Author Topic: Nece NI da vergla  (Read 16206 times)

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Nece NI da vergla
« on: June 11, 2011, 21:41:25 PM »
Evo ja se opet javljam, samo sad imam novu struju, i obrdjena glava i sve sve sve... Stavio akumulator, zasrafio masu, poprskao WD na srafove od mase, alnasera pa cak i akumulatora. Dam kontakt, a lampice nigde opet dam kontakt, opet nista... i tako jedno 10x... onda malo odmaram i razmisljam sta moze da bude i posle 10tak minuta, dam kontakt i eto lampice, gori (nista nisam ni pipnuo!!!) aj reko da zaverglam, i sipak, nista, i aj opet i opet nist i tako jedno 10x. E onda nesto cackam kod osiguraca, nista posebno, samo skidam ocistim i vratim, odem da dam kontakt i nista, skinem tamo neki osigurac, dam kontakt i eto lampice al nece da vergla, vratim osigurac i opet ima kontakta al nece da vergla. Sta sad? :)  :srce: :srce:

aca grunf

  • Guest
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #1 on: June 11, 2011, 23:08:07 PM »
daj kontakt i direktnu struju na alnaser in treba da upali

Offline Sinisa

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.663
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #2 on: June 12, 2011, 00:12:15 AM »
Možda kontakt brava, neka žica do nje, struja (kabl) do anlasera...Ako ne znaš sam, trebalo bi da električar to može da reši čas posla.

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #3 on: June 12, 2011, 00:57:03 AM »
uzmi i stavi kljuc na kontakt i nek sijaju lampice, izbaci iz brzine, otvori haubu i sa leve strane imas automat alnasera zasrafljen na levi kosh na dva srafa (cetvrtasta crna plastika a sa donje strane ima isto cetvrtastu kockicu sive boje i neki kao valjak (zvuci debilno al ne znam adekvatno da objasnim :D )... prespoji nekim debljim srafcigerom + i masu i ako upali auto, ne valja ti ulozak kontakt brave.
« Last Edit: June 12, 2011, 00:58:45 AM by BaneBRE »

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #4 on: June 12, 2011, 12:31:22 PM »
ajde da probam i i ja da dam neki savet...idi redom
1.buksne koje se kace kod osiguraca,lepo ih stegni sa kljestima da imaju dobar kontakt,kontakti osiguraca vole da zezaju jer oksidiraju
2.konektor koji se nalazi ispod volana,ja mislim da ima 5 zica,zna da se napuni prljavstine i masnoce i da ima slabu konekciju,ispod volana imas ja mislim 3 konektora....jedan je za paljenje,i kontakte,drugi zxa zmigavce,treci za brisace ,ako je noviji tip minija...sa prekidacima za brisace na volanu
3.ja najmanje sumnjam na kontakt bravu,ali proveri i nju
4.automat alansera ili solenoid,moguse da treci kontakt na njemu za startovanje motora nije lepo stavljen ili nema dobru konekciju
5.proveri veze na alternatoru,ako ti je od keca treba da su vezane 3 zice,za original minijev neka ti kaze neko ko ima..takav
6.nadam se da ti je alanser servisiran i da su i cetkice i biksne dobrei da si dovukao + na njega
sada da upalis auto ne treba ti mnogo posla ....jedna duza zica i neki kljuc tipa 23 ili 24 viljuskasti,jos bolje ako imas francuski...hehe
daj zivi kraj struje spoji direktno na bobinu i kljucem spoji ona dva izvoda sa srafovima na automatu alansera,tada mora da zavergla pa makar ti i ne radio automat alansera...

ako sam mesto zaboravioneka neko doda...

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #5 on: June 12, 2011, 12:33:30 PM »
nemoj kljucem da prespajas, pecnuce te 12v ...msm, nece ti biti nista, samo ruzan osecaj  :laughing:

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #6 on: June 12, 2011, 14:27:59 PM »
daj kontakt i direktnu struju na alnaser in treba da upali

Spojio sam direktno i vergla, onda sam spojio na automat sve i dao kontakt i gurnuo srafciger i vergla i tako. Zaboravio sam da napomenem da sam ovog minija ja uzeo da kazem skoro a predhodni vlasnik je budzao sta je stigao, tako da ima milion kablova za koje ja ne znam gde idu. Znaci resio sam problem sa verglanjem, ali sada ne baca varnicu na svecicama jer bobina nije povezana, sad treba da znam gde se povezuje bobina, jedan kraj ide na razvodnik, a drugi? :D

