose pripreme za farbanje. Sve u svemu poprilicno su se potrudili da izvuku maksimum iz njega.
Na red je dosla minijada gde smo se svi lepo proveli, a neki nisu ni znali da je tako dobro
Odmah posle minijade je bila reportaza minija na sajtu autoslavije:
http://www.autoslavia.com/zemaljski-rover-mini/I odmah za tim put za crnu goru u bar na skup starovremenskih vozila:
http://www.autoslavia.com/2-medunarodni-skup-starovremenskih-vozila-bar-2018/Jos jednom ovako javno da se zahvalim svim organizatorima skupa u baru na trudu oko organizacije a i zato sto smo se svi proveli nikad bolje u zivotu
Jos na zlatiboru ka putu za crnu goru shvatio sam da mini ima problem. U pitanju su bili neverovatni plavi decaci koji su izbijali u par navrata iz auspuha ali sam mislio da se to desava zbog loseg i retkog ulja koje sam promenio odmah po dolasku u beograd. Par dana kasnije plavi decaci su ponovo poceli da vire i radilica koja je davala zvukove kao da je ubacena iz tdi golfa dvojke.
Mini je nakon toga odvezen na reklamaciju i posle 10.000 predjenih kilometara morala je da se radi generalna opet.
Treca specijala klipovi +60 HIGH COMPRESSION. Koliko sam bio u bedaku bio sam toliko i srecan jer ce mini time dobiti i malo na snazi. Tom prilikom zamenjeni su i zadnji kocioni cilindri kao i vodena pumpa - sve novi delovi sa spersa koji su stavljeni 10.000 km ranije.
Sve u svemu zadovoljan kako ide, iza nas jedna od boljih sezona
Na prolece prelazimo na MINILITE desetke a do tad sankanje po snegu.