Author Topic: Pumpa za ulje  (Read 10005 times)

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Pumpa za ulje
« on: July 24, 2011, 01:47:46 AM »
Da li je slucajno moguce da ako:

- je prethodna pumpa za gorivo crkla i pustila benzin u karter i pomesala zajedno sa uljem...
- je glavni cilindar kvacila prazan (nema ulja)
- ili je mozda posto sam skinuo bravu za paljenje, i povezao zice tako da imam kontakt i palio sa srafcigrom preko automata...

da mi mozda zbog toga gori lampica za ulje kada mi Minic radi ili je crkla pumpa 100% ili postoji neki 10ti razlog zasto gori, posto mi se to ranije nije desavalo?  :laughing: :srce: :srce:

Ova levo je za alternator, a ova desno je za pumpu za ulje, valjda...

Marko90

  • Guest
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #1 on: July 24, 2011, 11:34:41 AM »
moze da sija iz 2 razloga:
- nema pritiska ulja u motoru (pumpa za ulje ne valja ili nema ulja)
-crkao prekidac za pritisak ulja


ako motor ne lupa dok sija sijalica, najverovatnije je samo prekidac crkao, a da, nema to veze sa cilindrima za kvacilo i kocnicu :)

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #2 on: July 25, 2011, 14:57:49 PM »
moze da sija iz 2 razloga:
- nema pritiska ulja u motoru (pumpa za ulje ne valja ili nema ulja)
-crkao prekidac za pritisak ulja


ako motor ne lupa dok sija sijalica, najverovatnije je samo prekidac crkao, a da, nema to veze sa cilindrima za kvacilo i kocnicu :)

E jbg, ima ulja u motoru cak i previse, tj, mesavine benzina i ulja  :laughing:
upalio sam ga juce i nije radio kako treba uopste, kao da se gusi, dajem gas ono nista...

Marko90

  • Guest
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #3 on: July 25, 2011, 15:48:19 PM »
ako je malo curilo nije strasno a to sto ne radi kako treba nema veze sa uljem, to je do karburatora ako ne prima gas....

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #4 on: August 04, 2011, 23:20:28 PM »
taj tvoj problem ima vise odgovora,posto si dao vise stvari koje si radio....znaci moze da bude struja....da ti je lose vezana zica sa pokazivaca pritiska na motoru,vec sijalica dobija neki drugi minus,a druga stvar u koju najvise sumnjam jeste da ti je ulje puno benzina i da je mnogo retko...jer je kako si rekao crkla pumpa za gorivo....znaci zameni prvo ulje i filter,pa tek onda gledaj dalje....sumnjam da je crkla pumpa za ulje,to je na zadnjem mestu,da je tako motor bi ti se prgrejao za 10-tak min,...

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #5 on: August 05, 2011, 21:20:54 PM »
taj tvoj problem ima vise odgovora,posto si dao vise stvari koje si radio....znaci moze da bude struja....da ti je lose vezana zica sa pokazivaca pritiska na motoru,vec sijalica dobija neki drugi minus,a druga stvar u koju najvise sumnjam jeste da ti je ulje puno benzina i da je mnogo retko...jer je kako si rekao crkla pumpa za gorivo....znaci zameni prvo ulje i filter,pa tek onda gledaj dalje....sumnjam da je crkla pumpa za ulje,to je na zadnjem mestu,da je tako motor bi ti se prgrejao za 10-tak min,...

e sad slusaj ovo...  :laughing: Danas ti ja upalim auto bez problema i lampica vise ne gori, nista nisam cackao, zasto sad ne gori nemam pojma... ALI, pre nego sto sam upalio, sipao sam hladne vode u hladnjak, i kada sam upalio, pustio da radi malo, i za nekih 15tak minuta temperatura je skocila na jedno 100 stepeni znaci odmah ispod crvenog na saticu. Malo sam samo turirao nisam ga ni vozio ni nista. Ulje jos nisam zamenio, posto ne stojim bas dobro sa kesom sad, jel moguce da se pregrejava zato sto je ulje sad retko i pomesano sa benzinom?

Marko90

  • Guest
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #6 on: August 05, 2011, 22:47:17 PM »
ne verujem da je zbog toga....trazio bi problem negde drugde....npr hladnjak il tako nesto...a koliko si siguran da je ta temperatura? otkud znas da ti je taj satic izbazdaren kako treba?

