: [1] 2

: skitanje do Engleske, IMM2014 i nazad- naravno sa minijem.  ( 13968 )

0 and 2 Guests are viewing this topic.

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234

dragi mini prijatelji.
obečao sam da ove godine ponovo napišem naš putopis ovogodišnjeg skitanja po velikoj britaniji, zapravo po prekrasnoj pokrajini Walles. ovo nam je četvrti put sa avtom- minijem po engleskoj. škotsku smo detaljno prelutali za vreme IMM2004, južni i zapadni deo Engleske za vreme IMM2009 a ove godine je bio ponovo dobar izgovor IMM20014 i lutanje po trečem delu velike britanije a to je Wales.
put je trajao mesec dana i putopis če biti samo blede sjenka svega. zaista je bilo previše utisaka, doživljaja da bi sve uspeo staviti na forum. verovatno ču se uspeti ograničiti na samo cca. 150 fotki  :thinking:
tema če biti isto ograničena na dve stvari. kao prvo sve što je povezano sa minijem i kao drugo sa prirodom. pokušali smo izbegavati velike gradove i više lutali selima, gradičima, prirodom i divjinom.

početak putovanja ču namerno preskočiti jer smo kod pakiranja i odlazka imali strašnu kišu. a samo nekoliko km od kuće na avtoputu crko je i mini. jedva smo se dovukli do krova iznad glave to jest benzinske pumpe i nakon menjanja i proveravanja svega ispod haube našao grešku u jednom od dva filtera za benzin. taj je pre puta bio proveren ali je izgledao čisto i tako sam ga ostavio.... srečom sam na pumpi kupio drugi i nastavili smo putem.

od tu dalje neka govore i slike:

napokon je u austriji konačno prestala kiša i to na delu kojem uvek, zaista uvek pada kiša. naš suputnik- torba na krovu je trebala biti zavijena u kesu.



put nas je vodio kroz Holandiju gde smo stali na dva dana.


drago mi je bilo podsetiti akademiju na kojoj sam preživeo nekoliko godina. tog dana se je održavala velika proslava došli su posetioci iz celog sveta i veoma drago mi je bilo ponovo videti prijatelje, neke čak nakon točno 20 godina.
na slici je centar univerziteta, to jest največa drvena kuča na svetu koja je napravljena bez jednog eksera po principima Stapatya Vede.


 
još kratka šetnja po šumi blizu gradiča Vlodrop gde sam pre više od 20 godina preživeo najmirnije trenutke svog života, koji su mi dali seme traganja kroz moj život.


kad smo napunili baterije nakon dva dana aktivne proslave u holandiji odjurili smo u posetu mini prijateljem.
nije bilo teško da ih nađemo. imaju preko 35 minija!!! naravno i za prodaju. večina ih je MPI model. kad smo se izpozdravljali i ispričali došli su trenutci istraživanja njihovog skladišta, delova, polica, podkrovlja, radionice itd.


skladište je izgledalo kao bajka iz snova ili alibabina pećina. kad ste imali priliku videti toliko tvorničkih delova iz 60. i 70. godina????  dobri poznavaoci če lako uočiti na šta mislim!


koju glavu trebate? 9 ili 11 bezona? slobodno biranje  :srce:


mnogo, mnogo delova za njihove projekte. nema da nečeg nema.... i meni se od tu više nije išlo nikuda.  


a tek kad stigneš do polica gde su poslagani delovi iz 60. i 70. toga nema malo. ima ogromno, ogromno. ja sam samo slikao, slikao, slikao a verujem da ne bi bilo interesantno da vas davim sa svim detaljima sa delovima koji su u originalnoj embalaži več više od 40+ godina.


u salonu imaju i rani primerak MK1 minija koji je bio proizveden u holandiji. da ispravno ste čuli. mini se proizvodio i u Holandiji več u 1959 godini! više o tome si možete pročitati u prošlogodišnjem mini magazinu.


