Author Topic: Mini Motor  (Read 4289 times)

Offline ninja

  • Aktivan
  • Posts: 18
Mini Motor
« on: December 01, 2011, 22:58:04 PM »
Brutalac, hvala na pohvali, a sta pravim, neznam ni ja. Sta mi je ovo trebalo? Ovo je kao droga, nikad kraja...

Uh,Gregore, ti si uvek u pravu! To ce mi biti problem da nabavim, ali nikad se nezna. Do sada sam imao cudnu srecu da nalazim delove koji mi trebaju. Gumeni krstovi su bili standardna oprema na 1275  Cooper S-u po katalogu, ali pise da su stavljali i kardanske krstove na 1275 S. Da li su to stavljali kasnije na Metro?
:hi:
jesu li  ti gumeni krstovi što su bili na 1275 Cooper S_u bili i na 1000-arci verziji .Ja imam taj menjač i poluosovine sa gumenim krstovima.

za menjač je potrebno znati brojeve na kučištu.
neverujem da je u YU bio S sa gumenim krstovima. samo jako rani modeli su to imali. ostali strogo kardan! to znači bile su i druge polosovine.
:hi:










ovo su slike menjača za kojeg sam se pitao da li nije možda od mini coopera, ovde treba da dodam da prilikom kupovine mog minija dobio sam ugovor prethodnih vlasnika gde je naznačena komisiona nabavka delova i sklapanje minija sa pravom registracije, što znači da je drugi vlasnik pre mene verovatno sklapao motor iz delova.Pozz...

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Mini Motor
« Reply #1 on: December 01, 2011, 23:14:48 PM »
menjač je od minije. nije od nekog austin 1300.
po kučištu se radi o MK3 seriji.
koliko sinhrona ima? trebala bi imati sva četri.
koji diff?
dali znaš koji ima leygear? dali možeš nači oznaku 22G927?

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Mini Motor
« Reply #2 on: December 01, 2011, 23:56:41 PM »
po onome sto pise je 22G1128

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Mini Motor
« Reply #3 on: December 02, 2011, 00:00:20 AM »
po onome sto pise je 22G1128

to svakako ali 22G1128 je bio ugrađivan u minija 850, 1000, clubmana itd..... imao je različite diffove, laygear itd....

Offline ninja

  • Aktivan
  • Posts: 18
Mini Motor
« Reply #4 on: December 02, 2011, 11:42:56 AM »
 
menjač je od minije. nije od nekog austin 1300.
po kučištu se radi o MK3 seriji.
koliko sinhrona ima? trebala bi imati sva četri.
koji diff?
dali znaš koji ima leygear? dali možeš nači oznaku 22G927?

 :hi: Hvala na odgovorima.Nisam nešto taražio više brojeve kada sam ovaj ugledao slikao sam ga pa poslao, videću baš da li ima još gde. Ovaj leygear neznam tačno šta ti je ali po prevodu vezano za neko kućište menjača?Za sinhrone takođe neznam ako se to već nevidi po izgledu zupčanika.Znam da može iz druge u prvu u toku vožnje.Ja ovaj menjač sam veoma malo vozio, nisam ga vratio zbog kinetika, ali mislim da je ok.Poluga veoma lepo funcioniše nema nekih luftova.Inače ovaj je menjač bio na motoru od 1000-rke koji je sada na autu ali sa kinetičkim poluosovinama sada.Hteo sam da ga vratim jer mi se više sviđao na izgled ali me zezao nosač kućišta poluge pa sam odustao, i stavio onaj od 850-tke sa kineticima.
Ako vama ima neku vrednost zbog uklapanja sa određenim tipom motora onda da ga ne dajem bilo kome u đuture varijanti sa sve delovi.Generalno meni se on više sviđa od kinetičkih jer izgleda malo luksuznije i moćnije.Gumeni krstovi su sigurno imali nameru da stvore uticaj mekšeg prenosa sa kvačila u brzinu,tj. mekše vožnje?
 :hi: 

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: Mini Motor
« Reply #5 on: December 20, 2011, 08:20:57 AM »
vezano za gumene krstove....
imali su svoju funkciju za ublaživanje .... ali su voleli da pucaju, raspadaju..... pa se ih je menjalo plastičnim krstevima... i na S modele kardan to jest čelični krstevi, dok nije došlo do homokinetika koji do sada najbolje obavaljaju svoj posao. slobodno na njih.
a po drugoj strani je istina da su gumeni krstevi ipak retro i klasika koja ima svoj čar ako se auto dovodi u originalno stanje.