Author Topic: farbanje i limarija  (Read 14429 times)

mister x

  • Guest
farbanje i limarija
« on: July 12, 2008, 12:53:35 PM »
postovani clanovi foruma,ponosni vlasnici minija,zelim da vas obavestim da sam nasao extra dobrog majstora za limariju i farbanje,a izuzetno je povoljan,i radi kvalitetno.
ima majstore koji rade samo limariju,majstore koji pripremaju vozilo i na kraju ga on licno ofarba.
radi sa visoko kvalitetnim materijalom,za mesec dana postavicu vam slike da vidite rezultate tog rada.
i najvaznije covek nije fuser i folirant

Offline Sinisa

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.663
Odg: farbanje i limarija
« Reply #1 on: July 13, 2008, 12:58:07 PM »
u kom kraju je lociran?

Offline ivan

  • Aktivan
  • Posts: 1.090
Odg: farbanje i limarija
« Reply #2 on: July 13, 2008, 22:42:27 PM »
koje su cene?

mister x

  • Guest
Odg: farbanje i limarija
« Reply #3 on: July 14, 2008, 10:11:51 AM »
covek se nalazi u borci i cene su extra povoljne,mislim mene kosta farbanje minija spolja i unutra sa bojom
500 evra ,sad zavisi od auta do auta koja je cena ,ali za isti posao drugi su mi trazili 1000 i vise

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: farbanje i limarija
« Reply #4 on: August 14, 2008, 11:12:07 AM »
izvinite na mom komentaru u napred. za te pare avto nikako nemože biti kvalitetno ofarban!!!! samo cena dobrog materiala (kita, špric kita i farbe) dostižu tu cenu. a cene amteriala dobrih firmi (standox, glasurit, sikens, itd) kod vas su zapravo jednake ili čak malo više od naših u sloveniji. osim ako ti nabaca na auto najeftiniji kit i farbu a kada sve to slegne i nakon godine dana počne pucati itd...... možeš samo još plakati.
mini kojeg sam radio za ženu.... pre 10 godina (školjka ni malo trula jer je bila iz italije, ništa razbijene,......) dao sam samo za material 700 nemačkih maraka i to u veleprodajnim cenama. pripramu sam radio sam (napustio posao i pola godine se učio kod majstora farbanje).... a danas su cene duplo skuplje nego tada....

neka ti majstor točno da specifikaciju materiala sa kojim če ti raditi. i ako ti zaista da najbolji material i radi bez greške, ja ču mu godišnje dofurati barem tri do četri minije na farbanje i netreba mi dati nikakav količinski popust  :wink: negu mu platim 100 eur više.

Offline mean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 641
    • www.rockfm.rs
Odg: farbanje i limarija
« Reply #5 on: August 18, 2008, 15:08:48 PM »
Ovde bi se u potpunosti slozio sa Gregorom :thinking:

Offline banex

  • Aktivan
  • Posts: 231
Odg: farbanje i limarija
« Reply #6 on: August 18, 2008, 16:23:02 PM »
limarski ga je odlicno uradio, (bez zurbe!)
stalno obilazi farbara i objasnio mu je da iako je to mali, stari autic nece da prihvati cuvenu majstorsku frazu
"pa ne moze od babe devojka"
i koliko god nam delovalo cudno (nama koji smo dali po 3-4-5 hiljada evra u svoje minije)
500e je velika cifra za farbanje (u srbiji)!
naucio je dule kako se radi restauracija oldtimer-a kod nas!
bice mini extra :punk:

Offline ivan

  • Aktivan
  • Posts: 1.090
Odg: farbanje i limarija
« Reply #7 on: August 19, 2008, 09:00:22 AM »
daleko sam od strucnjaka, ali mi je vise nego logicno ovo sto kaze Grega...
kvalitetan materijal mora da ima svoju cenu, i tu ne pomaze nikakav vrhunski rucni rad. ako materijal kosta 500e, moze jedino taj genijalni mega-talentovani posten i vredan majstor da bude budala pa da svoje ruke naplati 100e, inace ce da kosta mnogo vise od mr x-ove super povoljne varijante.
uostalom, najbolje ce se videti  posle par godina - ako krene da probija rdja, da li ce da bude "pa to je normalno, ipak auto ima 30 godina..." :)

mister x

  • Guest
Odg: farbanje i limarija
« Reply #8 on: August 24, 2008, 23:13:12 PM »
momci mislim da se ne lazemo ,ovde u srbiji svi koriste bodijev git ,boja speis heker,max maer ili ppg ,
to se ovde vodi kao vrh boja.
drugo ovo mi je druga totalna reparacija minija u zivotu i mogu vam reci da kod nas nema majstora,ili ga pak ja nisam jos nasao ,koji svoj posao radi pedantno i za male pare,ja sam ovu cenu dogovorio jer ovaj covek radi mojoj firmi veci deo automobila koji stignu iz italije,i naravno pravi specijalnu cenu.
sustina price je da svi automobili koji se dosta gituju treba postepeno da se rade sto znaci da se git nanosi u vise dana i slojeva sa obaveznim odlezavanjem ,da kasnije ne bi doslo do uleganja,a svakako baza nije toliko vazna koliko sam kvalitet laka.
ako hocete kvalitet kupite sami boju i odnesite majstoru jer oni stede na materijalu.
a i tri dana sam obitavao po celi dan kod majstora i gledao svaku sitnicu.
kratko sad ga farbam i nikad vise ,sledeca mu je sudbina ili novi gazda ili LIVADA.
Ali bice lep siguran sam ,majstori su dobili osip od mene HE HE HE.
sutra ce biti jos slika,verovatno pre farbanja i posle