šef Richard, koji je svoj život poklonio miniju sa odličnom BMC tablom u rukama. prava stvar u pravim rukama. i ja bi takvu....


potrebno je bilo brzo štelovanje karburatora i adaptiranje na strani beznin.... jer nečete verovati koliko se razlikuje benzin na svokoj od pumpi i koliko je uticao na rad i snagu motora.


ovo je pravi desert za skupljače minija. prava redkost! imate više prstiju na ruci nego što je takvih minija.
na prvi pogled je to prosečan 1,3 innocenti mini cooper. ali nečete verovati da je ceo iz poliestra!!! samo nekoliko takvih je bilo proizvedenih! i to se baš nemože lako uočiti, sve dok nepodigneš tepihe. svi ostali detalji, čak i sajtne i pod izgleda kao tvornički.
trenutno čeka na red za restauraciju.


evo stiglo je vreme za nove poduhvate, novi put i red na trajekat za GB.


kad smo stigli u GB, bez pauze smo vozili do Batha gde živi svima poznati Jeff! pre nego što smo ušli u kući moj mini je več bio na dizalici i tražili smo uzrok za grozni zvuk koji se je pojavio tokom puta i tresenje volana. otišao je levi krajnik i desni ležaj. servis za sledeči dan je več bio dogovoren


prijatno veče smo preživeli u društvu njegove Kejti, jako prijatne cure, koju smo upoznali tek prošle godine. kao što ja sakupljam engleske registrske tablice, tako Jeff skuplja YU tablice sa zvezdicama.


u sobi u kojoj smo prespavali bila je polica posvečena miniju zapravo bolje rečeno balkanski minijadi. ako se nevaram na minijadi je bio več peti put?


sledeči dan je bio dogovoren servis kod Alexa sa kim se sada znamo več nekoliko godina. njega čete se verovatno setiti iz moje reportaže Italian Job iz Italije pre nekoliko godina. Alex je sa svojom Ženom Suzi dobro poznat engleski ljubitelj, poznavaoc, kolekcionar i mehaničar minija. sa njim nije nikada dosadno. pun je trikova i znanja. otkrio mi ih je nekoliko. krajnik je bio odmah zamenjen i počele su manje poteškoče sa ležajem itd.... našli smo i raspalu manžetnu na polosovini itd.... na kraju dana smo sredili minija za sledečih 5.000 km!!!
hvala mu preko foruma još jednom i jednom! umesto spavanja zbog nočne smene preživeo je sa tegobama našeg minija.


Alexova garaža je pravi balzam za oči. ima dosta zanimljivih minija i projekta. na policah su mu odlični i redki delovi. na zidu sam pronašao i original BMC alat iz 60. ....tata i ja bi to....


za Alexa bi mogao reči da je i sakupljač pravog alata. ima neverovatno kolekciju specialnog alata. to se vidi več po alata za rezanje navoja. ide direktno na gedoru.


ovo u ruci se mi je zaista sviđalo. to je jedna od reariteta od Alexa. služi tome da felne nebi bile toliko uprljane od kočenja postoji posebna zaštita koja preprečeva da prašina od disk kočnica leti po prednji felni. taj praktični deo je več na mom spisku!


na dvorištu ima pravu kolekciju minija. za objavjivanje sam odabrao samo jednog. to je posebni model samo za kanadsko tržište što se može videti po branicima itd. na tom miniju sam za svoju arhivu napravio mnogo fotki, jer ima neverovatno zanimljivih detalja i prerada koji su potpuno različiti od naših minija. taj miniji je jedini koji je po čudu ostao u engleskoj i nikada došao do kanade.


to je crni GT od njegove žene Suzi. verovatno če vam biti poznati jer je taj mini godinama bio polepljenen zlatnim nalepnicama u stilu italian job zlata i na njemu su bili brojni podpisi o kojim sam pisao pre cca. tri godine.


sviđalo mi se je i njegovo dvorište. i tu ima duha i traga o miniju!


