Author Topic: caure osovinice leptira  (Read 3923 times)

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
caure osovinice leptira
« on: January 07, 2014, 12:18:00 PM »
opet jedno strucno pitanje
osovinica leptira ima lufta tj landara malo i gas se ne vraca lepo nego glavi,kada sam ga rasturao zamenio osovinicu,stavio mnogo bolju,nema nikakve riseve i ulegnuca,ali sam primetio da caure koje su od bronze ili mesinga u karburatoru su tanke kao flis-papir i da su neravnomerno pojedene,na spersu vidim da je to jeftino pa bi ih zamenio,e sada moje pitanje je,koliko vidim na spersu su dali unutarnje i spoljne mere te caure,kada se ugrade,jel treba da se rajbuju,da bi osovinica leptira imala skoro nultu toleranciju ili se samo nabiju u rupu jer su vec obradjene na meru  osovinice i stavi se osovinica i to je to.

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: caure osovinice leptira
« Reply #1 on: January 08, 2014, 16:32:08 PM »
od mekseg su materijala nego osovina, tako da samo premeri kod tebe spoljasnju meru caure i precnik osovine i trazi po tim dimenzijama. 95% je plug and play :)

ako nema, idi kod strugara da ti napravi ;)

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: caure osovinice leptira
« Reply #2 on: January 08, 2014, 18:44:45 PM »
ma ima na sparesu bas za HS 4 koji meni treba,i cak ima i mere caure,nego cisto da budem spreman,ako je samo stavi u karburator i stavi osovinicu,sto mi deluje logicno bice super jer su mere standardne a osovinica je skoro nova,a ako ne naci cu rajber pa polako.
Znam kada sam stavljao nove caure i iglicasti lezaj na zadnjem ramenu (jeste da ni isto) da je moralo da se rajbuje,jer mi je koliko znam osnovno da cim je caura od mekseg materijala i taj sistem mora da se rajbuje i prilagodi,pa zbog toga sam i postavio pitanje
« Last Edit: January 08, 2014, 18:50:13 PM by nikola.m »

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: caure osovinice leptira
« Reply #3 on: January 08, 2014, 22:34:05 PM »
ako ima osovina lufta, onda je moj savet dobro proveriti kompletan karuburator.
obično se luft napravi u kučištu.
čaura nije samo plug and play.
uvek je potrebno rajbovanje.
obavezno proveriti osovinu leptira!!!!! ako nema traga oštečenja ili istrošenosti onda je OK. to znači da je ju neko sigurno več promenio.
ako se nezna istorija karuburatora onda ja obično kupujem set za repariranje. zašto???? kao prvo dizna u kojoj klizi igla se godinama istroši, pogotvo ako je igla samo malo, malo iskrivljena. (ja sam ove godine imao nekoliko problema baš zbog iskrivljenih igala)
u tom slučaju proveri i "float needle". skoro je nema da nije nagrezena.
u tim slučajevim se isplati kupiti kit i tako dobivaš sve potrebne dihtunge itd.... i karburator je praktički novi.... a tada je štelovanje poezija....