: 1 [2] 3 4 ... 8

: Austin Mini Cooper Mk2  ( 87969 )

0 and 5 Guests are viewing this topic.

r_dalibor

Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #15 : July 29, 2009, 00:15:54 AM »

Uh, kakav projekat! Hvala bogu da sam ja prosao kroz fazu ciscenja. Ipak, mogu da zamislim zadovoljsto, kada je usao u dvoriste. Lepo je sto imas plocice. Po njima mogu da ti iz registra tacno daju koja je bila njegova originalna boja. Verovatno je kao i moj snowbery white i black krov. Unutrasnjost crna isto kao kod mene.
 Pa nek ti je sa srecom. Tvoj je ceo kompletan i sto bi rekao Ivan, obavezno u originalno stanje i boju i sve ostalo.
 Odmah da ti dam savet. Cooperi imaju dodatnu zvucnu izolaciju, na krovu, u pradelu instrument table, kao i smolu na blatobranima u kabini. To ili nediraj ili tacno zapamti kako je bilo da vratis na isto mesto. Mozda smolu i da nediras, ispod je sigurno zdravo.
 Pre nego sto bilo sta skidas slikaj do detalja.
 Pa srecan rad, praticu rado kao napreduje.
Pozdrav :)

Darjan1275

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 332
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #16 : July 30, 2009, 23:24:15 PM »

rastavi ga i složi trapove i pituraj ove sitnice koje idu na karoseriju da se ne moraš kasnije mučit :good: :punk: :pivo:

Sinisa

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.663
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #17 : February 07, 2010, 18:43:22 PM »

Jel ti ovaj još miruje?

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #18 : February 07, 2010, 20:46:39 PM »

U laganoj fazi je rasklapanja i slaganja-klasifikacije delova u kutije.To jest kako sta pakujem na zutom mk3 tako ovaj rasklapam.Sluzi mi za mustru :)
S obzirom da cu za mesec-dva sloziti veci deo zutog mk3,tada vise nece biti potrebe da ga odrzavam u komadu i krenucu u kompletno rasklapanje skoljke,trapova i pripremu za rad oko limarije skoljke

gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 2.234
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #19 : February 08, 2010, 00:05:01 AM »

 :good: :good: :good:

r_dalibor

Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #20 : February 08, 2010, 09:10:33 AM »

Pozdrav,
pratimo te!
 :good:

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #21 : July 12, 2010, 23:57:50 PM »

U vezi poklopca gepeka,malo sam istrazivao teme na "mini cooper register".Nasao sam jednu u kojoj se diskutuje o specificnostima kasnih mk2 skoljki sa samog kraja proizvodnje.Jedna od tema je bila i poklopac gepeka.I zaista covek ima mk2 od prvog vlasnika,16000 milja.On takodje ima isti ovakav poklopac gepeka,kao i veliki ovalni otvor iza zadnjeg sedista.Ima tu jos nekih sitnica koje su odlike mk3.On cak kaze da njegov prijatelj koji ima cooper S MK3 iz 1970 ima indentican poklopac gepeka tako da je to zaista neka prelazna varijanta
http://forum.minicooper.org/showthread.php?t=10110
Inace pre par dana sam izdetaljisao moj poklopac.Na njemu nije nikada nista posebno radjeno,ima potrebne rupice i zabice za cooper znak i oznaku mk2.Ispod nosaca tablice ima orginal rupu za instalaciju i ukrucenja sa navojima za vezivanje nosaca tablice

Ima tu jos dosta sitnijih detalja koji su kasnije postali standard na mk3,tako da je pravi izazov istraziti sve to jer ni sami zvanicni podaci neke izmene ne beleze.Ovaj Mini je imao prvu registraciju pocetkom novembra 1969 dok je zadnji mk2 cooper sisao sa trake 12 novembra.I po broju sasije se vidi da je jedan od poslednjih

Cak su i ove plocice,tj.barem njihova pozicija atipicne za mk2 generaciju

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #22 : July 13, 2010, 00:31:46 AM »

Takodje sam protekle nedelje zavrsio papirologiju pa je Mini sada i zvanicno dobio drugog po redu vlasnika :pivo:
Tom prilikom sam dobio pored dosta vaznih informacija i ovu fotografiju :)
Napravljena je 80tih u vreme kada je auto vec najmanje jednom bio ofarban(od dva puta koliko jeste),hauba je naravno naknadno ofarbana a felne su takodje naknadno kupljene u Italiji svojevremeno

Saznao sam da je prva boja Minija Glacier white.To je bila jedna od ponudjenih varijanti u varijaciji sa crnim krovom koja se prvom vlasniku dopala pa je izabrao.Eto i ta boja se navodi kao opcija ali po podacima dostupnim na netu ne za mk2 Cooper vec za mk3 Cooper S.Jos jedna prelazna stavka :)

