nemoj da panicis ,nije to strasno ,izvadis motor za dva sata .skines bocne deklove i menjac i prekontrolises aksijalce mozda je jedan ispao pa zato radilice ne seta levo desno ,jer sa svake strane idu po dva komada .
vratis ga nazad ,ako je dobar ,operas sapunom povrsine gde ide dihtung i od klingerita napravis nove dihtunge .
ja ih pravim tako sto isecem malo vece parce i drskom od noza prelazim po ivicama i sa druge strane se sve ocrta ,bitno je da ti se ne mice i da dobro obelezis rupe,iseces makazama ,i ako je sve ok nema greske,gumeni polumesec operi sapunom i namazi ga zaptivnom masom i vrati na mesto stavi ga na menjac pa odozgo spustaj blok a posle stavi plocu ,kako bi iskontrolisao gumeni polumesec kako je legao.blok ocisti od ulja da ti ne curi po dihtunzima .
za menjac i za deklove ,vodi racuna samo debljina klingerita na bocnim deklovima mora biti 1mm a dihtunzi izmedju menjaca i bloka 0.3 0,5.
obavezno kupi crni silikon za zaptivanje i namazi ,kako budes stezao visak ce izaci ,ako dobro odmastis povrsine ,nema curenja ni kapi,ceo taj posao smo baneks i ja uradili dva puta u za 24 sata sto znaci raskopcali motor ,izvadili ,rastavili ,zamenili semering i menjac ,sastavili ubacili i upalili , upadne sipkica od razvodnika u motor i sve ispocetka .po meni treba ti jedan dan da lagano sve to obavis i bez zurbe,eh pa kakav si ti to minijevac da te takav sitan problem spreci da ljuta masina dodje na minijadu
toliko ,nadam se da ces se odvaziti i pokazati da nas nista ne moze iznenaditi pozdrav
ako imas neki problem ili pitanje zovi na 063303960 Dule