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #7 on: June 12, 2011, 14:32:00 PM »
ajde da probam i i ja da dam neki savet...idi redom
1.buksne koje se kace kod osiguraca,lepo ih stegni sa kljestima da imaju dobar kontakt,kontakti osiguraca vole da zezaju jer oksidiraju
2.konektor koji se nalazi ispod volana,ja mislim da ima 5 zica,zna da se napuni prljavstine i masnoce i da ima slabu konekciju,ispod volana imas ja mislim 3 konektora....jedan je za paljenje,i kontakte,drugi zxa zmigavce,treci za brisace ,ako je noviji tip minija...sa prekidacima za brisace na volanu
3.ja najmanje sumnjam na kontakt bravu,ali proveri i nju
4.automat alansera ili solenoid,moguse da treci kontakt na njemu za startovanje motora nije lepo stavljen ili nema dobru konekciju
5.proveri veze na alternatoru,ako ti je od keca treba da su vezane 3 zice,za original minijev neka ti kaze neko ko ima..takav
6.nadam se da ti je alanser servisiran i da su i cetkice i biksne dobrei da si dovukao + na njega
sada da upalis auto ne treba ti mnogo posla ....jedna duza zica i neki kljuc tipa 23 ili 24 viljuskasti,jos bolje ako imas francuski...hehe
daj zivi kraj struje spoji direktno na bobinu i kljucem spoji ona dva izvoda sa srafovima na automatu alansera,tada mora da zavergla pa makar ti i ne radio automat alansera...

ako sam mesto zaboravioneka neko doda...

Hvala na objasnjenju, pogubio sam se na trojci :D, salim se, resio sam stvar sa verglanjem, izgleda da je ipak bio problem u kontakt bravi, alnaser radi, i solenoid takodje. Sad samo treba da povezem bobinu jer nema varnica na svecicama a kablovi su budzani i ima ih milion,, jedan kraj ide na razvodnik a drugi gde trebam da povezem??? :D :***

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #8 on: June 12, 2011, 14:33:00 PM »
nemoj kljucem da prespajas, pecnuce te 12v ...msm, nece ti biti nista, samo ruzan osecaj  :laughing:
koristio sam srafciger sa plasticnom drskom, ne idemo ja i stuja zajedno, to sam odavno naucio :D

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #9 on: June 12, 2011, 14:34:30 PM »
uzmi i stavi kljuc na kontakt i nek sijaju lampice, izbaci iz brzine, otvori haubu i sa leve strane imas automat alnasera zasrafljen na levi kosh na dva srafa (cetvrtasta crna plastika a sa donje strane ima isto cetvrtastu kockicu sive boje i neki kao valjak (zvuci debilno al ne znam adekvatno da objasnim :D )... prespoji nekim debljim srafcigerom + i masu i ako upali auto, ne valja ti ulozak kontakt brave.

Probao sam i to, radi automat, kvar je u bravi, e sad kao sto sam rekao i ostalima, trebam sad da povezem bobinu, a ne znam kako. Jedan kraj ide na razvodnik, a gde se drugi povezuje? :D

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #10 on: June 12, 2011, 15:10:58 PM »
Ajmo ljudi, hocu da  :vozimo: ovu zver po prvi put od kad sam je uzeo!   :hid_crazy:  :srce:

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #11 on: June 12, 2011, 15:23:33 PM »
trebalo bi da na forumu nadjes semu vezu trebalo bi da sa kontakt brave ide jedna zica na bobinu...sad koja i sta ne znam ovako...ali nadji gde je dokumentacija....imas sigurno seme veza za sve minije..

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #12 on: June 12, 2011, 15:32:25 PM »
trebalo bi da na forumu nadjes semu vezu trebalo bi da sa kontakt brave ide jedna zica na bobinu...sad koja i sta ne znam ovako...ali nadji gde je dokumentacija....imas sigurno seme veza za sve minije..

Nema na forumu, gledao sam u "downloads", sad cu da pogledam u haynesu valjda tamo ima nesto

Hvala!  :srce:

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #13 on: June 12, 2011, 15:52:14 PM »
kao sto je rekao nikola, jedna zica je za kontakt bravu a druga ide na razvodnik... glinericu u ruke i polako  :wink:

Offline igor253

  • Aktivan
  • Posts: 94
Odg: Nece NI da vergla
« Reply #14 on: June 12, 2011, 16:06:28 PM »
kao sto je rekao nikola, jedna zica je za kontakt bravu a druga ide na razvodnik... glinericu u ruke i polako  :wink:

Evo ja sam se malo pozabavio sa Haynesom, ovde koliko sam ja shvatio - ide na razvodnik, a + ide od bobine do osiguraca i od osiguraca do kontakt brave. Odoh da probam, pa valjda bude nesto  :wink: