ma kakav motor napolje,malo je komplikovano objasniti jer ima puno stvari da se uradi dok dodjes do lamele,
prvo skines klemu, najbanalnije,onda skines nosac motora ,tj stranu do bloka(takozvana koska),pa onda alnaser,pa nosac motora na sasiji sa strane gde je menjac,pa pomocni cilindar kvacila samo odsrafis i sklonis u stranu,zatim dizalica ispod te strane sa koje si sve to razmontirao, podizes malte ne dok hladnjak sa druge strane nepridje skroz kosu,pa zatim se poskidaju svi srafovi u krug koji drze zvono, pa onda se skida korpa sa tri srafa pa zamajac, tu imas centralnu maticu sa osiguracem, kod skidanja zamajca treba radapciger ili agresivnija metoda kroz rupu kada skines alnaser da udaras cekicem ali ne direktno i svaki put par udaraca pa okrenes zamajac i tako dok neispadne(sto nije dobro ali ako nemas radapciger jbg),pa lamela i tu imas osigurac pa sve to isto samo unazad
nesto sam zaboravio 100 posto al to onako iz glave, bar jedanput da gledas sledeci put radis sam.ako nezuris mozemo u topiku korak po korak i da se ukljuce ostali dosta strucniji
i naravno pre svega ovoga da se skine prednja maska
najzeznutija stvar su dva srafa sa maticom na nosacu motora na sasiji,nezgodno u pm,al ako to uradis 20 puta kao ja onda zmureci idvijas i zavrces