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #7 on: August 05, 2011, 23:06:15 PM »
ne verujem da je zbog toga....trazio bi problem negde drugde....npr hladnjak il tako nesto...a koliko si siguran da je ta temperatura? otkud znas da ti je taj satic izbazdaren kako treba?

Pa nisam siguran, mislim valjda radi satic pisljivi. A sta to moze da bude sa hladnjakom? Temperaturu cu da proverim na neki drugi nacin...  :laughing:

Marko90

  • Guest
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #8 on: August 06, 2011, 00:00:26 AM »
pa proveri, uzmi digitalni unimer i sondu i stavi je u cep hladnjaka i zatvori cep da ne izlazi voda, pa hladnjak moze biti zapusen za pocetak....onda druga stvar, treba da imas malu remenicu na pumpi za vodu, pogotovo sto je to 1.3, msm da mala ima precnik 10cm, ako je velika(12cm) onda kupi malu....

aca grunf

  • Guest
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #9 on: August 06, 2011, 00:39:15 AM »
nije dobro da ga palis sa uljem pomesanim sa benzinom,jer moae daci do ostecenja motora,a lako moze da se desi da vec motor ima problem i zato se pregreva.
prvo menjaj ulje pa onda proveravaj sta god treba...

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #10 on: August 06, 2011, 20:42:32 PM »
sumnjam da je satic ne bazdaren.....ako je minijev....onda je dobar verovatno...sto kaze mare,moras i hladnjak da ocistis,a 1300 je poznata masina po pregrevanju.....pa trazi dodatno hladjenje....ali prvo ulje....to je osnovno.....sigurno je retko kao voda.....

Marko90

  • Guest
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #11 on: August 07, 2011, 00:28:40 AM »
Sta god da kazes. uvek neko kontru :) sve u svemu probaj sve sto smo ti rekli i nesto je sigurno od tog...do ulja nije 100% al opet naravno da ne valja sto se i benzin nalazi unutra, al koliko ja znam ti nisi ni imao nesto puno benzina, te ta pumpa nije mogla nesto mnogo propustiti al opet, promeni ga, mada ti to 100% ne resava problem sa pregrevanjem, ako se uopste pregreva.....

aca grunf

  • Guest
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #12 on: August 07, 2011, 03:02:55 AM »
Sta god da kazes. uvek neko kontru :).
,,marko nije kontra,,
cinjenica je da posledice nedovoljnog podmazivanja u motoru zbog retkog ulja,dali zbog benzina ili ne,ima dodatno opterecenje koje moze da prouzrokuje habanje lezajeve radilice i bregaste,a uz to i pregrevanje motora,a turiranje samo po sebi u takvim neprilikama nije pozeljno

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #13 on: August 07, 2011, 19:38:16 PM »
evo sta sam uradio:

1. Izvadio ono govno za merenje ulja, gurnuo cevku unutra, usmrk'o malo da vidim kakvo je stanje i bazdi na benzin  :laughing: takodje sam proverio nivo ulja, i prelazi "max" oznacenje za jedno cenat, sto znaci da ima barem litra benzina unutra.

2. Lampica za ulje mi opet gori, jer nije bila lepo povezana za lampicu na tabli tamo iza. Tako da po ovome sto sam do sad procitao i naucio, najverovatnije je pumpa za ulje otisla. Lampica gori, motor se pregrejava... jesam li nesto propustio? Ako jesam samo cutite, jer mi se ionako vec svet okrenuo naopacke  :hid_crazy:

Salim se naravno, ako imate nesto da dodate, hocu da znam!
 :srce:

A da , hladnjak nije zapusen, vadio sam ga i kad sipam vodu, curi tamo na dnu...

Marko90

  • Guest
Odg: Pumpa za ulje
« Reply #14 on: August 07, 2011, 22:47:59 PM »
to sto curi na dnu nema veze, odnosno ne znaci da nije zapusen...hladnjak najbolje da se otvori (kadice) odgore i dole i da se sve celije ociste a potom zavari opet, drugo, sve i da ima benzina toliko, uzmi prvo ispusti ulje i sipaj novo, filter ulja ni slucajno od zastave nego original minijev a u najgorem slucaju od opela, zbog sigurnosnog ventila na njemu...da ne duzim mnogo....pumpa za ulje kakva god da je mora imati pritisak bar da samo ugasi lampicu....a ako motor ne lupa onda je sigurno prekidac za pritisak ulja....eto toliko od mene....