Author Topic: Moj mini 1000  (Read 161878 times)

r_dalibor

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #240 on: May 20, 2010, 10:03:30 AM »
Nedaj se Marko, mozda je nesto banalno!  :pivo:

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj mini 1000
« Reply #241 on: May 20, 2010, 10:56:12 AM »
Nedaj se Marko, mozda je nesto banalno!  :pivo:
svaki rad zahteva optimizam.
osobno bi počeo od početka. analizirao šta se točno dogodilo u trenutku eksplozije?
nakon toga skidanje dekla, glave, analiziranje.... i ako je potrebno iči dalje.

Offline Sinisa

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.663
Odg: Moj mini 1000
« Reply #242 on: May 20, 2010, 11:18:09 AM »
Ne bih da ti pametujem ali ne kazu dzabe da se motor 1000 km razradjuje posle generalne tako sto se vozi pazljivo a ne da se cepa 130 na sat. Ali dobro, mlad si ti.

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #243 on: May 20, 2010, 11:55:02 AM »
Divac, nema to veze sa razradjivanjem, motor mi presao 5550km i savrseno razradjen sto se moglo videti kad smo skinuli glavu ali problem je od pocetka bila glava motora jer je bila napukla na dva mesta, tacnije dva sica ventila al ja sam je tako vozio tih 5500km dok nisu poceli ventili da lupaju jako, tad sam video da je klavijatura otisla pa sam i glavu skinuo i odneo kod majstora u bg (da ne bude cubi ovaj put) i tu smo konstatovali da joj nema spasa, posto sam ocajnicki trazio drugu i nisam je nasao, drugi majstor iz bg-a je rekao da ce on popraviti ovu tako sto ce staviti siceve ventila od bronze. Kako je on to uradio i sta je radio ne znam ali pretpostavljam da se to sad izlomilo, samo se nadam da se nije ostetio klip ili cilindar jer ce onda biti zanimljivo po njega....Motor jos nisam rasklopio tako da mogu da nagadjam ali nema sta drugo da bude sem toga jer je samo glava skidana, motor nisam dirao.....Pa ovom prilikom bih pitao jel ima neko glavu za A+ usisni ventili su oko 33 a izduvni 29mm?

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj mini 1000
« Reply #244 on: May 20, 2010, 11:57:35 AM »
koji motor imaš?
ventili za glavu koje navodiš su za 1275 motor.

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #245 on: May 20, 2010, 12:21:39 PM »
Znam i ja sam to prvi put video da 1000 ima te ventile. Motor je A+ 1000

Offline Sinisa

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.663
Odg: Moj mini 1000
« Reply #246 on: May 20, 2010, 12:22:51 PM »
Proka je nudio juce neku glavu od GT-a 1275.
Vidi sa njim ako ti odgovara. Bilo nesto oko 50evra.

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #247 on: May 20, 2010, 12:29:57 PM »
pa ne pase mi glava od 1275

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj mini 1000
« Reply #248 on: May 20, 2010, 12:50:30 PM »
baš sam se raspisao i vidim da se moj post negde izgubio....

ovako.... 1,3 glava ne ide na 1,0 motor...... jer ventili udaraju u rub cilndra. posledica je lomljenje ventila itd......da se to nebi dešavalo treba napraviti posebne "pockete" na bloku.

šalji sliku glave. može samo spolja, dovoljno je da se vidi koja je.

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #249 on: May 20, 2010, 13:06:11 PM »
ok ali kada je budem skinuo, to ce biti ovih dana.

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Moj mini 1000
« Reply #250 on: May 20, 2010, 13:24:40 PM »
možeš da poslikaš glavu dok je još na motoru. videt če se ako je 1,3. to če več moči dati diagnozu.

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #251 on: May 20, 2010, 15:57:53 PM »









Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #252 on: May 20, 2010, 19:33:39 PM »
gregore jel pomaze slika?

Offline Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 811
Odg: Moj mini 1000
« Reply #253 on: May 20, 2010, 20:20:56 PM »
Na slikama se vidi da je motor 1000cc...
Ventili nisu tih timenzija koje si napisao...
Cini mi se da je na trecem cilindru ispao ili nesto dosjed ventila pa je zato tako uvucen u glavu i od njega su risevi na klipu...
U svakom slucaju kolko vidim svaki ventil ti vodi svoju politiku u dosjedima...provjeri ventile i dosjede a zamjeni i vodilice da budes siguran jer moze biti da je i vodilica dobila i da se zbog toga ulje ulilo u cilindar...

Marko90

  • Guest
Odg: Moj mini 1000
« Reply #254 on: May 20, 2010, 20:24:41 PM »
To nisu risevi na klipu nego sic ventila od bronze koji je bio na glavi pa otpao, to nije ulje na klipu nego gorivo i dimenzije ventila su te koje sam napisao, usisni oko 33mm a izduvni 29