: [1]

: Rallye Monte Carlo Historique 2012  ( 4916 )

0 and 1 Guest are viewing this topic.

Divac

Rallye Monte Carlo Historique 2012
« : February 06, 2012, 11:43:00 AM »

Ovo su dva najveća tragičara 15. histori relija monte karlo.





Innocenti Mini je imao problem sa glavom i sa 2. završio na 70. mestu ukupno, a Porshe je vodeći tokom 14 etapa odustao u 15.,zadnjoj etapi.
Col de Turini je bio koban za mnoge posade.



Ni CRX 89B nije ostao bez modrica. Nije se videla bankina u snegu:











Čestitke za CRX 89B. Alastair Vines vlasnik i vozač (zaposlen u Land Roveru), suvozač Peter Moss (penzionisani biznismen, sad u MCR zadužen za finansije i ključni čovek u organizaciji susreta Minis to Monte).
Zasluženo ispijaju šampanjac za osvojeno prvo mesto u klasi 1962-1965 do 1300 cm³



Evo dva prelepa albuma slika, uživaj te:

https://plus.google.com/photos/102011707219518466988/albums?banner=pwa
http://www.flickr.com/photos/asphotosports/sets/72157629162868033/
« : February 06, 2012, 11:55:46 AM Divac »

r_dalibor

Odg: Rallye Monte Carlo Historique 2012
« #1 : February 06, 2012, 15:27:51 PM »

Divac, vidim ja da si ti spreman! :vozimo:

Divac

Odg: Rallye Monte Carlo Historique 2012
« #2 : February 07, 2012, 08:55:46 AM »

Final Result - Saturday 4th Feb 2012
The 15th Rallye Monte Carlo Historique Rallye has drawn to a close. Final positions are:

CRX89B Mini team:

- 1st in Class - 1962 - 1965 up to 1300cc.
- 1st British
- 2nd Mini
- 5th in Category
- 60th oa

Rally leader board:

1. Lareppe / Lambert (Belgium) - Opel Kadett GTE - 1978.
2. Coppola / Sussot (France) - Renault Alpine A110 - 1972
3. Karlan / Jensen (Norway) - Porsche 911 SC - 1978

Mini results:

41. Repoux / Lefort (France) - Innocenti Cooper 1300 - 1974
60. Vines / Moss (GB) - Austin Cooper S 1293 - 1964
70. Raimondo / Calegari (Monaco) - Innocenti Mini Cooper 1300 - 1972.
100. Vahala / Hanke (Czech) - Innocenti Mini Cooper 1300 - 1973
109. Picquier / Picquier ( France) - Morris Mini Cooper - 1969.
112. Burnier / Alibaux (France) - Innocenti Mini Cooper 1300 - 1975.
117. Richards / Morrow (GB) - Morris Mini Cooper S - 1969.
144. De Le Hoye / Passebois (France)
Austin Mini Cooper - 1968
152. Garbarz - Obrocki (Poland) - Innocenti Mini Cooper - 1972.
154. Barker / Cave (GB) - Austin Mini - 1961.
162. Tzikas / Charpidis (Greece) - Innocenti Mini Cooper - 1967.


Mini retirements:

Candlish / McCash #77 (GB) - Concentration Run @ Annecy.

Arnal / Cestan #191 (France) - Concentration Run

Amato / Scarcella #254 (Italy) - Concentration Run

Ostle / Brack #298 (Germany) - Concentration Run - Engine mechanical.

Brianti / Chol #271 (Monaco / France) - ZR7 - Brakes

Vladimir

  • Aktivan
  • : 4.512
« : February 09, 2012, 17:51:18 PM Vladimir »
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Divac

Odg: Rallye Monte Carlo Historique 2012
« #4 : February 10, 2012, 13:24:23 PM »



Dalibore, snimi creva za dovod toplog vazduha do karburatora :good:

r_dalibor

Odg: Rallye Monte Carlo Historique 2012
« #5 : February 11, 2012, 16:53:19 PM »

Nebih rekao da je tu neki dobitak, doveli su možda topli vazduh na klipove od karburatora da se nesmrzne ulje u njima??? :thinking: Tu sam skeptičan jer je vrlo slab protok vazduha kroz tu cev, a drgo kad se motor zagreje u motornom prostoru je savim dovoljno toplo za karburatore. Ako su već nešto hteli onda su trebali da naprave da usis vuće topli vazduh.
: [1]