Author Topic: Austin Mini Cooper Mk2  (Read 46985 times)

Offline nane

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 327
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #30 on: July 13, 2010, 15:16:20 PM »
sjajan primerak i lepa prica...mogu da zamislim pripremu za ovaku restauraciju...svaka cast za hrabrost... :mks:

r_dalibor

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #31 on: July 14, 2010, 10:25:00 AM »
Koliko vidim tvoj broj šasije je  CA2SB-1356463A
Zadnji napravljen u Novembru  CA2SB-1365476

 Zanima me da pročitaš koji ti je broj školjke koji se nalazi iza hladnjaka, odnosno FE number.

 Moj broj je FE 1473908

 Interesantno mi je koliko sam blizu tvom broju, sobzirom da ja još tragam za originalnim brojem šasije. :thinking:
Svakako treba da izvadiš sertifikat od Cooper registra. To je izvanredan dokument!
« Last Edit: July 14, 2010, 10:28:02 AM by Austin Cooper S »

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #32 on: July 21, 2010, 11:59:15 AM »
Gledao sam i taj broj,ali gotovo sam 90% ubedjen da je kod mene FF a ne FE,fotografisacu ga.U svakom slucaju broj je FF1273801.Gledao sam i na Mini 1000 71,broj je FE1674382

r_dalibor

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #33 on: July 21, 2010, 15:28:53 PM »
Ispada po ovom FE broju da je moj kasnije napravljen. Moguce je posto je njegova prva registracija 03 decembar 1969. Sa druge strane na mom su neki detalji od starije generacije. Moj gepek je stari, pozadina na instrument tabli je svetla kao na MKI.
 Jeff iz mini magazina mi je javio da predpostavljaju da je moj napravljen u septembru ili oktobru i da nazalost nema evidencije za Chell number, odnosno FE brojeve. To me cudi jer neznam sto su ih onda i stavljali :thinking: Ostaje mi da kopam po sup-u.
 Tvoj broj bi morao da bude FE a ne FF.
 :pivo:

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #34 on: July 24, 2010, 13:57:34 PM »
Mozda je kod vas gepek zamenjen,pretpostavljam da je onaj tehnicki otvor iza zadnjeg naslona veci,ovalan?Najverovatnije je FE,ali bas u podnoziju slova E je punkt tacka koja je potpuno izbrisala crticu.Nisam shvatio to za svetlu pozadinu?Neka osobenost?
P.S
Kakvo je stanje kod tebe Amane?Imas li taj FE broj na tvom Cooper-u?

Divac

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #35 on: November 15, 2011, 16:56:17 PM »
Jeli ima šta novo kod Cooper-a.
Zamislite dan kad se pojavi ovakav na Minijadu:


Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #36 on: November 15, 2011, 22:22:53 PM »
Nesto bas slicno imam u planu :good:
Cooper je ususkan u radionici i ceka svoj red :)
U medjuvremenu se trudim da prikupim sto vise delova,uglavnom limarija,zatim delove specificne za ovaj model itd.Nedavno su stigli skoro svi bedzevi za prednju i zadnju haubu
Planiram da za desetak dana rasturim motor da bih procenio stanje i znao sta mi treba u vezi njega

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #37 on: December 21, 2011, 20:05:23 PM »
Ovih dana nisam zapostavio ni Cooper,slozio sam motor u kutije :laughing:
Prvo sam rasklopio glavu


Naravno malo je specificna jer nije klasicna 998
Odmah sam video da su klipovi obicni 998,druga specijala 020
Cuo sam se sa bivsim vlasnikom koji mi je jos ranije rekao da je jednom radjena generalna.Tada je stavio obicne klipove ali kako kaze obradili su glavu tako da ostane stepen kompresije isti
Hilzne bas nisu bile u sjajnom stanju


Isto sam ocekivao i od lezajeva,ali nije bilo tako :thinking:
Leteci i lezeci su bili sasvim solidni,prva specijala,bez nekih posebnih riseva
Mozda je objasnjenje za hilzne vezano za cinjenicu da prilikom rada na motoru nisu pravilno okrenuli klipove.Strelica na klipu je bila usmerena ka zamajcu
Od bivseg vlasnika sam dobio potvrdu da Mini nije imao odbojnike na branicima kada je kupljen
Raspitao sam se za masku,ali nije siguran.Zna da je jednom menjana i misli da ona sa 11 rebara nije orginal.Odnecu mu fotke mk2 maske pa se mozda priseti

