Author Topic: curi  (Read 10770 times)

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: curi
« Reply #15 on: November 24, 2009, 09:47:49 AM »
grego...sto bi vadio motor za semering lanca i lancanika....cak ja mislim da i za semering kod kvacila ne treba vaditi motor....jeste lakse...ali....

lakše i brže izvadiš motor nego da si lomiš ruke bez vađenja. iskreno rečeno nisam znao da se može menjati bez da vadiš  :wink:
kada je motor izvađen, to je savršena prilika da se proveri sve što je potrebno, opere i fino ofarba ;-)

Marko90

  • Guest
Odg: curi
« Reply #16 on: November 24, 2009, 09:49:28 AM »
Ma ne treba da se vadi motor. 100%provereno, skidao sam i kvacilo bez vadjenja motora bez problema, a ne vidim razlog i za semering sto ne moze.... :good:

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: curi
« Reply #17 on: November 24, 2009, 09:51:19 AM »
Ma ne treba da se vadi motor. 100%provereno, skidao sam i kvacilo bez vadjenja motora bez problema, a ne vidim razlog i za semering sto ne moze.... :good:

Offline Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 811
Odg: curi
« Reply #18 on: December 01, 2009, 22:42:58 PM »
Najbitniji je taj metalni deo (ne znam kako se zove) sa gumicom okolo, on zadrzava najvecu kolicinu ulja tako da se semering ne preopterecuje velikim pritiskom da ne bi procureo...

Taj metalni dio nije da zadrzava ulje niti da smanjuje pritisak jer tamo pritiska nema...on je tamo da stangicu koja izlazi iz diferencijala drzi na sredini i da semering ostane pravilnog oblika da bi posteno zadrzavao ulje...
Ako se ne zamijeni taj aluminijski ring, stangica pada u koso na semering i samo je pitanje vremena kada ce semiring opet procuriti...
Samo semering se moze zamijeniti dok je motor u autu ali za zamijeniti taj ring motor mora van  :wink:

Ma ne treba da se vadi motor. 100%provereno, skidao sam i kvacilo bez vadjenja motora bez problema, a ne vidim razlog i za semering sto ne moze.... :good:

Ne treba vaditi motor za mjenjane semeringa...i na lancu i na kuplungu se moze zamijeniti...
Na lancu bez problema a na kuplungu malo teze ako se nema pravilni alat!
Sa jednom vrstom radaptcigera se izvadi primary gear skupa sa semeringom a nakon toga ga nije problem za vratiti  :wink:

Offline Sinisa

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 1.663
Odg: curi
« Reply #19 on: December 01, 2009, 22:47:00 PM »
Skidam kapu   :hi:

Marko90

  • Guest
Odg: curi
« Reply #20 on: December 01, 2009, 22:48:03 PM »
Tamo ima pritiska, to je sigurno. 5L ulja mora da vrsi neki pritisak....A to je donja tacka tako da..... A to da usmerava birac brzina je istina, sve u svemu menja se komplet, mada ima i posebno al kad vec radis da se uradi kako treba....

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: curi
« Reply #21 on: December 02, 2009, 08:29:20 AM »
Tamo ima pritiska, to je sigurno. 5L ulja mora da vrsi neki pritisak....A to je donja tacka tako da..... A to da usmerava birac brzina je istina, sve u svemu menja se komplet, mada ima i posebno al kad vec radis da se uradi kako treba....

količina ulja nema utecaja na pritisak.
možeš imati 10l ali sa tim nečeš postiči veči pritisak. za dobar pritisak je potrebna uljna pumpa.

Marko90

  • Guest
Odg: curi
« Reply #22 on: December 02, 2009, 20:05:25 PM »
hahahaha.Pa kako nema veze? :) Jel to neka nova fizika? :) Uljna pumpa nema veze sa ovim. Ja sam rekao da na taj semering deluje pritisak ulja a da onaj prsten unutra, osim sto usmerava osovinicu, smanjuje pritisak ulja na semering.....A i kad je motor losiji on nabija pritisak u karter sto jos povecava sansu da taj semering procuri.... :good:

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: curi
« Reply #23 on: December 02, 2009, 22:42:49 PM »
hahahaha.Pa kako nema veze? :) Jel to neka nova fizika? :) Uljna pumpa nema veze sa ovim. Ja sam rekao da na taj semering deluje pritisak ulja a da onaj prsten unutra, osim sto usmerava osovinicu, smanjuje pritisak ulja na semering.....A i kad je motor losiji on nabija pritisak u karter sto jos povecava sansu da taj semering procuri.... :good:
sory, moja greška u razumevanju tvog posta. mislio sam da misliš pritisak ulja na pumpi.

Marko90

  • Guest
Odg: curi
« Reply #24 on: December 03, 2009, 00:41:49 AM »
I pomislio sam da je neki nesporazum..... :punk: