u svakom slučaju isplati se ti kupiti komplet set za reparaturu karburatora. ionako ga je dobro reparitati kada semerinzi postanu tvrdi, itd.
koje ulje sipaš u karburator? dali si probao sa originalnim SU uljem?
proveri sve parametre motora od paljenja napred, razmak platine, ventile itd..... mada mini nije baš jako jako osetljiv ali kada se ga fino našteluje radi kao satič.
eh, Gregor, da nam je ovde vise takvih i da mozemo da kupujemo SU ulje i setove za reparaturu
za mene je karburator potpuna misterija, a u Beogradu nijedan karburator-majstor nece da uzme uljani, a ako ga uzme upropastice ga. Sva trojca minimajstora, naravno, umeju/"umeju" da ih rade, a tu vazi ista dilema kao i za sve ostalo sto rade - ko budzi, ko dere, ko ume ko ne ume...
u karburator sipam isto ulje koje sipam i u motor (bergoline svx)
kao sto ces videti, kod srbijanskih minijevaca akcenat najcesce nije na besprekornom radu svih delova auta, nego samo da ga odrzavamo u zivotu.
skoro da nema primeraka u besprekornom stanju. miniji ovde uglavnom spadaju u dve kategorije:
a) voze se, ali se raspadaju ili ima puno da se radi - kao na primer moj (letva volana, kraj spone, trulez, udaran, pregreva se, gubi vodu, trosi ulje...)
b) na vecnoj restauriaciji, vlasnici ih rade godinama, ili ih urade pa ponovo rade