Author Topic: CaO Drugari!! :))  (Read 5823 times)

Aleksandar16241

  • Guest
CaO Drugari!! :))
« on: July 16, 2013, 21:54:46 PM »
Cao svima, zovem se Aleksandar i javljam se iz Kikinde, upravo zavrsio studije i hoceM da sredim jednog minija za sebe, pa neka mi neko odprilike kaze (ako je ikako to i moguce) koliko bi me iznelo da sredim, tacnije nasao sam minija mehanicki je dobar, tj motor solidan pali i ide, jedino limarija je losija, imam znanja dosta oko mehanike i mehanicarskih radova, dosta sam se sa tim bavio, pa verujem da vas ima koji ste ih restauirali pa da se spremim  finansijski  :) Hvala unapred i veliki pozz!!! :)

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: CaO Drugari!! :))
« Reply #1 on: July 16, 2013, 23:08:45 PM »
pozdrav majstore,ako hoces da imas minija koji je relativno ok,treba  ti oko 1500-2000e,ako hoces da imas tip-top minija mehanicki i limariski sredjenog treba ti izmedju 3000 i 4000e,a ako hoces da imas minija kao sto su slovenacki,koji su po mom misljenju skoro najbolje sredjeni,barem oni koji dolaze na minijadu treba ti dosta para ja mislim cak i do 10000e....neka jos neko da misljenje,ali mislim da ce se vecina sloziti

aca grunf

  • Guest
Odg: CaO Drugari!! :))
« Reply #2 on: July 16, 2013, 23:20:44 PM »
pozdrav
nikola ti rece sasvim pristojne cifre,a sve to zavisi koji kvalitet zelis,a kvalitet je najskuplji...
uz to dočazi i volja ,,majstora,,i njegovo (ne)zadovoljstvo u radu,i kad to sakupis na gomilu,vidis pravu (kata)strifu...

Aleksandar16241

  • Guest
Odg: CaO Drugari!! :))
« Reply #3 on: July 16, 2013, 23:35:51 PM »
Da, takve cifre sam i ocekivao :)
Nego, da ne otvaram novu, odmah da vas pitam kakvo misljenje imate o miniju 850, da li ga vredi sredjivati ili bolje da trazim 1000 i vise?

Hvala na brzom odgovoru :)

Aleksandar16241

  • Guest
Odg: CaO Drugari!! :))
« Reply #4 on: July 16, 2013, 23:37:25 PM »
Citao sam dosta ovde na forumu, ali ima zdravo puno pa ne mogu sve stici :P

aca grunf

  • Guest
Odg: CaO Drugari!! :))
« Reply #5 on: July 17, 2013, 00:12:26 AM »
svima je krajna brzina i moc slicna...
najvaznije sto treba da skapiras je da mini ima jedinstvenu konstrukciju mehanike i karoserije,i nepostoji nista slicno za poradjenje...

Offline nikola.m

  • Aktivan
  • Posts: 786
Odg: CaO Drugari!! :))
« Reply #6 on: July 17, 2013, 01:03:55 AM »
pa opet zavisis od tebe,ako ces da uzivas u voznji i sredjivanju tj ulepsavanju svog minija,onda ti je 850 sasvim dovoljan,ako ces da se mangupiras po ulicama i na semaforu ostavljas mnogo jace masine onda ti treba i jaci motor,mada i 850 to moze, :laughing:,ali ako malo vise citas forum videces koje sve probleme ljudi imaju sa motorima 1300 i koliko ti para treba za dodatne stvari,tipa kocnice i trapovi,po mom misljenju za minija je najbolji motor 1100 ali moze da prodje i 1000 sasvim ok,cekaj iskustva i odgovore ostalih minijevaca,pa sve saberi i oduzmi i na to dodaj svoje zelje i eto odgovora

Aleksandar16241

  • Guest
Odg: CaO Drugari!! :))
« Reply #7 on: July 17, 2013, 16:04:55 PM »
Ok, samo recite da li je 850ka sklonija kvarovima i da li poseduje neke karakteristicne mane na koje treba da obratim paznju??  :blink:


Hvala vam na brzim odgovorima, kada bude poceo moj nazovi 'projekat', naravno bicete svi obavesteni ;)

Offline Vladimir

  • Aktivan
  • Posts: 4.512
Odg: CaO Drugari!! :))
« Reply #8 on: July 17, 2013, 22:10:03 PM »

Dobro dosao na forum  :mks:


Nego, da ne otvaram novu, odmah da vas pitam kakvo misljenje imate o miniju 850, da li ga vredi sredjivati ili bolje da trazim 1000 i vise?

Sve zavisi kakve ti planove imas sa minijem
-Vracanje u Orginalno stanje ili nesto drugo?
"It's simple and amazing car" - Paddy Hopkirk

Aleksandar16241

  • Guest
Odg: CaO Drugari!! :))
« Reply #9 on: July 18, 2013, 14:18:33 PM »

Dobro dosao na forum  :mks:


Nego, da ne otvaram novu, odmah da vas pitam kakvo misljenje imate o miniju 850, da li ga vredi sredjivati ili bolje da trazim 1000 i vise?

Sve zavisi kakve ti planove imas sa minijem
-Vracanje u Orginalno stanje ili nesto drugo?
Pozdrav Vlado, zamislio sam ovako, da motor ostane u originalnom stanju, dok zelim da se posvetim estetici, da to bude kvalitetno kao i sama funkcionalnost celog auta, ali posle sve te estetike se mozda budem posvetio i samom motoru :)