Author Topic: Restauracija: mini morris 1000,1971  (Read 109343 times)

Scorpions

  • Guest
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #135 on: August 13, 2012, 00:38:21 AM »

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #136 on: August 13, 2012, 10:09:28 AM »
Da,video sam.Stvarno solidan auto za male pare.S obzirom da je u Smederevu javio sam Aci

Scorpions

  • Guest
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #137 on: August 13, 2012, 18:38:04 PM »
Cudi me da ga Aca nije pazario vec  :)

Offline acasd

  • Aktivan
  • Posts: 20
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #138 on: August 28, 2012, 12:28:21 PM »
slike su od pre 3 godine zizak je krila pojeo do pola nije paljen nedostaju delovi jos se dvoumim nisu u pitanju finansije vec porodicni problemi ali videcemo.....

Scorpions

  • Guest
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #139 on: August 28, 2012, 17:00:07 PM »
Kako bre zizak pojeo krila,pa nije on od drveta.

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #140 on: September 20, 2012, 13:31:59 PM »
Zahvaljujuci Balasu iz Madjarske Mini je najzad dobio svoje orginalne migavce :good:


Offline X

  • Aktivan
  • Posts: 66
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #141 on: September 20, 2012, 23:59:05 PM »
Procitao sam celu temu i ovo je stvarno za primer! Svaki delic na njemu je dobio odgovarajuci tretman, to mi se svidja, svaka cast!  :bravo:

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #142 on: October 10, 2012, 20:34:08 PM »
Hvala :)
Drugacije i nisam mogao.Ipak kada sredis deo ne mozes srafiti zardjale srafove,a kako su colovni nema sanse da se kupe novi(a i nemam neko poverenje u nove)tako da je bilo bas "do srafa"

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #143 on: November 24, 2012, 15:21:38 PM »
Dve jesenje,prilice boji Minija :)

online photo sharing

pic hosting

Nedavno sam resio da odem na reglazu trapa,u stvari vise na snimanje stanja jer odokativno i grubim merenjem primecujem da mi je trag levog zadnjeg tocka malo ka unutra.Verovatno je rame pretrpelo nekada neku deformaciju.Zakazem,krenem ali na manje od 2km od kuce osetim jak miris benzina u autu.Stanem,pogledam curi benzin iz lonceta pravo na granu.Ni sam ne znam kako ali dihtung izmedju poklopca i lonceta nije bio dobro postavljen pa je procureo.Namestim kako treba,sednem u auto ali on nece da upali,kao da je presisao(sto mi se nikada nije desavalo).Sacekam malo,upalio,sastavio rad i nastavim dalje
Negde na pola puta odjednom se ugasio.Simptom kao da je nestalo gorivo sto znam da nije moguce jer nije mogao potrositi toliko na 10km iako sam sipao samo dva litra.Ipak sipam malo goriva.Sednem,upalim i krenem ali vec nakon kilometra opet isto :blink:
Tu vec kapiram da je verovatno pumpa goriva.Ne brinem se jer imam rezervnu u gepeku i alat
Predjem ja tako na sec jos 2-3 kilometra do pogodnog mesta.Svako naredno paljenje i voznja do gasenja je bila sve kraca
Iako sam imao alat nije bilo bas lako zameniti pumpu,tu sam shvatio da bi trebalo namenski neke kljuceve malo skratiti da bi procedura bila brza jer je prostor oko pumpe bas skucen
Srecom nivo ulja je ostao nepromenjen
Inace kada sam spakovao auto ugradio sam staru SU pumpu spakovanu od dve i bilo mi je jasno da nece bas dugo trajati
Krenem ja nakon zamene,kad nakon par stotina metara opet se ugasi.E tu sam bio skoro siguran da je gorivo jer sam ga izmedju ostalog pustio da duze radi u mestu.Sipam i nastavim dalje
Stignem na reglazu,postavimo auto,ali avaj,uredjaji koji se kace na tocak ne mogu da domase felne 10ke.I tako se vratim kuci bez problema ali ne obavljenog posla
Tada sam pomislio da je bolje bilo da nisam ustajao iz kreveta,ali ipak je ispalo dobro.U cugu sam otklonio neke felere :wink:

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #144 on: June 11, 2014, 22:12:43 PM »
Nedavno ubacen tepih sa Mini Spares(jeftinija varijanta),uz neophodna ukrajanja lepo je legao
A takodje zahvaljujuci poklonu od MilanaLB najzad je dobio pravi volan :uraa:

Dugme je od Bogija
Hvala svima :good:

Divac

  • Guest
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #145 on: June 11, 2014, 23:35:45 PM »
Bravo drugari, odličan je.  :pivo:

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #146 on: June 12, 2014, 11:04:13 AM »
Exta volan za duye puteve!!!  :good: :good: :good:
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #147 on: June 12, 2014, 11:09:50 AM »
volan je pravi!!!
ja ga na svom karavanu nemenjam ni za jedan drugi. vožnju napravi laganu. pravi užitak!
naravno vrati auto u originalno stanje i stil iz 70tih!

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #148 on: June 14, 2014, 15:04:20 PM »
 :good:
Inace po pitanju tepiha.Zapazio sam na vise Minija 1000 sklapanih u IMV,cak i kod onih od prvih vlasnika ili sa manjom kilometrazom da ih bar ja nigde nisam video u nekom orginalnom izdanju.Uglavnom su bili(ako ih je i bilo uopste)rucni rad
To a i privatna prepiska sa nekoliko clanova foruma me je uputilo na misljenje da nasi 1000 nisu ni imali klasicne tepihe vec su bile neke gumene patosnice i slicno.Bar u vecini slucajeva
Danas sam izbacio satic za merenje pritiska ulja,i vratio na lampicu.Zanima me na koju stranu km sata bih trebao da postavim sijalicu,levo ili desno?
Po meni je logicnije desno jer je uocljivije kod auta sa levim volanom

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Restauracija: mini morris 1000,1971
« Reply #149 on: June 15, 2014, 22:31:49 PM »
:good:
Inace po pitanju tepiha.Zapazio sam na vise Minija 1000 sklapanih u IMV,cak i kod onih od prvih vlasnika ili sa manjom kilometrazom da ih bar ja nigde nisam video u nekom orginalnom izdanju.Uglavnom su bili(ako ih je i bilo uopste)rucni rad
To a i privatna prepiska sa nekoliko clanova foruma me je uputilo na misljenje da nasi 1000 nisu ni imali klasicne tepihe vec su bile neke gumene patosnice i slicno.Bar u vecini slucajeva
Danas sam izbacio satic za merenje pritiska ulja,i vratio na lampicu.Zanima me na koju stranu km sata bih trebao da postavim sijalicu,levo ili desno?
Po meni je logicnije desno jer je uocljivije kod auta sa levim volanom

vezano za tepihe: upravo juče na manjem mini skupu sam ti uslikao gumene tepihe koji su bili u original IMV miniju. stavit ču fotke i na forum.