Offline Sinisa

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.663
Odg: farbanje i limarija
« Reply #9 on: August 26, 2008, 23:29:07 PM »
Slazem se sa tobom

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: farbanje i limarija
« Reply #10 on: August 27, 2008, 08:56:10 AM »
bravo za majstora kojeg si pronašao. veoma je bitno da radi sa osečanjem. za kit je veoma važno da odleži. mada ionako se nikada nesme kitovati predebelo. to znači, da limarija nije dobro napravljena. u ruke čekič i popraviti podlogu. tek nakon toga što tanje kitovati. čak i za špric kit je važno da odleži. pustite auto barem mesec dana i tek onda ga počnite šmirglati. mene je majstor jurio po radioni kada je video da je špric kit postao kao beton, da troši tri puta više šmirgle i tri puta više vremena... naravno preciznih majsora je sve manje. svi na brzinu bace kit, ošmirglaju, brzo špric kit, pa onda sa vodom šmirglaju, i nakon nekoliko sati več farbaju. kada dođe auto iz kabine može super izgledati.... ali nakon nekoliko meseci kada se poče material da se sleže..... onda je več prekasno.... npr. u americi ostave auto u špricu čak i po godinu dana.
super je imati majstora kojem možeš verovati. drži se ga. i što pre objavi fotke minija da se nauživamo.

Offline ivan

  • Aktivan
  • Posts: 1.090
Odg: farbanje i limarija
« Reply #11 on: August 27, 2008, 12:42:46 PM »
au bre...
ja sam uvek za temeljan rad, ali mesec (godinu?!) dana susenja...

ne razumem se, naravno (btw, je li spricgit isto sto i prajmer?), ja sam od onih koji na disvovery-u gledaju kako baje od gomile rdje naprave hotrod za 2 nedelje i misle da je tako i u stvarnom svetu

zar to ne moze da se ubrza u komori, ili neeeekako?  :blush:

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: farbanje i limarija
« Reply #12 on: August 27, 2008, 12:52:09 PM »
mislim da je poenta ne biti rob auta vec on da bude rob vlasnika...

jedino ako cu godinu dana da cekam da se osusi...  :mdaa:

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: farbanje i limarija
« Reply #13 on: August 27, 2008, 13:04:49 PM »
tako je Bane! imaš pravo. auto treba biti rob čoveku. ali kod minija je obično to obrnuto. evo ja sam čisti rob. na moj svakidašnji auto sve stavljam najeftinije ali na minija sve samo najbolje. teško mi je za normalni auto dati pare za nove gume, ..... ali za minija sam spreman dati 3x duplo više para samo za jedan deo u menjaču.... i tako več godinama.
zbog toga tražim lečenje od minija.

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: farbanje i limarija
« Reply #14 on: August 27, 2008, 13:14:05 PM »
Ivane...... čitaš moje misli.... dok sam pisao o pripremi auta za lakiranje, rekao sam si da čemi sigurno neko podbaciti sranje sa discovery gde auto srede u dve nedelje ili mesec dana. iskreno rečeno i ja se pitam kako to uspevaju..... ali veruj mi.... sve te emisije su biznis. zašto svi žure? samo da bude napeto. i sve prikazuju kako je jednostavno. a po drugoj strani ne prikazuju koje sve peči- infra upotrebljavaju za brzo sušenje, jer su to i male kučne tajne.

bio sam več na dosta sajmova oldtajmera napodlju i nekada si u šoku kada vidiš baš skupe aute npr. Etype jaguara itd. a ofarbano katastrofalno. čak i engleski miniji na susretima znaju biti užas. tek u poslednje vreme počelo se kvalitetno farbati. ali to je kod njih neverovatno skupi sport. i tamo ljudi nemaju toliko para da si svi priušte. a druga stvar..... večina ljudi nevidi greške u farbanju. poteškoča u meni je da sam to radio i učio se kod nekada najboljeg lakirera u sloveniji pa imam sokolovo oko ili profesionalnu deformaciju. taj lakirer je čuda radio i bio pretereno pedantan. nakon 8 godina izgubio je živce, prodao radionu, napustio novu izgrađenu kuču, ženu i dete. puko mu film i otišao voziti kamion. nakon dve godine vratio se na farbanje ali je trebao dugo vremena da se natrag uhoda.