danas je bilo rasturanju u sitna crevca,slika nema jer su ruke bile masne do tabana
vise je imao ulja na motoru ego u njemu,nema dihtunga i semeringa koji nije slinio i cureo, budzevine na sve strane od semeringa do raznranih sitnica,motor je rasturen odvojena glava ,blok, menjac, diff,bregasta.....opran spolja i unutra bregasta je solidna nije mnogo pohabana, soljice ispod ventila od 8 kom 5 nevaljaju,radilica ima aksijalni luft treba promeniti lezajeve,klipovi kao novi (koliko je imao ulja na sve strane nije nicudo),karike su solidne mali je zazor ali pristojno,diff nnema lufta
cudan zvuk u motoru je bio zbog lanca i lancanika nismo mogli da verujemo koliko je lanac bio labav da si mogao prst da ubacis izmedju lancanika i lanca katastrofa tu sada ulece dvoredni lanac i lancanici,semering polumesec do lanca kao da nikada nije menjan a i nije natrpano silikona pa je slinio ko da ga i nema isto tako semering na radilici do lanca i do kvacila nije originalan pa je slino i on,pumpa za vodu odlicna leyland origigi,menjac od onog krljanja zbog kvacila je super nema ostecenja,bobina mora da se menja na nije original nego nasa prva sikra,a kvacilo je posevna prica ,pominjao sam da nisam mogao da ubacim u brzinu krci kako god da okrenes cilindri remontovani u super stanju kao i crevo novo stelovanje nije pomagalo, kada se to rasturilo pukla osovina tj ruka koja gura druk lezaj neverovatno isto tako i druk zviznuo kao i podloska na krpi ima jak otisak a samim tim od natezanja kvacila i korpa ima otisak bar milimetar mora da se menja
spremni su svi dihtunzi da sada posle neznam koliko bude suv kao barut,danas smo isekli resetke na kosu do hladnjaka spreman je dodatni ventilator da se izbegne svaka mogucnost grejanja, remenica je ostecena na dva mesta i to mnogo mora i ona da se proeni da nebi izcepala kais,ma ima toga jos ......
delovi sada se spremaju za pranje i peskarenje kao i za cinkovanje....
posle ovoga nadam se da o motoru necu vise da razmisljam, mada sam tako rekao i za limariju pa za trapove pa za kocnice pa za struju pa za cilindre kvacila e posle ovoga neznam sta jos treba da crkne ali je spisak sve manji
to govori da na miniju morate sve da promenite ako je potrebno,malo smo i neodgovorni u smisli nesto se cuje lupa ali nije strasno teram dok ne stane , jednostavno sve mora biti ok kao i na novim automobilima ,pa za mislite koji bi vam majstor radio veliki servis da stavlja polovne kaiseve ili da nemenja pumpu za vodu ili tako nesto slicno,simprome treba leciti na vreme a kasno je kada uvati zaraza nagomilaju se stvari da te kasnije od toga koliko treba para boli glava
nadams e slikama uskoro ako marko uvati i slika kada su mure ciste ono sta se radilo