a ovo je bilo za mog sina!!!! istraživali smo igračke u njegovoj kući. restauriran autič za decu iz 60. koje ima veliku sakupljačku vrednost.


a tek soba sa minijima na daljinsko!!! ima čak i mini moka. uvek sam mislio da ima samo tri različite modele koje poznajem preko facebooka i nikako nisam očikavo tako brojnu kolekciju.
u kući je bilo još puno iznenađenja ali na žalost red je na putopis.  


tu je za danas kraj. sutra ide prića dalje.
« : August 10, 2014, 22:12:35 PM gregor.tm »

zeks

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 79

Sve same pohvale!!! :good:

r_dalibor


Hvala na izveštaju! Milina pratiti vaše doživljaje!  :pivo:

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234

nadam se da zanimljivo tek dolazi. do seda je bio tek uvod:

nakon servisa kod Alexa otišli smo u grad Cantebury koji je poznat po jednom največih svakogodišnjih festivala i koji je još uvek u stilu hipi stanovnika. na ulicama još uvek hodaju dugokosi, bosonogi i svaka druga vrata nude meditaciju i ezoteriku. inače taj grad smo več videli pre pet godina ali dojmijo se nas pa smo se vratili, pogotovo zbog ogromne katedrale, ruševina itd.
naveče smo se vratili Jeffu i Kejti. uskoro je stigao i Stiven, koji isto tako radi u mini magazinu i imali ste ga prilke upoznati na IMM2012 u mađarskoj. veoma drag dečko i jednostavan dečko.


ujutro nas je Đef kao šef smeo da zakasni na posao i zajedno smo otišli do vidikovca koji je sakriven od turista i naravno mi smo se morali baš turistički poslikati. iza nas je grad Bath u kojem Jeff živi. to je prekrasan grad. tu sam bio treči put u 15 godina i uvek me očara žuti kamen iz kojeg su zidane sve zgrade u gradu. grad ima daleku istoriju i ime Bath je došlo zbog toga jer su na tom mestu več rimljani imali svoje banje.


evo da se vidi, da smo i mi pravi turisti i da se znamo slikati.  :wink:


nismo mogli da se na putu do Jeffovog posla ne zaustavimo u jednoj od njegovih garaža u kojoj se krije prekrasan pravi talijanski Innocenti 1001! verovatno se ga sečate iz člankova pre dve godine u nazad.


za poslasticu odveo nas je zapravo prešvercao na njegov posao. ja sam mislio mini magazin ima svoju kancelariju u kojoj se piše, radi, kad ono ceo sprat jedan prostor i u njemu verovatno stotine ljudi koji u tišini marljivo rade, pišu a mi kao pravi balkanci izvukli fotoaparat i kamere pa počeli slikati, snimati.


Stiven je napravio največe iznenađenje. kako je bio kod posete kod mene oduševljen kolekcijom engleskih tablica u mojoj garaži sačuvao mi je njegove tablice iz njegovo minija koji je upravo bio na naslovnoj strani mini magazina sa željom da ih obesim u svojoj garaži. sa velikim zadovoljstvom sam to danas več i napravio. hvala još jednom!


na tabli ureda još se video natpis Yugoslavija i Gregor koji se je odnosio na reportažu o istoriji minija i IMV tvornice u YU.


izišli smo punim rukama poklona. imali smo tablici, brojeve mini magazina koji su mi falili i za ženinu kolekciju nekoliko minija koje još nije imala. HVALA!


nakon posete mini magazina otišli smo u drugu zemlju. to je Wales. odmah iza Bristola daleko daleko sakriven u brdima trebao sam da posetim veoma dragog mini ljubitelja, koji je u prošlosti imao čak dva MK1 970 cooper S. jedan od njih je bio prodan direktoru mini sporta a večina njegovih projekta čak i van engleske. ali još uvek čuva dobre, prave i redke delove. kod njega sam imao več više od godinu dana plačene delove za MK1 koji su me čekali da ih preuzmem. poslikao sam njegove dve velike garaže i još dva skladišta. čovek bi mogao ostati kod njega još dugo, dugo ali put nas je čekao. nadam se da me kod njega sačeka još jedan S motor..... samo da bog da da sakupim te novce.


