Pa da predstavim moju mašinu...
Moj mali nije i neće biti muzejski primerak pod staklenim zvonom, ali ni
samo-da-se-kotrlja krpež od tri minija, dva juga i jednog fiće. U druženju sa njim se trudim da akcenat bude na upotrebljivosti i originalnosti. Vozim ga svakodnevno i od njega samo tražim da upali, postigne 80 i zakoči u razumnom roku. Naravno, poželjno je da pritom ne propadnem kroz rđu i da troši manje od hummer-a.
Uz to, trudim se da po izgledu i unutrašnjim organima bude što bliže onome što je bio pre 30 godina, dakle bez nepotrebnih ukrasa i budženja.
Nadam se da ću uskoro moći da priuštim početak restauracije - prvo lim i motor, pa onda polako dalje: hrom, enterijer, diskovi, itd, itd.
evo lične karte:
Mini 850, 1976istorijaprethodni vlasnik: Dragan Filipovic (pre njega "neki klinac", "neki pedantni deda"...)
prvobitna boja: crveno-braon
prisvojio sam ga: u jesen 2005
rađenolimarija (koliko para toliko muzike) i farbanje
homokinetici, kugle, nosač motora, kočnice, auspuh, starter, lamela, lanac, akumulator...
izgubljen (otpao) gril, zapečen kilometar-sat...
trenutne mukenegde gubi vodu
kočnice treba štelovati
kaiš zameniti
fali gomila sitnica
u zavisnosti od bioritma, ponekad ne radi truba, merač goriva, brisači, osvetljenje malih merača, grejanje... pa se spontano samopopravi
planovi/maštanjaprva faza: komplet limarija (peskarenje, pa redom) + farbanje + generalna motora
slike:
inače, jedan ponosan detalj je da je Mali prevezao nas četvoro sa punim velikim rančevima. Prešli smo nekih 2x130km, i pritom dostizali 80km/h. Evo par slika, a kompletna avantura je ovde:
http://planinarenja.apnoia.org/sokolske07/