Author Topic: Pocetnik:)  (Read 5268 times)

todorv

  • Guest
Pocetnik:)
« on: April 23, 2013, 22:50:59 PM »
Pozdrav svima,kupio sam Mini Austin 1000 77' godina,ali valjda ubacen motor od 1300 kubika! Totalni sam amater u ovom,malo sam potrcao i kupio KRS:)) ali sta da se radi to mi je sto mi je:)) spolja sva farba ispucala,unutra nema nista sem prednja dva sedista i tabla koja stoji kao ukras! nema zadnju klupu elektrika:samo neke zice:)) ali pali ko grom:))) kocnice su mi prvo blokirale a sada ne rade uopste,sve u svemu katastrfa ali sam nekako zadovoljan:))) pomagajte kako znate i umete za delove i ostale stvari kako da dodjem do cega i sta da radim! Svaka pomoc dobrodosla!

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Odg: Pocetnik:)
« Reply #1 on: April 24, 2013, 10:02:07 AM »
Dobrodosao na forum  :mks:
Tu smo da pomognemo  :)
Okaci koju sliku da vidimo koji je to mini
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Offline gajudin

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.187
  • bomraketabona
Odg: Pocetnik:)
« Reply #2 on: April 24, 2013, 22:35:28 PM »
dobro dosao i cekaju te slatke muke, baci neku sliku da vidimo cime raspolazes pa da se krece u akciju
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

Offline bogi

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 182
Odg: Pocetnik:)
« Reply #3 on: April 24, 2013, 23:27:52 PM »
Ako se nevaram to je mini iz panceva,igor 253 ,barem po tome kako si ga opisao :wink:
mini je maxi dozivljaj

Offline Aman

  • Aktivan
  • Posts: 1.474
Odg: Pocetnik:)
« Reply #4 on: April 25, 2013, 15:18:34 PM »
nemoj da se nerviras.
kreni lagano i korak po korak da ga radis i skupljas delove i mini ce ti se lepo otvarati.

 :mks:
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."

todorv

  • Guest
Odg: Pocetnik:)
« Reply #5 on: April 26, 2013, 15:10:01 PM »







todorv

  • Guest
Odg: Pocetnik:)
« Reply #6 on: April 26, 2013, 15:12:50 PM »