od tu dalje počeli smo pravo putovanje po prirodnim i kulturnim lepotama Walesa.
Velika Britanija je puna porušenih samostana, crkava još iz vremena kad su se razišli sa vatikanom. ali da neidem predubodko u detalje istorije.... evo samo jedne fotke kako to izgleda danas.


u pokrajini Wales govori se jezik koji je nastao iz Keltskog i potpuno se razlikuje od engleskog i nema ništa zajedničkog.
međusobno svi razgovaraju u svom jeziku, samo sa nama turistima engleski. isto tako kod njih nemožete videti engleske zastave nego samo njihovu. isto tako je na radiju njihov jezik a ne engleski osim na BBC programima....
sve table su im dvojezične i videčete razliku od engleskog.


nadam se da neče biti previše fotki ali ova se mi je činila zanimljiva. stigli smo do rodnog grada gospodina Rollsa od kojeg je prezime u marki Rollce Royce. kit u centru grada je g. rollce i u ruci drži avijon u kojoj tehnologiji su još i danas u samom vrhu što se tiče putničkih motora.


aglezi su poznati po tome da obožavaju razglednice i imaju prodavnice posvečene samo razglednicama. bilo je tu i minija.


v vodiču je pisalo kako ima Wales ogromno zamkovo, čak i više od škotske ali na žalost skoro svi su porušeni za razliku od škotskih koji su još uvek živi i u upotrebi.


ovo je več sledeči zamak. nekada smo u jednom danu pogledali i po nekoliko zamkova. na žalost radno vreme večine turističkih zanimljivosti je samo do 17h.


u jednom od gradova našao sam cipele za sebe..... ali cena je bila prevelika da je uhvatim u kadru... pa ču da ih kupim kad narastem.  


još uvek mi nije jasno šta ima zajedničko stari i novi mini????...... jedina sličnost je ime.... a po veličini daleko, daleko su jedan od drugog. sasvim različiti planet.


putevi su nas vodili po divljinama kao i divljim konjima koji se neobaziru na turiste.


ovako izgleda tipičan put koji povezuje sela itd. na njemu prostora samo za jedno vozilo. ako naiđe drugo.... brzo se rukama dogovori ko ide u rikverc do prvog proširenja. sve funkcioniše.


tablice su jednake engleskim osim natpisa Wales ili Cymru po njihovom. imaju čak i svoju zastavu.


onda smo počeli sa vožnjama po obalama i plažama. jedna lepša od druge.


klifovi su fascinantni. mogao bi da presedim po ceo dan.


imali smo nevernovatno toplo vreme za to područje. nesečam se dali sam ikad bio u tom periodu u engleskoj bez majce na sebi.


plaže su iz finog peska i kilometrima duge. po njima smo hodali i šetali satima bez da smo osečali umor.  


kad nam je bilo dosta peska, onda smo nastavili šetnju po moru i  malo se rashladili:


plaže se veoma razlikujejo. na nekima bezbroj bojnih kamena, drugima oblutci, veliki, mali itd..... a skoro uvek u blizini peščane uzbrdice kao na kanarskim ostrvima.


iz svakog putovanja donesemo i po nešta peska kojeg čuvamo u bočicama na policama sa napisom kraja i države.


ručak smo svaki dan kuvali sveži. naše putovanje je bilo više manje budget varijanta tako da smo sa sobom nosili kuvaonik i gajbu sa hranom. kuvali smo na mestima koja su se nam sviđala i nudila prekrasne poglede na okolinu i prirodu.


ako nije bilo za kuhinju lepe prirode onda smo našli mirno mesto kao ovdu u parku. Svit je dobio second hand kamion iz 60. godina. nismo mogli odoljeti da ne kupimo i austin metro i prikolicu, te nekoliko minija po svega 30 penija po komadu.


