Author Topic: drastično bolje kočenje kad padne kiša  (Read 15316 times)

Offline ivan

  • Aktivan
  • Posts: 1.090
drastično bolje kočenje kad padne kiša
« on: April 17, 2008, 10:21:14 AM »
kad pada kiša, prvih nekoliko kočenja je drastično bolje.... voda/rđa na dobošima ili vlaga u kočionoj tečnosti?

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #1 on: April 17, 2008, 13:35:23 PM »
a posle tih prvih par kocenja?

Offline Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 811
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #2 on: April 17, 2008, 16:46:25 PM »
Nije kada pada kisa nego kada je vani hladnije i kada se ulje u kocnicama zgusne... :thinking:

Offline Fefe

  • Aktivan
  • Posts: 570
    • Samostalni Referenti
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #3 on: April 17, 2008, 19:09:24 PM »
ma ko jos koci  :punk:
Celery Celery if she don't cum I'll tickle her bum with lump of Celery

Offline ivan

  • Aktivan
  • Posts: 1.090
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #4 on: April 17, 2008, 19:58:37 PM »
Nije kada pada kisa nego kada je vani hladnije i kada se ulje u kocnicama zgusne... :thinking:

da, moguce je da ima veze sa temperaturom.. mada se ne secam da je zimus tako reagovao.. da nije vlaznost vazduha?

u svakom slucaju, zasto onda ne bi moglo da se kupi gusce ulje?  :thinking:

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #5 on: April 17, 2008, 20:02:08 PM »
zato sto ne postoji gusce ulje za kocnice... (koliko ja znam)

Offline Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 811
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #6 on: April 17, 2008, 20:30:05 PM »
Krivo sam se izrazio...sorry...nema to veze sa gustinom ulja...ulje reagira na toplinu...naravno  :laughing: pa zato postoje silikonska ulja za kocnice koja ostaju ista na visim teperaturama...
U svakom slucaju...kociono ulje ima drugacija svojstva od motornog ulja i obavlja sasvim drugu funkciju...
A mislim da ti to isto ima veze sa zrakom u kocionom sustavu koji je gusci na hladnome... :wink:

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #7 on: April 17, 2008, 21:01:35 PM »
ja se izvinjavam... sta je zrak u kocionom sistemu?   :thinking:

Offline ivan

  • Aktivan
  • Posts: 1.090
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #8 on: April 17, 2008, 21:07:57 PM »
ja se izvinjavam... sta je zrak u kocionom sistemu?   :thinking:

vazduh, Bane... smesa gasova koja cini atmosferu  :cool:

ne zameri mu, Brutalac, on je rodjen posle Bratstva i Jedinstva  :laughing:
« Last Edit: April 17, 2008, 23:18:57 PM by ivan »

Offline Brutalac

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 811
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #9 on: April 17, 2008, 23:16:41 PM »
Ono sto pokusavas izvaditi ozracivanjem kocionog sistema  :P:

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #10 on: April 18, 2008, 08:18:32 AM »
aaaa vazduh...  a sta cu kad ne znam toliko hrvatski :blush:

Offline mean

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 641
    • www.rockfm.rs
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #11 on: April 18, 2008, 11:39:50 AM »
Tragedijo  :lol:

Offline BaneBRE

  • Aktivan
  • Posts: 1.822
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #12 on: April 18, 2008, 20:20:10 PM »
 :bullshit:

mister x

  • Guest
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #13 on: May 05, 2008, 17:01:54 PM »
bilo bi dobro da kupis nove cilindre na tockovima ili da stare svaki ponaosob ocistis obradis dobose i nalepis nove paknove
malo ih predjes smirglom i montiras,u medjuvremenu razradis excentre i kad postavis paknove i dobose ustelujes excentre ,i na kraju ozracis sistem i videces da nema razlike kad pada kisa ili sija sunce

Offline gregor.tm

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • Posts: 2.234
Odg: drastično bolje kočenje kad padne kiša
« Reply #14 on: August 14, 2008, 11:31:11 AM »
kako kočnice?
prvo pravilo.... u potupnosti menjaj ulje. upotrebi standardno DOT4. nama potrebe na dobošima za bilo koje drugo ulje, kamoli DOT5.
ulje ume biti staro i gubi svoju viskoznost. mislim da su neka nepisana pravila da se ulje treba menjati svake tri godine. a najbolji savet ti je napisao mister X. sa tim da ja preporučujem da kupiš nove gumene lajtunge- gumene cevi (sva četri komada) i promeniš.ja imam uvek barem jedan set na lageru jer nije ti to neka cifra. stari lajtunzi su ti tvrdi i nekada znaju biti unutra razpadnuti, pa končnica nikada nije kakva bi trebala biti a u krajnom slučaju blokira točak. te gumene cevi su na minijima stare barem 20 do 30 i više godina i nemogu više dobro obavljati svoju funkciju.