Fenomenalan vikend u Beogradu. Prethodno veče na prijemu u Belom dvoru. Danas trka oko Kalemegdana i izložba kod Grand Casina Beograd.
FERRARI 250 GT TR FANTUZZI (1959)
Čuveni modenski dizajner automobila Fantuzzi, napravio je prema poznatom automobilu Ferrari 250 GT novu takmičarsku verziju. Automobil je na nekoliko trka u Italiji i inostranstvu vozio Giulio Dubbini, čuveni italijanski vozač-džentlmen. Motor automobila je prototip koji je Ferrari konstruisao za trkački automobil, i naknadno je montiran u ovaj auto. To je homologizovano FIVA vozilo, ima certifikat Ferrari Classiche, veoma značajno priznanje Casa Madre (matične Ferrarijeve kuce) iz Maranella.
AUSTIN HEALEY 100 BN1 DE MOLA(1954)
Januara 1954, Comte Antoine d'Assche, rođak belgijskog kralja, kupio je Austin Healey 100 BN1 spider. Kompletno redizajniranje karoserije poverio je dvojici italijanskih dizajnera, emigranata u Belgiji, braći De Mola. Konstruisali su trkački automobil, berlinetu, stilizovanu na italijanski način, vozilo sa kojim je Comte d'Assche učestvovao na nekoliko trka na severu Evrope. To je jedini primerak na svetu.
MASERATI A6 1500, šasija #079
Konstruisan je 1949, karoseriju je dizajnirao Pininfarina. Ovaj automobil učestvovao je na čuvenoj trci Mille Miglia 1952. Vozila ga je ekipa vozača Graziani/Profumo, takmičarski broj 300 (vidi fotografiju). I Spartaco Graziani, sa istim automobilom, trkao se na raznim takmičenjima kao što su Coppa Toscana, brdska trka Saline-Volterra, itd. Homologizovan auto ASI i FIVA, učestvovao je na Mille Miglia 2012. sa vozačima Focardi/Focardi.