Mini Radionica > Dokumentacija

Registracija Minija

(1/1)

marko73:
Pozdrav skoro sam uzo mini 1000 iz 1971 i zanima me sta od papira je potrebno za registraciju trazio sam po netu i pise da mi treba dozvola od muzeja ili kluba mog oldtajmera

nebkv:
Pozdrav
Najbolje bi bilo da se prvo ukratko predstavis u rubrici namenjenoj za to,"propisi su propisi" :)
Ovako mozemo samo da nagadjamo odakle si,gde si kupio Mini pa ti onda neko tesko moze odgovoriti na ovo pitanje
U principu ako si iz Srbije i auto si kupio ovde sa domacim papirima treba ti saobracajna,licna karta i kupoprodajni ugovor izmedju tebe i prodavca overen u sudu.Uz tehnicki,uplate taksi i polisu osiguranja to bi bilo sve sto ti je potrebno u Sup-u za registraciju

marko73:
Hvala na odgovoru! Predsatavio sam se!

borisa.nbn:
Nije bas tako! Imao sam isti problem I muku sam namucio dok sam isti resio. Naime za vreme restauracije auta koja je trajala dobre 4 godine u RS seu se promenile saobracajne dozvole što ja nisam video kao neki problem. Međutim u prvoj godini izdavanja dozvola u ministastvu ih nije bilo briga i samo su prepisivali podatke sa stare na novu, a onda su shvatili da im težina vozila i nosivost nemaju veze sa mozgom pa su na svakom autu počeli da gledaju podatke.
Naš problem je sledeći - većina minija uopšte nema te pločice iz fabrike na kojima su podaci napisani, zašto nemamo to već nije bitno, bitno je da su našli način da se nad nama iživljavaju. Meni su hteli da oduzmu vozilo i unište, sva je sreća te nisam dao dokumenta, a vozilo je bilo sakriveno u garaži tako da ga nikada ne bi ni našli.
Zoveš muzej i tražiš da ti daju uverenje o kolima koje će priznati neko u SUPu i rešiš problem. Komisija će izaći na teren i konstatovati kakav ti uopšte auto imaš i u odnosu na to izdati licencu.
Moram još jednom da se zahvalim gospodinu Ružiću na ogromnoj pomoći!

nebkv:
Pa tako kako sam napisao bi trebalo da bude u nekom normalnom postupku
Na zalost poslednjih 10tak godina se toliko luta sa uvodjenjem i prekomponovanjem raznoraznih propisa da su ista postala cak i slucaj razlicitog tumacenja od opstine do opstine a po nekad je pitanje ko ce da te zadesi u smeni na salteru
Sto je najgore vecina tih poteza veze nema sa nekom Evropskom regulativom a obicno je losije i komplikovanije resenje od prethodnih koriscenih kod nas
U konkretnom pomenutom slucaju vezanom za mase vozlila ja sam imao srecu pa je prilkom prve registracije sa stare na novu saobracajnu radnik na tehnickom pregledu uzeo podatke iz fabrickog uputstva koje sam mu doneo

Navigation

[0] Message Index