Dali neko zna koje su posledice na motorima A+ generacije ako se voze duže vreme bez termostata?
Ukratko upalio sam Metro-a pre par dana posle tu i tamo 5 godina,al kad sam ga kupio samo sam ga bio probao i to je trajalo pola minuta.Delovao je normalno.Mada sada je radio 10min i nabioo radnu temperaturu i izbacio svu vodu napolje.Uzrok vazduh u vodenom prostoru.Predpostavio sam da je izgoreo dihtung.I bilo je tako plus glava puknula.
Znači da je motor bio pregrejan.
Onda sam zvao majstora sa Ceraka Rašu on nije tu al mi je njegov sin rekao da ako se miniji voze bez termostata duže vreme propadnu dva cilindra.
Kao to im je boljka a da pucanje glave je velika retkost.Gledao sam u hilzne ne izgledaju kao
nove al nisu ni pojedene mnogo.Oseti se malo prelaz aal to je po meni normalno za 110000km .
A šta sad da radim, dali samo da stavim drugu glavu ili da radim motor?
Koliko izađe generalna u delovima? Paprena cena jel da?
Ako mora generalna jel onda mogu da ga bušim na 1300 i uzmem glavu za 1300 ili je to prekomplikovano?
A da stavim nove karike ni to nije pametno biće još gore,molio bi za mišljenje i dali je neko imao sličan problem?