: 1 [2]

: an-an-an-an-an-an...  ( 12523 )

0 and 4 Guests are viewing this topic.

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: an-an-an-an-an-an...
« #15 : August 14, 2008, 23:16:09 PM »

Ivan,
prvi put kada dođem u srbiju, podseti me i doneču sa sobom SU ulje na poklon.
inače za silu prilike možeš sipati standardno ulje npr. castrol GTX3. ali pazi..... gušče ulje daje ti na performansu ali i na potrošnji (isto kao i tvrđi feder)..... sintetičko ulje je isto OK jer zbog vručine motora i gradske vožnje ne reagira tako jako kao mineralno ulje. ali obično su večina tih ulja jako redka..... SU je zakon (mada sam i sam vozio godinama olje za motor)

inače je SU karburator jedan najednostavnijih i najsimpatičnijih u odnosu na weber itd...... neznam zašto se ih majstori boje? za početak barem promeni gumice- semeringe na osovini ako ta nije previše načeta, istrošena.....

verujem da če doči bolja vremena za vaše minije. ma znam kako je to. i ja sam godinama lutao po italiji po odpadima i sakupljao delove. više od 10 godina sam vozio polovne kočnice sa odpada jer su novi delovi bili papreno skupi. zbog toga sam se i odlučio sam uvoziti delove da nam budu što pristupniji.

ivan

  • Aktivan
  • : 1.090
Odg: an-an-an-an-an-an...
« #16 : August 15, 2008, 00:29:24 AM »

hvala Grego :)

i na najavljenom poklonu i na strpljenju koje imas za nas mucenike.

vidi, za mene je karburator ono sto je za tebe televizor - znam cemu sluzi, teoretski kako radi, mogao bih da budem lud da ga otvorim i nesto promenim po uputstvu, ali kad se pokvari ipak ga nosim kod majstora.

kad bude para, odnecu ga kod Rase da ga sredi. Ionako vec ima dosta problema (visok ler koji kad se spusti onda se motor gasi, cesto smrdi benzin kad ga ugasim, itd).
Nazalost, ja spadam u one koji voze krseve - motor star 32 godine kome nije radjena generalna, trulez koja probija ispod dvogodisnje farbe, svaki dan dolivam po pola litre vode i molim boga da ne prokuva 10km do posla - nekako mi nije najbitnije koje ulje sipam u karburator i da li on radi savrseno :)

ali, ovakvi saveti zlata vrede, akobogda i mi cemo polako da stajemo na noge i kad budemo prestajali da budzimo trebace nam neko da nas uci kako stvarno treba da se radi. nekako sam siguran da cemo se, izmedju ostalog, vracati i na tvoje postove.
samo ti svrljaj po nasem forumcicu i kazi svoje misljenje o svemu na sta naidjes  :good:


BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: an-an-an-an-an-an...
« #17 : August 15, 2008, 08:51:24 AM »

gregore kad smo vec kod karburatora... sta bi za one duple?  :P:

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: an-an-an-an-an-an...
« #18 : August 15, 2008, 21:39:21 PM »

ako još uvek sumnjaš kuplung onda javi koji model imaš- verto ili pre verto? stariji model trebaš da podesiš hod ručice. gledaj haynes manual za razmak. kod A+ motora to jest verto modela nemaš šta podešavati.
ali najednostavnije ti je posuditi pupmu i probati ako se problem nastavlja.
: 1 [2]