: [1] 2

: mini morris 1000,1971  ( 14923 )

0 and 2 Guests are viewing this topic.

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
mini morris 1000,1971
« : March 05, 2008, 11:21:14 AM »

Da predstavimo i minija :).Kupljen je 2004 godine u Kraljevu.Mislim da je to bio jedan od poslednjih,ako ne i poslednji mini u gradu koji je stajao na parkingu onako zapusten i bez tablica.Supruga je resila da ga kupi,a kako je meni taj auto uvek bio interesantan,i zeleo sam da ga imam,nisam imao nista protiv :).Ostavili smo poruku da smo zainteresovani,decko se nedugo zatim javio.Cena 300e.Naravno uzeli smo ga i odmah prebacili u selo

[priloženu datoteku obrisao administrator]

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: mini morris 1000,1971
« #1 : March 05, 2008, 11:25:55 AM »

Razmisljali smo dugo sta da radimo,da li da ga registrujemo,ili radimo komplet.S obzirom da je limarija prilicno popustila,a i motor je enormno trosio ulje resili smo da ga radimo

[priloženu datoteku obrisao administrator]

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: mini morris 1000,1971
« #2 : March 05, 2008, 11:26:08 AM »

zanimljiv mini :)

vidim da je pao napred tako da imaj u vidu da ces morati da podizes prednji trap. kakve su ti gume? motor?

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: mini morris 1000,1971
« #3 : March 05, 2008, 11:27:55 AM »

aha, pisali smo u isto vreme

pa za motor... 100% su otisle uljne karike, jel menja rezim rada kad stisnes kvacilo? ako ne menja dovoljno ce mu biti samo osvezavanje motora, kupis nove dihtunge i nema da te boli glava.

ivan

  • Aktivan
  • : 1.090
Odg: mini morris 1000,1971
« #4 : March 05, 2008, 11:34:38 AM »

lep auto  :good:

samo hrabro, nemoj da odustajes   :punk:

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: mini morris 1000,1971
« #5 : March 05, 2008, 11:44:53 AM »

Koliko se secam motor je sasvim ok radio,jedino sto je nenormalno trosio ulje,i dimio kao cira :)Za sada sam se fokusirao na skoljku,ali vec polako razmisljam i o motoru.Osvezavanje ce svakako biti radjeno,ako zatreba i nesto vise :rolleyes:

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: mini morris 1000,1971
« #6 : March 05, 2008, 11:48:49 AM »

jel ima neko tu da prodaje delove ???


jesi zainteresovan da budes clan kluba?

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: mini morris 1000,1971
« #7 : March 05, 2008, 11:55:21 AM »

Gume smo nabavili dve nove danlop 145,kao i cetiri polovne sa sve felnama firestone,ali ako nove su takodje 145 s obzirom da je supruga resila da ide na standardne felne.Inace na njemu su bile stare Tigrove :).Kada su trapovi u pitanju,sve je to dosta zaribalo od stajanja.Kada sam zavrsio limariju skoljke,uspeo sam ih malo razraditi za probu,i onako bez motora je delovao ok.U svakom slucaju rasturam i prednji i zadnji most i radicu ih komplet.Zadnji je vec u radu.Ovde u kv za nove delove nema nikoga,ja jedino znam to sto ima u Beogradu,a imam i vezu u inostranstvu,i vec sam narucio nesto od delova koji su tamo povoljniji nego ovde(ne svi naravno).Jos je rano za klub,ali u principu zasto da ne,konsultovacu lepsu polovinu :srce:

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: mini morris 1000,1971
« #8 : March 05, 2008, 12:03:46 PM »

a kod koga u beogradu? auto kosa?

ivan

  • Aktivan
  • : 1.090
Odg: mini morris 1000,1971
« #9 : March 05, 2008, 12:05:14 PM »

zasto rano za klub? dobrodosao si, a mozes i da se ovajdis za kontakte i popuste za delove itd...

gajudin

  • Administrator
  • Aktivan
  • : 2.187
  • bomraketabona
Odg: mini morris 1000,1971
« #10 : March 05, 2008, 16:20:25 PM »

lep mini nema sta :good:

a to sto trosi ulje ,druze ,moj je trosio ulja ko i goriva, sve sam se nadao da su vodjice ili gumice ventila i sve sam izmenjao ali nije imalo vajde
ide kao lud ali dimi ko furgon, i tako da su mu crkle karike i nema mu spasa dok se generalna ne uradi

sada sam dobio na koriscenje 850 od nese i baneta tako da se vozikam dok ne uradim moj :rolleyes:

ako ti nije frka ajde napisi koje si delove porucio iz inostransva i cene , da uporedimo sa nasim izvorima rezervnih delova :)
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: mini morris 1000,1971
« #11 : March 05, 2008, 16:54:25 PM »

Da mislim da je to,radnja u bloku 70.Takodje smo kontaktirali i jednu radnju takodje u Novom Beogradu,ali mislim da je sada zatvorena,delove salje samo pouzecem.Za klub sam mislio onako rano vise iz razloga jos uvek nemanja auta za skupove.Potrudicu se da pronadjem spisak negde sam ga zagubio.Eto znam da sam narucio na primer one osovinice sa iglicastim lezajevima zadnjeg trapa i tamo su(australija)za oba tocka otprilike koliko su mi ovde trazili po tocku,50e.U sustini sve cene su ovde na sajtu www.classicmotoring.net.au
Kada je motor u pitanju kao sto rekoste verovatno su od stajanja spekle karike,ali videcu blize kada rasturim motor,ono sto mora radice se.

gajudin

  • Administrator
  • Aktivan
  • : 2.187
  • bomraketabona
Odg: mini morris 1000,1971
« #12 : March 05, 2008, 18:31:59 PM »

znam da je tamo jeftinije i da jedino se isplati ako nekog imas a  taj ti donese i neplatis carninu ni postarinu
probao sam sve zive kombinacije narucivanja delova, i uvek te ispadne duplo vise od cene koju nadjes preko
npr.   vlada gt je platio retrovizore u engleskoj 40-50e(mozda i jeftinije, nisam siguran tacno)  par a sve ukupno ga je izaslo 100e i to decko radi u DHLu
 mislim da se lezajevi mogu naci ovde za jeftinije od 50e
to i hocemo da cilj kluba bude da sto lakse i jeftinije dodjemo do kvalitetnih delova za nase ljubimce, kao i usluga
a skupovi ce doci sami po sebi kad makine budu spremne :good:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

banex

  • Aktivan
  • : 231
Odg: mini morris 1000,1971
« #13 : March 05, 2008, 18:47:29 PM »

slazem se! :good:

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: mini morris 1000,1971
« #14 : March 06, 2008, 08:50:31 AM »

Potpuno si u pravu.Kada su u pitanju troskovi transporta srecom me nista ne kosta,jedina mana je ta sto na delove moram dosta dugo da cekam jer putuju brodom,sve drugacije bi bilo dosta brze,ali neisplativo.Inace prilikom rada na limariji podovi,donje i gornje sajtne kao i poprecni tunel su pravljeni,dok sam u Golasu nabavio desno krilo,desni A panel,desni ugao sofersajbne i zadnji donji vezni lim.Inace je ta desna strana bila problematicna,jer je imao havariju koja je lose odradjena(vidi se na prvoj fotografiji po obesenom faru :( ),pa je tako vozen,i dosta je istrulelo,posebno stubic vrata.Srecom prijatelj je imao polovan unutrasnji stubic u ok stanju,pa mi je bilo relativno lako da taj deo odradim
: [1] 2