Author Topic: pomoc  (Read 5873 times)

Offline ognjenkg

  • Aktivan
  • Posts: 33
pomoc
« on: August 24, 2012, 00:31:45 AM »
jel moze neko da mi diagnostikuje problem!
e ovako imam problem sa minijam da mi mnogo stuca i ne prima gas sto se duze vozi. znaci kad ga palim po prvi put posle nekog vremena NE VOZENJA pali iz prve i lepo radi. vec posle kilometar 2 krene da trokira i kad ga ugasim vise nece da pali samo vergla. dok se ne ohladi pa mogu da ga upalim al voznja je pravo mucenje. na auspuh ispusta beli dim u velikim kolicinama
kad ohladim pumpu za gorivo vodom bolje pali i bolje radi al je sve to kratkog daha.
jel su to simptomi samo vezani za pumpu.
neki mi majstor savetovao plin i da necu imati slicnih problema al meni je ta investicija malo skupa
posto mogu da nadjem pumpu za gorivo i gde

da li mi ova odgvara za mini 1000

http://www.kupindo.com/Automehanika/10283443_PUMPA-GORIVA-DAIHATSU-MINI-3

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: pomoc
« Reply #1 on: August 24, 2012, 07:35:23 AM »
ne odgovara ti pumpa, nema pipak koji ide ispod bregaste koji pokrece pumpu.

proveri smeshu goriva, vidi da smanjih dotok benzina... logicno, kad je motor hladan prija mu vishe goriva dok kad dostigne radnu temperaturu, to pocinje da ga gushi.

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: pomoc
« Reply #2 on: August 24, 2012, 15:48:40 PM »
velika verovatnoca je da je pumpa za gorivo.....e sada u takvom slucaju hoce da zeza i bobina........jer dve prve stvari kada auto nece ugrejan da pali su verovatno pumpa za gorivo ili bobina,a sto rece bane valjalo bi i kasnije nastelovati i karburator

Marko90

  • Guest
Odg: pomoc
« Reply #3 on: August 24, 2012, 21:54:42 PM »
koliko se ja razumem bobina ili radi ili ne radi. jedino kondenzator moze tako da zeza, kad se ugreje da ne radi...a sto se tice pumpe za gorivo valjalo bi je promeniti, promeniti svecice, nastelovati karb, proveriti platine da li su ok...

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: pomoc
« Reply #4 on: August 24, 2012, 22:17:33 PM »
pa u bobini se nalazi ulje.......kada se ugreje zna da postane provodnik,i nema vise izolatorske sposobnosti i kada se ugreje obicno posle rada motora,motor nece da upali,zato valja proveriti i to...nije bobina klasican kondenzator,jer ima ulje kao izolator,a klasican kondenza ima papir ili specijalnu dieelektik masu...moze da bude jos mnogo stvari.......moze kondenzator,moze masa da zeza,moze platina,pa razvodna kapa,da je naprsla,pa probija kada se ugreje,ali pumpa na prvom mestu,pa bobina pa dalje....

Marko90

  • Guest
Odg: pomoc
« Reply #5 on: August 24, 2012, 22:42:45 PM »
pa u bobini se nalazi ulje.......kada se ugreje zna da postane provodnik,i nema vise izolatorske sposobnosti i kada se ugreje obicno posle rada motora,motor nece da upali,zato valja proveriti i to...nije bobina klasican kondenzator,jer ima ulje kao izolator,a klasican kondenza ima papir ili specijalnu dieelektik masu...moze da bude jos mnogo stvari.......moze kondenzator,moze masa da zeza,moze platina,pa razvodna kapa,da je naprsla,pa probija kada se ugreje,ali pumpa na prvom mestu,pa bobina pa dalje....

bobina nije kondenzator, bobina ti je trafo u sustini, ulje sluzi da ga hladi, bobina ili radi ili ne radi...malo pojasni to kada se ulje zagreje zna da postane provodnik??? nisam nikad cuo da se ikom desilo da mu je bobina "delimicno radila".....

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: pomoc
« Reply #6 on: August 25, 2012, 01:05:42 AM »
zato sam i napisao da nije klasican kondenzator,ali vise vole ljudi tako da ga zovu,ali ajde da sve pojasnimo,vise lici na neku vrstu transformatora,tu se slazem,koji se sastoji od primarnog i sekundarnog namotaja,ta zica je izolovana,i nalazi se u ulju,dovoljno je da na primaru ili sekundaru na nekom sredisnjem ili bilo kom drugom delu namotaja ode izolacija,zbog eksploatacije i grejanja i starosti ulje izgubi svoje sposobnosti varnica umesto da prodje kroz 100% primara ili sekundara ode kroz ulje na kuciste ,gubis varnicu,da je ulje novo bobina bi lepo radila i sa tom jednom losom izolacijom,jer struja ne bi otisla na kuciste nego bi tamo gde je najmanji otpor u zicu.
Meni se desilo da auto kada je hladan pali kao mina,a kada se ugreje i ugasim ga nema sanse da ga upalim,dok nisam zamenio,posle je bilo sve ok,nadam se da sam sada pojasnio sta sam i kako mislio.
Moj prvi tip na ovaj problem je pumpa za gorivo,pa tek onda dalje.

Marko90

  • Guest
Odg: pomoc
« Reply #7 on: August 25, 2012, 01:38:05 AM »
zato sam i napisao da nije klasican kondenzator,ali vise vole ljudi tako da ga zovu,ali ajde da sve pojasnimo,vise lici na neku vrstu transformatora,tu se slazem,koji se sastoji od primarnog i sekundarnog namotaja,ta zica je izolovana,i nalazi se u ulju,dovoljno je da na primaru ili sekundaru na nekom sredisnjem ili bilo kom drugom delu namotaja ode izolacija,zbog eksploatacije i grejanja i starosti ulje izgubi svoje sposobnosti varnica umesto da prodje kroz 100% primara ili sekundara ode kroz ulje na kuciste ,gubis varnicu,da je ulje novo bobina bi lepo radila i sa tom jednom losom izolacijom,jer struja ne bi otisla na kuciste nego bi tamo gde je najmanji otpor u zicu.
Meni se desilo da auto kada je hladan pali kao mina,a kada se ugreje i ugasim ga nema sanse da ga upalim,dok nisam zamenio,posle je bilo sve ok,nadam se da sam sada pojasnio sta sam i kako mislio.
Moj prvi tip na ovaj problem je pumpa za gorivo,pa tek onda dalje.

ne znam....ako je izolacija otisla, probija istog trenutka kad kroz primar protekne struja, ja iskreno ne verujem da tako nesto moze da se desi....al ajd da se ne raspravljamo neg da pomognemo coveku :)

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: pomoc
« Reply #8 on: August 26, 2012, 21:38:36 PM »
pa to i ja kazem...daa covek upali i vozi minija......i onda zna se  :pivo: