: [1] 2 3 ... 7

: BMC 1100/1300  ( 65108 )

0 and 2 Guests are viewing this topic.

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
BMC 1100/1300
« : March 05, 2008, 10:21:46 AM »

Da krenem za pocetak od ova tri auta.Kao sto sam vec pisao ovaj zeleni austin je kao nov kupio jedan svestenik iz susednog sela mislim 1971 godine.Nakon tri-cetiri godine ga kupuje moj cale,negde polovinom sedamdesetih.Negde pred moje rodjenje krajem sedamdesetih ga prodaje mom ujaku koji ga je aktivno vozio do 1997 kada je i parkiran.U sustini u ovom autu sam proveo deo detinjstva,prvo sedanje za volan...Pre dve godine ujak resio da ga baci na otpad :(,meni bilo zao i uzmem ga natrag :)


[priloženu datoteku obrisao administrator]
« : November 28, 2011, 20:05:32 PM nebkv »

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #1 : March 05, 2008, 10:30:23 AM »

Ujak ih je godinama dovlacio za delove,tako da je imao jedan u tazbini u selu,a u Cacku gde zivi oko zgrade jos dva pored ovog zelenog.Zezali smo ga kako sa sve tri strane oko zgrade stoji po jedan,samo nema ka gradskom keju jer nema gde :rolleyes:.Kada sam uzeo zelenog,onaj u selu kao i jedan pokraj zgrade su vec zavrsili na otpadu,dok je ovaj plavkasti preostao.Na zelenom su sacuvana braon vrata jednog od bacenih.Zanimljivo je da je ovaj plavkasti po plocici u stvari morris,a ne austin.Covek koji ga je prodao mom ujaku nije mogao pronaci papire,a vodi se na njega,iz ovcar banje.Auto ima motor i prilicno je nekompletan.U nekim buducim planovima razmisljam da ih ukrstim i napravim jedan.Inace zeleni se i dan danas u papirima vodi na mog cala!


[priloženu datoteku obrisao administrator]
« : November 28, 2011, 20:08:30 PM nebkv »

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #2 : March 05, 2008, 10:41:48 AM »

Ovaj treci je sasvim slucajno naleteo,i to opet u Cacku :)Jedan stariji covek ga je prodavao jer vise nije bio u mogucnosti da ga vozi i odrzava.Inace auto je bio garaziran,i redovno odrzavan.Stari je upravo krenuo da ga priprema za farbanje,ali je odustao od svega,i auto za 250-300e prepustio poznaniku da ga proda.Iz tog razloga sam auto i platio 500e,jer sam zakasnio da ga uzmem iz prve ruke,ali ne kajem se jer je auto u zaista odlicnom stanju.Nedostaje mu samo jedno farbanje,i dokompletiranje nekih sitnica,tako da planiram da ga uskoro registrujem.Uzeo sam ga krajem prosle zime nakon dvogodisnjeg stajanja na otvorenom prostoru gde je i fotografisan,kod jednog majstora koji je trebao da sredi nesto oko razvodnika da bi palio,ali je digao ruke.Pre neki dan smo ga upalili i zakljucili da su bobina i kondenzator,kao i neke od svecica bile problem zasto nije hteo upaliti.


[priloženu datoteku obrisao administrator]
« : November 28, 2011, 20:10:44 PM nebkv »

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: BMC 1100/1300
« #3 : March 05, 2008, 10:58:29 AM »

lepa prica  :good: jos lepsi autici hehe  :P:

moj savet je da skines dinamu i da stavis alternator, ako nemas od minija, isti je od keca samo nosaci moraju par milimetara da se stanje... diname su matore i nema ih puno tako da ne daj boze da ti crkne negde na putu najebo si...

ima u bg jedan decko austin 1300 bukvalno kao nov... trebalo bi da se registruje na forum ovih dana

u kakvom stanju su bombe? jesi ih punio?

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #4 : March 05, 2008, 11:40:25 AM »

Nisam znao da su diname problematicne.Mislim da ih imam i na zelenom ostinu,kao i na plavom morisu za rezervu.Inace vozaceva strana je legla.Od cice sam dobio neki improvizovani uredjaj za duvanje,ali treba da ga razradim.Dugo nije bio u funkciji.Ne znam koju tecnost da koristim?Moze li se ovde negde nabaviti hidrolastik,ili da idem na alkohol i sl?Moram utvrditi i razlog zasto je ta strana legla :(

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: BMC 1100/1300
« #5 : March 05, 2008, 11:50:28 AM »

pazi... na svakoj boci imas ventil koji popusti vremenom i sporije vraca i prima tecnost... ovde ces tesko naci hidrolastik

sipaj proporcionalno na litar tekucine 30% alkohola i 70% antifriz 100%


imam negde bocne migavce na krilima pa kad budes dosao jednom prilikom dobijas ih na poklon
« : March 05, 2008, 11:52:41 AM BaneBRE »

gajudin

  • Administrator
  • Aktivan
  • : 2.187
  • bomraketabona
Odg: BMC 1100/1300
« #6 : March 05, 2008, 16:12:39 PM »

prica za roman :good:
gledajuci slike, ja sam pre 2 dana naleteo na austina 1300, toliko dugo stoji da se stopio sa okolinom, jos malo pa ce da postane zbun :laughing:
ako te interesuje za delove, mada sta da te interesuje kad imas 3 komada, ali u svakom slucaju ako zatreba moze se otici i naci vlasnik i uzeti ga ako je na prodaju a sigurno jeste :cool:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #7 : March 06, 2008, 08:59:06 AM »

U sustini za sada mi delovi ne zapinju,ali kod starih auta delova nikad dosta :).Eto mislim da bas kada su u pitanju ti bocni migavci imam samo jedan "viska" mimo ona dva na austinu iz 1970.Trebao bih ovih dana otici kod bivseg vlasnika koji mi je obecao hrpu delova,jer je svojevremeno kupio havarisanog austina i rasturio ga u delove,i sada sve to drzi u podrumu i na tavanu.Hvala svima u svakom slucaju

gajudin

  • Administrator
  • Aktivan
  • : 2.187
  • bomraketabona
Odg: BMC 1100/1300
« #8 : March 06, 2008, 14:51:05 PM »

nema greske, kad zapne zovi :good:
ZIV JE MINI UMRO NIJE!!!!

npetrovic

  • Aktivan
  • : 19
Odg: BMC 1100/1300
« #9 : March 08, 2008, 00:20:17 AM »

Drago mi je da se ovde pojavio jos jedan Austin  :good:  sto se tice hidraulike i meni je prestavljala problem ali sada sam pravim mesavinu od alkohola, antifriza i destilovane vode i to sa sada funkcionose, i nemoj da te farbaju prevaranti koji kao pune pa da ti slazu pricu kako kod svakog punjenja stane oko 3l, inace kad auto legne uvek u bombama ostane tecnost ali padne jer izgubi pritisak u instalacijama a da bi se nabio pritisak ponovo dovoljna je vrlo mala kolicina tecnosti. Kada ja dopunjavam ode recimo za obe strane ukupno oko 300 ml, inace kad napunis proveri da ne cure bombe ili cevi sa te strane jer su i one verovatno stare a takodje nemoj zaboraviti da proveris i ventile jer ako zaglavi iglica prilikom punjenja onda tecnost lagano curi. Po meni sam taj princip ogibljenja nije bas neko resenje jer ti automobili bas traze dobre puteve a toga kod nas i nema bas puno.

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #10 : March 24, 2008, 17:49:12 PM »

Hvala svima na preporukama i savetima,verovatno cu iduce nedelje da se pozabavim podizanjem vozaceve strane,pa da ga najzad malo provozam van dvorista :punk:

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: BMC 1100/1300
« #11 : March 28, 2008, 19:17:07 PM »

sta bi, jesi ga podigao?

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #12 : April 03, 2008, 10:26:55 AM »

Nisam u potpunosti.Juce sam se namucio da osposobim pumpu koju sam dobio,ali sam uspeo,i onako za probu koristio sam samo alkohol cisto da vidim da li pumpa funkcionise.Sve je ispalo ok,auto se podigao par cm,i tu sam stao.Danas cu da nabavim i antifriz,pa da napravim smesu.Mada npetrovic pominje i destilovanu vodu zajedno sa alkoholom i antifrizom,koji je tu odnos?Provozao sam se par stotina metara,i imam utisak da jedan homokineticki zglob nije u najboljem stanju.Kocnice rade,kvacilo odvaja,mada sve to funkcionise usporeno,verovatno od stajanja.Sad mu sledi razrada :)

BaneBRE

  • Aktivan
  • : 1.823
Odg: BMC 1100/1300
« #13 : April 05, 2008, 10:57:42 AM »

pa dobro... mora se razradi... cilindri zapeknu od stajanja... skini dobose pozadi razradi cilindre i napred celjusti isto... pomocni za kvacilo te zeza verovatno je crevo pa vidi da stavis sa nekog drugog ako imas...

nebkv

  • Članovi MKS
  • Aktivan
  • *
  • : 1.083
Odg: BMC 1100/1300
« #14 : June 04, 2008, 23:06:36 PM »

Odradio sam novo crevo za kvacilo(500din)u Kragujevcu u jednoj firmi za izradu sajli,cevi creva...Odradio sam i km sajlu(350din)Sada sve funkcionise ok.Auto sam naravno podigao,i evo nakon vise od dva meseca sve stoji kao i tada.Ostalo mi je jos da zamenim ulje u motoru i zupcastu letvu i auto moze na tehnicki  :) Skinuo sam zupcastu letvu sa plavog Morrisa koja deluje da je u super stanju i resio da je zamenim na ovom Austinu jer sam u toku voznje cuo neko lupkanje,pa sam nakon skidanja krajeva spona sa glavcina utvrdio da je luft u suvozacevoj strani kada se cima gore dole(neka biksna?),dok ona u sustini nije imala nikakav luft na volanu.Sve sam otkacio,oslobodio letvu volana,ali nikako ne mogu da je izvucem bocno zbog blizine prednjeg mosta :( Zanima me da li je na primer na miniju moguce izvuci zupcastu letvu bez ikakvog popustanja prednje sasije?Inace izvadio sam i motor iz plavog Morrisa,1100 kubika je,i ako nije menjan znaci da je u pitanju ipak Morris1100
: [1] 2 3 ... 7