Mini Klub Srbije
Mini Radionica => Kvarovi, problemi i popravke => : nenad jovanovic March 20, 2009, 17:41:19 PM
-
imate li neki koristan savet.........
Elem, kada se Mini provlači kroz mokre ulice usisava vodu u kabinu i kad se dignu patosnice eto lokvica, stajaćih voda i barica....
Nije bušan nigde, valjda, i stavio sam neke dihtunge na vrata, ali i dalje vodaaa...
Ima li rešenja
-
Pa ovako, mogu biti: kederi na vratima, zatim ispod vrata imas 3 rupe kroz koje treba da se sliva voda kada pada kisa, pgledaj da li su zapusene. Onda keder sofersajbne, on cesto propusta vodu. Pogledaj da li ima nekih tragova da li se slivala voda od gore, ako jeste onda je ili soferka ili ti je trulo kod otvora za ventilaciju sa strane. Nadam se da ce ti ovi saveti biti od neke pomoci. Aj javi sta si uradio
-
Zna dobro da curi i ako nemas dihtung iznad gornje sarke od vrata, na onoj rupi gde prolazi granicnik sto zadrzi vrata kad ih otvoris do kraja.
-
idi na pranje u centar boban i gledaj gde sve ulazi voda. verovatno ti curi niz pedale za kvacilo i kocionu
-
najbolje izbaciti tepihe napolje.... i ako je moguče karton kod satova.
onda zalevaj auto sa svih strana i gledaj gde curi.
zna cureti iz kuta gde je otvor za filter vazduha, jer tamo voli da hrđa napravi rupu itd....
inače voli da curi voda ispod haube gde idu dva creva za grejanje u kabinu.... ali to curi samo ako pereš motor....
-
hvala Vam dečaci,
šta bih ja bez Vas, verovatno bih vozio ovako nešto..................
će bude jedan dan ovakav, nedeljom u podne
(http://www.postimage.org/aV2io07r.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aV2io07r)
-
ja sam zamenuo kedere na vratima i na prozorima i nisam dobio zeljeni efekat.voda ulazi pa ulazi
stvarno mi nije jasno odakle tolika voda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
spusta se iz motora, ide odatle, barem meni.....
-
kederi trebaju da budu originalne linije. meni se događalo da su alternativni kederi koje su prodavali kao za minija puštali vodu npr. na uglovim kod stakla.... sve dok nisam počeo kupovati originalne.
jesi izbacio sve tepihe iz auta i počeo ga zalivati vodom? voziti se po kiši?
- kakvi su ti čepovi na podu
- dali ti pušta iz radiatora za grejanje kabine?
- dali si dao gumene dihtunge kod poluge koje imaju funkciju zadržavanja otvorenih vrata?
- dihtung ispod lima u kojeg ide i izlazi cev za grejanje kabine?
- dali imaš sve čepove na limu između kabine i prostora motora?
- proveri dali ti curi voda kod izlaza cevi za prozračivanje sa leve i desne strane. obično je tamo zahrđano i voli da curi
- ..... ima još mesta gde može da procuri ali prvo te proveri.
-
uh, Gregore, hvala ali nista od toga nisam proverio, uskoro ce farbanje pa cemo ga svakako krpiti i oduzimati hidrofilnost..
-
isti problem imam i ubih se razmisljajuci,sve sam zamenio ali nista na kraju sam dobro pogledao krov,inace limarija mi je perfektna,i nasao sam problem.Na krovu iznad sofersajbne kod onog odvoda za vodu koja se sa krova i sliva imao sam pukotinu od jednog milimetra,e kada se tu stavi silikon onda se i situacija smiruje....srecno
-
odličan predlog. nikad nisam pomislio na takav uzrok.
-
Ja o tome i dalje razmisljam :)
Kada smo cistili oluk na sada zutom 1000 skinuli smo neku vrstu skamenjene diht mase koja je fino premazana po spoju punktovanja krovne kape i ostataka auta.Sada tu nema nista sem slojeva prajmera i boje.Plasim se da cu naknado morati mazati neku diht masu na taj spoj u oluku i sve to zafarbati,naravno sto finije da se ne poznaje preterano
-
to je trebalo odmah preci sa wirt,ili sa masom za varove ili sa necim boljim
-
Uzmi od CARSYSTEM-a masu MS lil PU. Ne znam ima li je u KV,ali u KG je sigurno ima kod Gagija. Podigni malo,ali malo,ivicu kape krova,masu nanesi četkom,pa krpom i akrilnim razredjivačem obriši sve što krpa može da dohvati. Tako kad si je već zavario.