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #23 : July 13, 2010, 00:46:22 AM »

Evo i nekoliko fotografija rasklapanja



Kao sto sam ranije pisao od gepeka nema nista,sve veze zadnje polusasije se rade sto ce malo biti problematicno pratiti mere i zazore u odnosu na Mini 1000 kog sam radio.Ostalo je manje-vise klasika
Kroz pricu sam saznao da su obe polusasije menjane.Zadnja zbog nekog pucanja,a prednja zbog udara.Iako je mogla da se sanira "bilo je novca,pa se menjala".Stavljena je klasicna ali prepravljena na hidrolastik.Za zadnju cu tek utvrditi,mada mislim da su kod nje manje razlike obicna-hidrolastik
Motor "u i van"


I na kraju skoljka na bok
« : July 13, 2010, 00:48:50 AM nebkv »

Sinisa

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.663
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #24 : July 13, 2010, 01:06:34 AM »

Dobrano se providi limarija.
Jedva sam cekao da vidim neku novost. Bice to super zanimacija.

Ftaje

  • Aktivan
  • : 626
  • Eh da moze Issigonis sad da nas vidi...
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #25 : July 13, 2010, 01:29:09 AM »

ajoj...vise ga nema nego sto ga ima...:(
Ma motor nesto zeza...ali u sustini savrseno radi...a i nesto zajebava kocnica ali u sustini super koci...ma pola stvari ne radi al ide super...ovaj auto je paradox na tockovima...

gajudin

  • Administrator
  • Aktivan
  • : 2.187
  • bomraketabona
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #26 : July 13, 2010, 07:14:58 AM »

redak mini kako kod nas tako i u regionu
samo polako bice to sve kako treba,samo ne zuriti :good:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

r_dalibor

Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #27 : July 13, 2010, 09:06:19 AM »

Drago mi je da napreduje! :mks: Samo nemoj da zuris na racun kvaliteta. Moj je jedan od zadnjih isto, ali ima stari gepek. Zadnji ima broj sasije C-A2SB 1365476.  Sad vidi koliko si blizu zadnjem, sto isto ima kolekcionarsku tezinu! Da li si trazio od Cooper registra da ti daju podatke o boji?
Ako ti treba neka pomoc, javi. Pozdrav :pivo:

Divac

Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #28 : July 13, 2010, 09:27:00 AM »

Drago mi je da napreduje! :mks: Samo nemoj da zuris na racun kvaliteta. Moj je jedan od zadnjih isto, ali ima stari gepek. Zadnji ima broj sasije C-A2SB 1365476.  Sad vidi koliko si blizu zadnjem, sto isto ima kolekcionarsku tezinu! Da li si trazio od Cooper registra da ti daju podatke o boji?
Ako ti treba neka pomoc, javi. Pozdrav :pivo:


Privilegija je na svom forumu pratiti razmenu iskustava, informacija...ovih što im broj šasije počinje sa C.

Ne žurite, i ako vas mi pritiskamo sa našim nestrpljenjem. Pravo blago vam je u rukama.

I pomažite se, naravno.

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: Austin Mini Cooper Mk2
« #29 : July 13, 2010, 10:27:42 AM »

Sa skoljkom u ovom stanju zurbe ne sme biti.Doduse gledajuci Mini 1000 koji jos nije gotov meni je to osobina :wink:
Takodje je dobro sto sam imao priliku da odradim 1000 limarijski pa sada znam gde sam tamo gresio,i te greske svesne ili nesvesne su uglavnom bile produkt nestrpljenja da se neki deo odradi
Naravno sve novosti oko Minija ce biti u ovoj temi
Cuo sam da je za mk1 i 2 moguce izvaditi sertifikat tako da to imam u planu
Zahvaljujuci Gajudinu nabavio sam gotovo nova gepek vrata koja uz manje prepravke odgovaraju orginalnim sa gornje slike
Od nekih detalja kada pogledam ovu staru sliku sporni su mi branici i maska.Ovde mi se cini da je klasicna mk3 maska kao i branici bez odbojnika.Moguce je da je i to u istom kosu kao ostali prelazni detalji.Videcu da li se tih detalja seca bivsi vlasnik,tj.da li ih je u nekom momentu menjao sto je moguce s obzirom na udes koji je imao zbog kog je menjao prednju sasiju :thinking:
Eh da ga je fotografisao prilikom preuzimanja 1969...Cudi me da se tih godina moralo ici cak u Sloveniju na preuzimanje.Znam za jos bar 2-3 BMC auta ciji su vlasnici krajem 60tih i pocetkom 70tih morali ici ili poslati nekoga u IMV da preuzme auto.Ocigledno bar u to vreme dilerska mreza nije funkcionisala kao danas
: 1 [2] 3 4 ... 8