Author Topic: Moj GT  (Read 64663 times)

Offline Fefe

  • Aktivan
  • Posts: 570
    • Samostalni Referenti
Odg: Moj GT
« Reply #135 on: September 05, 2008, 15:06:51 PM »
ok,i ako je prljav sta da radim? da sipam malo domestosa ili mister muskulusa  :cry:
Celery Celery if she don't cum I'll tickle her bum with lump of Celery

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj GT
« Reply #136 on: September 05, 2008, 15:09:32 PM »
moje mišljenje je da core2 hladnjak ipak nije to što se o njemu priča. osobno još uvek vozim standardni hladnjak na svom turbu i do sada još nije nikada zakuvao.
sa kompresijskom posudom vezano u sistem hlađenja nečeš puno postiči u vezi previsoke temperature rada motora. ja sam je čak i izbacio, jer mi nije bila potrebna.
vezi čiščenja kamenca.... nekada se u hladnjak sipala tečnost za pranje suđa, kupatila,.... koja jede kamenac. navodno si se vozio malo sa njom i kao bilo bolje. ali nemogu ti to reči iz izkustva, jer nikada nisam probao. neznam kako to utiče na pumpu, jer obično ima unutra sitnog kamenca.
od tu dalje više nisam pametan.... kakve ti je boje auspuh, svečice?

Offline Fefe

  • Aktivan
  • Posts: 570
    • Samostalni Referenti
Odg: Moj GT
« Reply #137 on: September 05, 2008, 15:12:39 PM »
svecice i auspuh su normalni...valjda kakvi i treba da budu...svecice kao nove a auspuh ima onako crnog ali uobicijeno...
Celery Celery if she don't cum I'll tickle her bum with lump of Celery

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj GT
« Reply #138 on: September 05, 2008, 15:28:10 PM »
 :wacko:.... ovde više nisam pametan šta bi moglo biti... ma promeni motor  :devil:

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: Moj GT
« Reply #139 on: September 05, 2008, 17:52:05 PM »
imam ja od metroa od 44kw  ako hoces  :laughing:

mister x

  • Guest
Odg: Moj GT
« Reply #140 on: September 05, 2008, 22:53:21 PM »
fefe izvini sto se mesam ali mislim da je pametno da kupis na pumpi tekucinu koja se sipa u hladnjak i ona razlaze kamenac,likvi moli ,na samoj limenci ima uputstvo.
pozdrav

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: Moj GT
« Reply #141 on: September 05, 2008, 23:14:12 PM »
to je igor sipao u 850 i boga oca je izaslo iz motora...

Offline Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 811
Odg: Moj GT
« Reply #142 on: September 06, 2008, 00:58:01 AM »
Mislim da imas problema sa pregrijavanjem zbog PREvisoke kompresije...two core kiler nece pomoc...trebao bi staviti four core i dodatni elektricni ventilator!
Previsoka kompresija je jako veliki faktor u rijesavanju temperature motora!

mister x

  • Guest
Odg: Moj GT
« Reply #143 on: September 06, 2008, 21:00:29 PM »
a mozda bi bilo i dobro ,sto kaze brutalni da dodas jos jedan elektricni ventilator u krilo.
ipak je tvoj motor sada zmija

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj GT
« Reply #144 on: September 09, 2008, 13:36:00 PM »
upravo danas sam rešio jedan takav problem. zove me tip, navodno mu ima motor previsoku temperaturu. ništa, nikada rađeno na motoru osim što je promenio sve dihtunge i semeringe. od tada je prevruč.
na kraju kada sam dobio slike minija po mailu, video sam da je propeler za hlađenje naopačke okrenut. umesto da puše u hladnjak, taj je vukao vazduh kroz hladnjak.
jeste da je banalna stvar ali svaki slučaj proveri na svom.
bilo šta bilo, dodatni hladnjak, ventilator nije idealno rešenje, pošto treba nači uzrok.

"baj d vej" Brutalac ima pravo.... proveri kompresiju. kada sam te pitao koliko stepeni imaš štelovano paljenje, onda sam mislio dali je usklađeno sa motorom, kompresijom.....

Offline Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 811
Odg: Moj GT
« Reply #145 on: September 10, 2008, 16:44:10 PM »
Sorry Gregor ali mislim da ventilator ne moze krivo puhati...moze samo biti stavljen na krivu stranu ali opet puse kroz hladnjak...vjerujem malo slabije zbog konstrukcije pera na ventilatoru ali i dalje puse a ne uvlaci...pogledaj bolje i skuzit ces o cemu pricam... :wink:


Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: Moj GT
« Reply #146 on: September 10, 2008, 19:18:25 PM »
duva manji kapacitet vazduha kada je okrenut na drugu stranu... opet to moze biti presudno...

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj GT
« Reply #147 on: September 10, 2008, 21:04:48 PM »
definitivno može biti presodno. dokazano.
evo ništa nije slučajno. danas je došao na posjetu kolega sa minijem kojeg je kupio. nasmijao sam se i rekao da poznajem toga minija iz susreta prije 12 godina, te da bivšem vlastniku nikako nisam mogao upucati u glavu da ima ventilator naopačke okrenut. a taj ko bik non stop da ne, da tako je ispravno te da tako je kupio... a svo vreme je cvilio kako nezna zašto mu je temperatura previsoka. i najsmešnije je da je novi vlastnik danas došao do mene sa istim problemom. otvorio sam haubu i crko od smeha. evo, več drugi isti problem ove nedelje.

brute, baj d vej ne vidim sliku koju si okačio.

ventilator je tako napravljen da sa jedne strane vuče zrak i gura ga u drugom pravcu. to znači da ne može istovremeno puhati u obe strane!!!  :mdaa:možda je takav osečaj na ruci ako se stavi blizu ali definitvno je to krivi osečaj. spreman sam se posvađati  :lol:

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: Moj GT
« Reply #148 on: September 10, 2008, 21:59:00 PM »
nije mislio da pogledas sliku vec da upalis auto i stavis ruku (u propeler)  :laughing:

Offline Fefe

  • Aktivan
  • Posts: 570
    • Samostalni Referenti
Odg: Moj GT
« Reply #149 on: September 10, 2008, 22:33:11 PM »
ili da sacekam novembra kad padnu temperature :)
meni su ovi iz Mini spares rekli da je taj 2core kao najbolji...pitanje: da li bi intercooler pomogao ili je to bacanje para?
Celery Celery if she don't cum I'll tickle her bum with lump of Celery