Author Topic: Mini 1000 1971 (mislim da je IMV)  (Read 5207 times)


Offline nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.083
Odg: Mini 1000 1971 (mislim da je IMV)
« Reply #1 on: February 15, 2014, 00:47:48 AM »
Imas dve opcije.Prva je da ga prikrpis limarijski i odradis da tehnicki bude u sto boljem stanju,posebno kocnice i sistem upravljanja.Naravno uz uslov da je motor drzeci
Druga opcija koja je po meni ono pravo je da ga komplet rasturis i odradis sve kako treba ali moras biti svestan da su to "igre bez granica" i da treba u prvom redu dosta vremena i novca

Offline marko73

  • Aktivan
  • Posts: 57
Odg: Mini 1000 1971 (mislim da je IMV)
« Reply #2 on: February 15, 2014, 05:28:30 AM »
Motor dobro radi odvezo sam ga kod limara i sve ce komplet da uradi ali auto je uzasno restrauriran uopste nije popravljanja limarija kada su ga farbali nego je ceo auto kitovan i sad je sve to otpalo jedino me drzi nada da je motor dobar limar kaze da ce biti gotova tek za oko 3 meseca

Marko90

  • Guest
Odg: Mini 1000 1971 (mislim da je IMV)
« Reply #3 on: February 15, 2014, 21:13:52 PM »
Motor ti je tu najmanja stavka po pitanju novca....a limarski sve zavisi sta treba da se radi...95% minija u srbiji su totalno unakazeni limarski jer ljudi nemaju pojma da rade svoj posao....ako je kao svaki drugi mini ovde kod nas, da se limarija uradi od pocetka do kraja kako valja...racunaj minimum 1500-2000e za samu limariju bez farbanja

Offline marko73

  • Aktivan
  • Posts: 57
Odg: Mini 1000 1971 (mislim da je IMV)
« Reply #4 on: February 15, 2014, 21:25:19 PM »
Samo sredjivanje patosa i jos par mesta ispalo je 750e ali bice vrhunski limar koristi 1,5 mm ploce tako da ce to da traje minimum naredne 10 god, i to bez farbanja farbanje posle jos 500-600e i dobre one felne 12 coli da naruxim izengleske jos oko 400e i plus unutrasnjost dosta treba da se ulozi ali tesko da ce da se vrate te pare pri prodaji  :thinking:

Marko90

  • Guest
Odg: Mini 1000 1971 (mislim da je IMV)
« Reply #5 on: February 15, 2014, 23:50:31 PM »
pare neces nikad vratiti ako budes prodavao auto...cak ni polovinu...Kod limarije bih ti iskreno preporucio da stavljas originalne delove kako bi mini zadrzao svoj originalni izgled i oblik...ukoliko majstor moze da iskroji identican patos sto da ne, samo malo je takvih :) Imas na sajtu originalne delove (HERITAGE) ali i MAGNUM moze da se lepo uklopi bez problema iako se vode kao neoriginalni zamenski delovi i duplo su jeftiniji....jedina je fora sto imaju dosta losiju zastitnu boju na sebi ali to ti i ne igra ulogu...svejedno se mora smirglati do lima...

Offline marko73

  • Aktivan
  • Posts: 57
Odg: Mini 1000 1971 (mislim da je IMV)
« Reply #6 on: February 16, 2014, 06:38:40 AM »
Limar je obecao da ce da bude isti kao 1971 tako da ne brinem :D
a sto se novca tice retko ko na nasim prostorima postuje i ceni oldtajmere medjutim mozda se situacija promeni za par godina ko bi ga znao

aca grunf

  • Guest
Odg: Mini 1000 1971 (mislim da je IMV)
« Reply #7 on: February 16, 2014, 08:23:27 AM »
namoj bas biti siguran u ovo,koliko je poznat po radu sa starijim vozilima od 30g...
,,Limar je obecao da ce da bude isti kao 1971 tako da ne brinem :D,,

Offline marko73

  • Aktivan
  • Posts: 57
Odg: Mini 1000 1971 (mislim da je IMV)
« Reply #8 on: February 16, 2014, 08:45:57 AM »
Najpoznatiji limar ovde u nasim krajevima bilo kog iz Nisa da pitas da li znajh Miksu limara svi ce da kazu da  :good: a i u njegovom dvoristu sam naisao na bubu 1966 i volgu iz 74-5 pokazao mi je kako je njih uradio tako da ne brinem ni malo :D

Offline gajudin

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.187
  • bomraketabona
Odg: Mini 1000 1971 (mislim da je IMV)
« Reply #9 on: February 16, 2014, 09:50:45 AM »
debljina lima nije toliko bitna, bar ja tako mislim, sto je deblji lim to je teze za ukrajanje kada se limarski delovi krpe, ako je dobra zastitim ok (zorkina epoksi) milimetarski lim sasvim je dobar, auti posle restauracije se od strane vlasnika bolje cuvaju i nisu izlozeni vremenskim uslovima kao sto je inace,moze da traje sto godina ako je garaziran i nevozi se ppo snegu i slicno, samo dobra zastita i priprema za farbanje i nema greske ni za jednog minija
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!