neverovatno je koliko prodavnica imaju englezi samo za atomobičiče. meni su se tu sjajile oči a žena si odabrala tri minija koja još nije imala u svojoj kolekciji. sve po 2 funta što je veoma OK i daleko jeftinije nego kod nas.


engleska travica je bila kao tepih i nismo mogli da se ne provozamo njome.


pokrajina divja, kao divlji konji u pozadini.


ponekad su mirnom išli i preko puta:


ili nas mirno promatrali:


i mi smo morali ponekada osetiti i napuniti se tim mirom. zbog toga smo se zaustavili kde kod se nam je to činilo potrebno i moguče.... pa makar ne nekoliko minuta ili za koju fotku.


često je bio osečaj da smo tu sami i jedini. nekada i po pola sata nevidiš auta i odmor je mogao biti direktno kod puta, onako po domače.


prekrasno je videti kako su očuvali seoski krajolik i arhitekturu. sve ono lepo što smo slovenci več davno prekrili sa fasadama od stripora i PVC prozorima i tako izbrisali još ono malo duše u arhitekturi.
fino je videti puna brda sa ovcama i kravama. kod nas večinu seljaka drži krave na kratkom lancu i jedu silažu i umetnu hranu a dnevnu svetlost vide samo na putu u klaonicu.


ovaca je tu ogromno i sve izgleda kao da tu nisu ni potrebne ograde.


ovde izgleda kao da smo se sa minijem vratili nekoliko 100 godina u prošlost.


čak i kravice su nas došle posetiti i sa zanimanjem su nas gledale a mi njih. imam osečaj da smo se dobro razumeli.


put nas je vodio kroz pokrajinu koja je poznata po rudarstvu. jezero u pozadinu na vrhu brda je iz starih vremena i svrha je bila da ta voda izpire rudu i izkopane železo itd....


svugde se vidu ostatci rudarstva, naselja i zathvorenih tvornica. ova tu je bila samo još muzej. moglo se je i spustiti u rovove naravno ako ste došli pre 17h.




ovako izgleda priroda koju je čovek sa rukama i mašinama stolječima potpuno promenio. to nije samo jedno brdo, nego cela pokrajina, brda i brda, kilometri i kilometri ....


nekada se osečaš kao na vrhu sveta.
ovde se vidi kako lepo brinu za prirodne ogdrade oko placeva.... a kod nas seljaci dobivaju državnu subvenciju da poseču sve živo i sve što ima lišče kako bi njive bile bez senke i drveča. izgleda da živim u jako pogrešnoj državi.


pogled na prirodu je fantastičan. ali istina je da je puno brda golih kao posledica rudarstva i intenzivnih pašnjaka.



ovo če biti kraj za danas mada je to sve tek početak priče. sutra nastavljam ako če biti želje sa vaše strane.

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234

hvala

Vladimir

  • Aktivan
  • : 4.512

Svaka cast!!!! :pray: :pray: :pray:
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083

Uzivamo :good:

Divac


Fenomenalno  :pivo: :bravo:

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234

a mene grdi supruga da pišem previše na dugo i stavljam previše fotki i koče sve to da čita i gleda.danas naveče biče malo cenzure i dodatna selekcija fotki i idemo dalje.  :hi:

Little bastard

  • Aktivan
  • : 139

Ma kakva cenzura hocemo sve. Ja sam ovo nekoliko puta prolistao.
Po meni dve najlepse fotografije su Ti i supruga u prirodi kada pripremate jelo i ona sledeca kada ste svi na okupu sa decakom na krovu minija(naravno i tata sa njim).

r_dalibor


 :hi: :good: :pivo:


Prelepo!

