Dve jesenje,prilice boji Minija
online photo sharingpic hostingNedavno sam resio da odem na reglazu trapa,u stvari vise na snimanje stanja jer odokativno i grubim merenjem primecujem da mi je trag levog zadnjeg tocka malo ka unutra.Verovatno je rame pretrpelo nekada neku deformaciju.Zakazem,krenem ali na manje od 2km od kuce osetim jak miris benzina u autu.Stanem,pogledam curi benzin iz lonceta pravo na granu.Ni sam ne znam kako ali dihtung izmedju poklopca i lonceta nije bio dobro postavljen pa je procureo.Namestim kako treba,sednem u auto ali on nece da upali,kao da je presisao(sto mi se nikada nije desavalo).Sacekam malo,upalio,sastavio rad i nastavim dalje
Negde na pola puta odjednom se ugasio.Simptom kao da je nestalo gorivo sto znam da nije moguce jer nije mogao potrositi toliko na 10km iako sam sipao samo dva litra.Ipak sipam malo goriva.Sednem,upalim i krenem ali vec nakon kilometra opet isto
Tu vec kapiram da je verovatno pumpa goriva.Ne brinem se jer imam rezervnu u gepeku i alat
Predjem ja tako na sec jos 2-3 kilometra do pogodnog mesta.Svako naredno paljenje i voznja do gasenja je bila sve kraca
Iako sam imao alat nije bilo bas lako zameniti pumpu,tu sam shvatio da bi trebalo namenski neke kljuceve malo skratiti da bi procedura bila brza jer je prostor oko pumpe bas skucen
Srecom nivo ulja je ostao nepromenjen
Inace kada sam spakovao auto ugradio sam staru SU pumpu spakovanu od dve i bilo mi je jasno da nece bas dugo trajati
Krenem ja nakon zamene,kad nakon par stotina metara opet se ugasi.E tu sam bio skoro siguran da je gorivo jer sam ga izmedju ostalog pustio da duze radi u mestu.Sipam i nastavim dalje
Stignem na reglazu,postavimo auto,ali avaj,uredjaji koji se kace na tocak ne mogu da domase felne 10ke.I tako se vratim kuci bez problema ali ne obavljenog posla
Tada sam pomislio da je bolje bilo da nisam ustajao iz kreveta,ali ipak je ispalo dobro.U cugu sam otklonio neke felere