Odlicna tema na miniklubzagreb!
Kao sto znate Land Rover ima dosta pocinkovanih delova, tako da vec imam odavno ta iskustva. Odlicno je objasnjen proces cinkovanja na miniklubzagreb.
Najbolja restauracija, je potapanje cele skoljke u bazen sa hemikalijom koja skine svu farbu, pa potom u drugi gde elektrolizom skidaju svu rdju i na kraju cinkovanje elektrolizom. To rade naravno u americi i ponegde u evropi. O tome mi u muzeju odavno mastamo. Ko zna mozda i napravimo jedan dan.
Potapanje minija u vreli cink je po meni veliki rizik. Prvo isto je nemoguce ocistiti sve unutrasnje delove, drugo neravnomeran je nanos cinka i bilo bi ga po coskovima u nanosu i po 5mm. To posle skinuti je problem.
Ne bih preporucio cinkovanje i potapanjem u vreli cink polovnih sasija, a narocito zadnje sasije kod minija, jer je nemoguce ispeskariti i ocistiti unutrasnje delove. Znaci moze samo nova zadnja sasija i to jedino ako sam dobro odmastis, jer nemam poverenja u nase firme da postuju onu proceduru pripreme.
Prednja nije problem jer su sve povrsine otvorene i pristupacne. E sad, ona nikad i ne propada tako da je i to nepotrebno.
Rezime:
Dobro odmascenu i opranu sasiju odneses u Lestane na peskarenje. U unutrasnji deo uprskas sa konvertorm rdje (wirth), sacekas najmanje 6 sati i potom je ofarbas epoksidnom osnovnom i dvokoponentnom bojom. Unutrasnje delove sasije naprskas sa waxoil (Body program) i to je za sto godina.
Gde se nesetih da ih izlozim u muzeju za vreme minijade