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234

hvala na komentarima. jako me obradujete kad vam se sviđa. evo nastavka:

kako velike britanije nemožete ostetiti ako neidete si pogledati njihove botanična stvarenja i pogotovo jer je jedna od mojih struka i holtikultura je žena izabrala botanični vrt (neznam ako tako vi tome kažete. molim vas ispravite me) koji ima največu staklenu kupolu  za bilje na svetu. u njoj je bila sakupljena eksotika iz celog sveta.


napolje se moglo pogledati još nekoliko hektara engleskog stila gde kreativnosti, sređenosti nema kraja.
neču da vas tu ometam botanikom.... evo samo jedne fotke koja pokazuje jednostavu i srdačno uređenje bila i klupe kako nastane pravi kutak za odmor i zaljubljene.



u arboretumu je i biblioteka. zapravo second hand knjige. cena od 50 penija do max 5 funti. ako si koju odabrao onda si ubacio novčič u kutijcu i očigledno poštenost funkcioniše. i mi smo ubacili nekoliko novčiča za nekoliko knjiga koje smo povezli sa sobom.

došli smo i do peščane plaže Pendine beach gde se je svojevremeno obarao svetski rekord u brzini. na slici je avto koji je obarao svetksi rekord i u jednoj od svojih vožnji pokopao i vozača samog. tako su u grob vozaču zakopali i avto. nakon nekog vremena su ga ipak odkopali i restaurirali. sada stoji u muzeji na samoj plaži gde je oborio tadašnji rekord.


v večernim satima smo stali u starom obalnom gradu Tenty gde su po glavnim ulicama bilo jako živo, puno muzike i širom otvorena vrata svih kafana, restauracija i ulice prepune.


a u jednoj zabačenoj ulici našli smo vespu u engleskom stilu.


drugo jutro smo pobegli iz grada u pravcu mora


plaže su bile za nas največi magnet!


a kad vidiš pesak u obliku brdašca nemožeš da se ne zaustaviš.


kako bi bilo da se nebi i popeli?


tu nam se toliko sviđalo da smo trebali prespavati. šta lepšeg od spavanja pod milim nebom na jednoj od najlepših plaža koja ja rezervisana samo za one koji je nađu sami. PS: nema je baš u vodičima.


večina ljudi me pita kako možemo da prespavamo u miniju? evo trika. sve stvari iz prtljažnika prebace se napred, ispod i iza prednjeg sedišta. a sva odela i mekane torbe iza prednjih sedišta. zadnja se obore i dobiješ ravnu površinu i toliko je duga da može da se prespava sa ispurženim nogama. isprobano bezbroj puta u mesecu dana.


ovako je izgledalo natur kupatilo.... i kučnog mi nije ni malo nedostajalo.


i skok na jutranju šetnju:


pošto je bio tu moj rođen dan žena je spremila iznenađenje. unapred je potražila na putu muzej oldajmera. i zaista je bio dobar. kao da si upao u drugo vreme. kafa samo 50 penija.... duplo jeftinija nego kod nas.


več na ulazu bilo je šta za videti:


naravno to je bio muzej engleskih autiju!


soba sa ranim modelima, uglavno morrisi i roveri:


a napolju auti koji još čekaju na restavriranje:


kada je gospodin video moje oduševljenje koje nisam sakrivao pokazao mi je i groblje. i to sam našao ranog, ranog MK1 minija koji je na sebi još uvek imao nekih dobrih stvari.


bio je tu i GT  :(


više autiju iz muzeja i groblja biče u posebnoj rubrici. pre nego što smo se pozdravili gospodin koji me je vodio po muzeju rekao mi je da ima još jedno mesto na koje inače posetioce nevode.... ali kako vidi da volim te stvari pokazat če mi. i zaista po hodnicima iza muzeja bili su dugi prostori sa ogromno, ogromno policama prepunih novih delova iz 60 i 70 godina za sve marke engleskih automobila. rekao mi je da zapravo neznaju šta sve imaju.... da če tek za 6 godina kad vlastnik ode u penziju pregledati i polako prodavati.


u angliji izgleda ide sve na poverenje. takvi su i natpisi za parking.


