U svakom slucaju ce ostati u zivotu,necu ga bacati sigurno.Koristicu samo neophodne delove za aute koji budu aktivni.Ko zna,jednog dana mozda i zakon bude na nasoj strani
U svakom slucaju vec sam iskoristio za zeleni Austin 1300 primarni cilindar kvacila.Uz kupljene gumice "Sigurnost" za sekundarni najzad imam normalno kvacilo
Resio sam da ga registrujem,da imam rezervu za minijadu ako zapnem sa pakovanjem zutog Minija da mi se ne desi da opet dolazim autobusom
U sklopu priprema za registraciju-tehnicki moram komplet pretresti kocnice.Napred je kocio ok,ali zadnje nisam uopste imao,kao ni rucnu.Ispostavilo se da su paknovi bili totalno istroseni,sva tri zadnja creva zapusila,cilindri zapekli...Za divno cudo peti cilindar je ok
Obradio sam dobose,nalepio paknove.Ostaje mi da odradim creva,da zamenim nekoliko cevki i nabavim zadnje kocione cilindre
Evo ga sistem cevi,creva i petog kocionog na Austinu.
Ka levom tocku
Ka desnom tocku
Razlika u odnosu na Mini je ta sto izmedju petog cilindra(ili racve)i glavne cevke koja vodi ka napred postoji jos jedna kraca cevka i crevo.Njih na zalost nema na snimku jer tada nisu bili skinuti sa auta