Hvala Gregore. Uh kakav li je osećaj stajati pored pravog works-a :srce
Ako se ne varam oba su u vlasništvu BMW Group Classic.
Ovaj prvi bi bio zanimljiv Daliboru jer je Austin, ali je 1071cm³. Nije mi jasna reli tabla iz '65, a tada su već voženi 1275cm³? Svakako ima lepih detalja. Kažu da je taj motor bio samo 5ks slabiji od 1275cm³. Legendarni 33 EJB je imao taj motor.
Dviče, tebi zaista ništa nemože promači.
osečaj je odličan. ima ogromno detalja. posliako sam ih naravno u prvom redu za tebe i Dalibora. imaš još fotaka sa detaljima. nisu sve savršene ali mogu da posluže.
mada moj najači osečaj do sada bio ispred EJB33.
za 1071 je poznato da je najslađi i fleksibilniji motor u S seriji. takođe mnogo ređi.... i to bi bio moj odabir. nije sve u 1275 ;-)
evo još detalj trube Maserati! to znači works miniji su imali italijansku robu. drago mi je da jedna takva postoji i u srbiji:
zanimiljiv tedalj fake S:
kad smo več kot detalja..... ovaj je izvrstan. obavezan kod ozbiljnog tuninga. evo fotke a vi sami odlučite ako je tako. naravno cenu nemojte gledati.
cene u švicarskoj su bile veoma skupe. obično su na IMM dosta visoke cene..... ali ovde su preterali:
moglo se nači i zanimljive robe... sve novo i nikada upotrebljavano iz 60 te 70tih godina:
meni najdraži satovi iz MK1!!! o srebrnom tipu smo več pisali ;-)
čak je bilo i sve ređe stare limarije. originalne tvorničke...
šta bi rekli od prilike.... koliko su koštali ti poklopci????? naravno svi su stari preko 45 godina..... i možda još pitanje, kao što mi je to postala navika.... šta je posebnost tih poklopaca?
našla se i originalna BMC rozetna!!!! cena sitnica. samo 300€
.... odmah prodana!!!
mađari su ponovo došli svojim motorom. super je. mislim, da bi muzej kod Dalibora trebao imati jednog takvog.
sutra krečmo sa drugim stilom fotki.