stali smo još kod jedne od crkava i porušenog samostana:


i ponovo bežimo u prirodu:


i dan nemože biti savršen ako nema dobrog svežeg mirišljavog jela. na odmorima sam uvek ja glavni kuvar. naša kuhinja je jednostavna i praktična. otvorimo zadnja vrata, uzmem gajbu sa začinima, hranom i kuhaonikom. naseckamo povrče i uživamo u kuvanju a još više u pogledu na prirodu.


dok smo se vozili nacionalnim parkovima naišli smo na morris minora u kvaru. kako je to minijev stariji brat nismo ga pustili samog. stali smo da pomognemo.


odličan morris. imao je snažniji 1,3 motor i 5 brzina od nekog japanskog auta. ako se nevaram od nissana ili toyote.
sa gospođom su bili domačini iz okoline i tako svaki dan sa autom naokolo i onda pešaka po brdima. naravno zapričali se o minijima i minorima.....


evo biblioteke na selu. zapuštena govornica dobila je police i ide po principu uzmi koju knjigu ali ostavi koju drugu.



i naravno ponovo na more:


sutra če biti nastavak.

zeks

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 79

 :bravo: :good:

mean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 641
    • www.rockfm.rs

Sjajna avantura, zavidim vam  :bravo:
Ja sam se danas vratio sa puta od skoro 2000km sa minijem.  :blush:

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234

Sjajna avantura, zavidim vam  :bravo:
Ja sam se danas vratio sa puta od skoro 2000km sa minijem.  :blush:

bravo, 2000km je odlično da se uhoda motor. meni uvek nakon 2000km neprestane vožnje motor počne da radi još sa lepšim zvukom.

hvala na podršci vezano za komentare i ostalima.
evo još malo pisanja pre spavanja:

nisam si mislio da imaju englezi takav sunčan zalazak.


vozili smo se dalje. priroda je prekrasna i vožnja preko celog dana neumara nego puni. na spavanje smo išli jako kasno.... skoro nikada pre 11 sati.


u jednom od gradova smo nakon šetnje na našem miniju našli ovo poruku.
inače su ljudi na putu mahali, pozdravljali i gde god bi stali uvek bi neko pitao koje je godište, odakle smo itd. vidi se da je ljudima mini ostavljao duboki trag i svako je imao neko svoje sečanje na minija.
inače na celom putu od mesec dana neznam dali smo videli više od 10 klasičnih minija + 2x GT. karavana niti jednog.


simpatični su nam bili natipisi i u gradovima. ovaj ovde poziva da se poslužite zasađenim.


sokolovo oko i dobra intuicija je nužna kod traženja minija. malo pre sam rekao da u GB nismo videli niti jednog karavana.... ali evo jesmo. na žalost ovaj je umro več odavno. bilo mi je neugodno da preskočim ogradu i poskidam neke detalje kako bi ih spasio. ali zbog toga se nisam stideo dobro ga poslikati.


englezi vole da se pošale vezano oznake AA da to znači anonimni alkoholici. inače je to nekakav znak ala AMS. ova na putu je očito tu več dugo vremena.


u karavana ide tek 24 litara benzina. stalno smo tražili pumpe.


kod kuvanja ručka sam uvek iskoristio vreme za čitanje. tu čitam neki stari avto magazin iz 70 godine kojeg sam dobio na poklon u muzeju. tamo su videli moje oduševljenje i nisu mogli da mi ga ne daju. na naslovnoj strani je bio karburator split weber kojeg je majstorski uradio poznati mini guru Richard Longman.


cene u engleskoj su različite. neke skupe, jako skupe a neke jeftinije nego kod nas.


po selima mogu se nači garage sale ili garažne razprodaje. toga kod nas kako izgleda još dugo neče biti. vlastnica je skupila sve što su joj ljudi poklonili i prodaje. sve što zaradi pokloni deci sa leukemijom. inače u svakom gradu postoji po nekoliko sličnih prodavnica.


naravno stali smo i pogledali unutra kako nebi našli nešta povezano sa minijem.


prekusutra dolazi nastavak.
 :pivo:
« : August 17, 2014, 22:39:36 PM gregor.tm »
: [1] 2