Marko90

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #38 on: December 21, 2011, 22:10:04 PM »
strelica je svejedno na kojoj je strani...klipovi od minija su simetricni i tegovi u klipovima,svejedno je kako su okrenuti, meni su greskom na 1.0 okrenuli dva kako treba, dva obrnuto, pa nije pravilo prob, evo i na 1.3 stoje kontra i radi sve normalno.... tako da ne treba da te pribojava to.....

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #39 on: December 21, 2011, 22:34:50 PM »
Ja klipove koje imam ili sam ih monturao nisu bili simetricni,zbog toga i postoji ta oznaka koja doduse moze biti svakakva i na raznim mestima(FRONT,TOP,strelice,trouglici)
Asimetricnost je jedva primetna,mozda reda 1-2mm.Citao sam i o razlogu,ali da sad ne davim jer bih tesko prepricao.U svakom slucaju na duze staze moze biti stete u vidu pohabanosti hilzni
Naravno najbitnije je da se ne okrenu klipnjace,rupica za podmazivanje na klipnjaci uvek treba biti suprotno u odnosu na bregastu.Sa te iste strane bi trebala ici uza strana te asimetrije klipa.Kada se tako montira,strelica(ili neka druga oznaka)pokazuje ka poklopcu lancanika
P.S
Govorim o rangu motora 850-1100
« Last Edit: December 21, 2011, 22:58:23 PM by nebkv »

Marko90

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #40 on: December 21, 2011, 23:05:39 PM »
kako klipnjace mozes okrenuti?  :laughing:
ne znam koje si ti klipove imao, kako god, necemo se raspravljati, nazalost, imao sam cesto puta prilike da rasklapam motor i posle 100km i posle 20.000 zbog nekih drugih stvari koje sam skupo platio na kraju, i video sam svasta, al da se osteti motor zbog pogresno okrenutog klipa to ne, mada se covek uci dok je ziv...

ja bih pre rekao da je kvalitet hilzni los, i da to nije uradjeno u startu kako treba, a ako se motor moze vrteti i kad je klip okrenut, nazovimo "kako ne treba" onda nema razloga za sumnju.....

neka me neko ispravi ako gresim, mada sam na dosta motora video da su okrenuti kontra i nije bilo nikakvih prob....

Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.080
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #41 on: December 21, 2011, 23:43:28 PM »
kako klipnjace mozes okrenuti?  :laughing:
He,da budem iskren nisam nikada probao kontra  :thinking:

Marko90

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #42 on: December 21, 2011, 23:56:45 PM »
druze to mozes probati i odma ces videti da nece da moze  :)  ne mozes ni sklopiti motor, zato klipnjace nisu ravne ako ih gledas iz profila i udarace ti o radilicu....

aca grunf

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #43 on: December 22, 2011, 00:39:26 AM »
kod tebe je bas postalo vruce pa ces morati da spremis  :pivo: za ladjenje...
   sto se tice klipova,nije bas preporucljivi da se okrenu kontra,a nije cak bitno koji je motor,a narocito kad je razmak izmedju stublina mali kao kod minija,jer prvi razlog i pokazatelj problema je bezanje klipa u stranu,tj van ose,pa jede stublinu i pravi ovalnost sto prouzrokuje povecanje potrosnje ulja kao prvo,pa onda i dalji problemi koji nemogu biti odmah vidjeni...
 obicno se vide problemi kad je kasno i dodje do generalke...
 zato ispratis preporuke konstruktora i duze uzivas u  :vozimo:....
drago mi je videti tvoj napredak i zelim ti uspesnu zavrsnicu...

Divac

  • Guest
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« Reply #44 on: December 22, 2011, 09:27:45 AM »
Drago mi je da se živnulo u ovoj temi.
Svaka čast Aco na sažetom odgovoru. :bravo: