Mini Klub Srbije
Klub i Forum => Predstavljanje automobila članova Foruma => : BaneBRE October 17, 2007, 15:29:50 PM
-
sve je pocelo davne 1979 godine kada je cale kupio svog prvog minija i od tada je bio uvek makar jedan mini kod nas u porodici... onda te 1988. godine stigoh ja na ovaj svet i od malena sam pokazivao sklonost ka tom autancetu, doslo vreme da meni treba auto i sta drugo nego mini... skrpio se neki sitnis i onda pocetkom decembra 2006. uzmem
(http://upload9.postimage.org/297274/09022007031.jpg) (http://upload9.postimage.org/297274/photo_hosting.html)
(http://upload9.postimage.org/297280/09022007032.jpg) (http://upload9.postimage.org/297280/photo_hosting.html)
.... u pitanju je mini 1100 special 1979 godiste koji se blago receno raspao jadan... platio sam ga 140 evra, sto se tice mehanike sve je bilo da kazem u dobrom stanju sem limarije... par dana kasnije dodje covek da mu menjam gumice ventila, kocnice, popravio mu kilometar sat i jos neke gluposti i za taj rad dobijem
(http://upload9.postimage.org/297319/kantica.jpg) (http://upload9.postimage.org/297319/photo_hosting.html)
(http://upload9.postimage.org/297308/21_11_06_1131.jpg) (http://upload9.postimage.org/297308/photo_hosting.html)
inace u pitanju je mini 850ccm 1979 koji pali radi ide, limarijski i ne tako losh.... to je trebalo kevi da sredimo ali cucete pricu do kraja... trenutno izgleda ovako....
(http://upload9.postimage.org/297337/zeleni.jpg) (http://upload9.postimage.org/297337/photo_hosting.html)
naime... prodao sam zadnju shasiju i desna vrata jer jbg... mora da se nabavljaju delovi....
posle par nedelja dobijem...
(http://upload9.postimage.org/297359/22022007101.jpg) (http://upload9.postimage.org/297359/photo_hosting.html)
(http://upload9.postimage.org/297365/22022007102.jpg) (http://upload9.postimage.org/297365/photo_hosting.html)
u pitanju je mini 1275 gt... limarija skroz ok, kompletan je bez motora i menjaca... e sad... pitate se sto je isecen od napred? neki mozak nije znao kako da izvadi motor pa je lepo uzeo brusilicu i isekao prednju sasiju i prednji vezni lim.... ja popizdeo kad sam video... doduse prednjih sasija imam dosta tako da to nije problem... bitno da je vezni lim tu jer da nije njega dzabe mi ceo auto... (o planu za gt-a nesto kasnije.... (znam... smorio sam al jbg )
ehhh.... tada je sve stalo.... ja popustio u skoli, moralo da se uci ovo ono... matura exkurzija i ostale gluposti zbog kojih mini zbog nedostatka citaj "vremena" nije mogao da se radi...
ali sada kada je sve gotovo oko tih gluposti sa skolovanjem ustekao sam neke parice i kupio ovo....
(http://upload9.postimage.org/297406/skrndelj.jpg) (http://upload9.postimage.org/297406/photo_hosting.html)
(http://upload9.postimage.org/297409/skrndelj2.jpg) (http://upload9.postimage.org/297409/photo_hosting.html)
u pitanju je mini 1000 iz 1975 godine... limarijski ok, ima par stvari da se sredi oko limarije, ali je mehanicki ne kompletan... motor nije zaribao sto je najbitnije a ostalo cemo lako... auto se prodaje jer mi ne treba... uzeo sam ga zbog nekih drugih stvari... evo o cemu je rec
(http://upload9.postimage.org/297427/mmmmmm.jpg) (http://upload9.postimage.org/297427/photo_hosting.html)
da da... cromodora abarth 10ke 6jota magnezijumske... imaju par ostecenja ali to ce se srediti.... takodje dobio sam jos jedan motor koji se ispostavilo da je raspad, poskidao sam sve srafice jer je glupava colovna mera i njih nikad dosta, skinuo menjac i ostalo bacio...
uz ovog crvenog sam dobio i ovo...
(http://upload9.postimage.org/297442/buducamasina.jpg) (http://upload9.postimage.org/297442/photo_hosting.html)
na prvi pogled deluje raspad ali uopste nije tako.... treba da se promene sajtne, patos i trouglovi ( deo izmedju vrata i blatobrana) naj bitnije je da skoljka nikad nije udarana ni gitovana ni nista... ovo po krilima i u motornom prostoru je samo zahvatila rdja ali nije strasno (kaze zoki limar :) )... sad je kod limara i krece se sa radovima lagano....
e sad... ovako.... napravio sam dogovor da mi limar sredi limariju na GT-u i na ovoj crnoj skoljci a da mu ja umesto kesha dam zelenog minija... u ovu skoljku sa poslednje slike se pakuje sve sa zutog 1100 special sto se tice mehanike i tog minija cu ja da vozim... bice u kawasaki zelenoj boji u full hrom delovima... od skoljke zutog minija ce se praviti ovo....
(http://upload9.postimage.org/297462/trailer15.jpg) (http://upload9.postimage.org/297462/photo_hosting.html)
posto cu imati voofer u gepeku kad idem negde dalje potrpam stvari u prikolicu i teraj
sto se tice GT-a u planu je kompletni prednji trap iz daihatsu sharade gtti 1.0 12v turbo sa 100 konjica ali taj projekat je stopiran za neka srecnija vremena... gt ce da se radi polako do perfekcije jer je strasno redak model i tretira se sa mnogo paznje...
sticajem okolnosti naletim na ovo...
(http://upload9.postimage.org/297482/22_01_07_1736.jpg) (http://upload9.postimage.org/297482/photo_hosting.html)
nove (stare 30 godina nikad montirane na auto) naletim za neku smesnu kintu i naravno pazarim
(http://upload2.postimage.org/184349/Picture.jpg) (http://upload2.postimage.org/184349/photo_hosting.html)
...na zalost ove felne sam prodao drugaru jer meni ne odgovaraju zbog diskova o kojima cu nesto kasnije da kazem...
(http://upload2.postimage.org/209275/Picture003.jpg) (http://upload2.postimage.org/209275/photo_hosting.html)
novi branici, nove sajtne, uzeo sam oba trougla nova, zadnji vezni lim i ono "dupe" ispod branika, takodje sam uzeo i nov patos prednji posto zadnji nije truo a prednji na suvozacevoj strani nemam... limariju sam pokupovao svu sto mi treba i ceka se zoki limar da konacno zavrsi sve... verovatno ce da se pravi prednji deo na podizanje i imace opciju da se skine kompletan da bi moglo lakse da se pridje motoru kada se radi nesto teze....
kupio sam motor 1300 iz metroa koji ima duzi prenos nego mini i uz njega sam dobio 12ice samoventilirajuce diskove sa poluosovinama, cheljustima i glavcinama ali ne znam kako da ih stavim, moracu da se pozabavim time kad dodje vreme... (pepi kako si stavio kod sebe metroove glavcine?)
jurim neke 13ice felne i gume 175/50-13 pa ako neko ima ili zna nekog ko ima sta u ponudi neka kaze....
pre par dana sam uzeo jos jednog minija, sasvim slucajno naleteo covek i pazarim....
(http://www.postimage.org/PqlhYx0.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqlhYx0)
1000ccm ne znam koje je godiste, u stanju kakvom je hehehe... i tako... izvestavacu vas kako idu radovi :P
-
Moze crveni za 200 evra??? a ;)
-
moze, das mi ats i 200e i nosi ga :P
-
danas sam kupio zadnje kocione cilindre, zadnje paknove, oprugice za paknove, dobio sam 2 ko nova distancirana dobosa, brezone imam od gt-a, kupio sam kapu, ruku, kondenzator, platine, (sve novo) i kupio sam za ukrasnu masku nove "brkove" (niklovani deo na masci, levi i desni) puko 100e hehehehe
sutra kad se vratim sa faxa saljem slike
-
stigo i alarm :))
(http://i207.photobucket.com/albums/bb105/dumme-mashin/IMG_0613.jpg)
-
Druze imas li ti neki od ovih minica silnih sto si nabrojao,neki bez menjaca i motora ali da ima papire? I koju kintu bi trazio za njega?
-
...neam batice
zuti je sasechen, zeleni dat limaru, gt se ne prodaje, crnog radim sebi a od crvenog i roze ce biti 1 sklopljen kevi....
-
Steta
-
sutra stize prinova :))
bice slika :))
-
ooooolraaaaaaaaajt :hunter:
-
i da... nabavio sam papire za gt-a :cool:
-
stigla jos jedna kantica :blush:
(http://www.postimage.org/Pq3hsQd9.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq3hsQd9)
(http://www.postimage.org/Pq3htgEJ.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq3htgEJ)
(http://www.postimage.org/Pq3hto89.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq3hto89)
(http://www.postimage.org/aV3ORt59.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aV3ORt59)
(http://www.postimage.org/aV3ORKy9.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aV3ORKy9)
1976 god, 1000ccm, pali, radi, ide, ne dimi, koci, dobra visina, truli stubovi vrata i jos par sitnica, kompletan je s tim sto su svi delovi koji fale u autu... gume su ocaj ali imam druge (jefta obecao felne :dirol: ) i tako... treba da ga pretresem malo i dostelujem i da ga registrujem :) zadnja shasija je super....
-
e sad... ja imam jedan problem i to veliki.... posto sam nabavio papire za gt-a ne znam koji da sklapam sebi.... da li da sklopim prvo obicnog minija sa 1.3 44kw ili da stavim 1100 special u njega a ovaj 1.3 da ostavim za gt-a za kasnije ili odma da sklapam gt-a... aaaaaaaaaaa neam pojma...
treba mi psihijatar... puko sam
-
malo sam se ponovio sto se tice gt-a :punk:
(http://img81.imageshack.us/img81/9118/picture111122rq4.th.jpg) (http://img81.imageshack.us/my.php?image=picture111122rq4.jpg)
-
gde vadis te delove ko predstavnistvo da imas
eto ko krade minije po gradu :ninja: :ninja:
-
:bullshit: sram te bilo :lol:
-
stigla mala prinova :blush:
(http://img218.imageshack.us/img218/9549/stopaljkepv1.th.jpg) (http://img218.imageshack.us/my.php?image=stopaljkepv1.jpg)
-
odustao sam od sredjivanja obicnog minija (one gole skoljke) jer je preeeeevise raspadnuta i nema poente sredjivati je... jeste da nije nikad udarana ali dzabe kad desna strana ne postoji i jaaako tesko bi bio u liniji ceo auto... ovaj poslednji mini sto sam uzeo (plavi) je prodat za 500e sad treba da kupim jedan 850 magic wand (rucica menjaca ide direktno iz kartera kroz kabinu) u dosta dobrom stanju, sve lajsne i svi niklovani detalji su bukvalno kao novi, treba da se prikrpi malo limarija i da se zafarba, ima alu felne, jedino sto je menjac otisao pa mora da se vidi sta mu je...
RADI SE GT :punk:
-
samo napred bane, da se napravi jedan ali vredan i to 1275 gt, ima da b :punk:ude kao raketa
-
danas sam poruchio prednji vezni lim i stize za jedno 10-15 dana :dirol:
sto se tice papira... neam pojma sta cu da radim... verovatno ce da bude "special"
...jbg kad ne mogu da ga prevedem
-
nabavio sam juce i glavcine (rukavce il kako vec) za diskove od minija :punk:
osmirglao sam ih i ofarbao u crno pa cu veceras/sutra da okacim slike, sad treba da remontujem celjusti (gumice), da ih ofarbam i da obradim samoventilirajuce diskove.. mada nisu nesto debeli tako da cu verovatno da uzmem nove samoventilirajuce... videcu jos...
jos vezni lim :cry:
-
a sta si uradio za felne-12 ili 13?
-
nasao sam 13ice 7j sa twinga koje su identicne minilite za 170e bez guma pa sad cekam pare neke pa cu da ih pazarim
-
pa jel to skroz pasuje na minija???ili moraju da se nesto preradjuju(oko rupa)?
-
mora adapter (distanca) sa 4x100 na 4x101.6 inace oce da popucaju brezoni
-
good job!!! video sam bas te felne danas i do jaja izgledaju...
meni se neki zabar javio preko neta,pita da li bih dao Minija za 10 soma...il je neki kreten,il me zajebava...ja mu trazio 15 pa da vidimo ko ce koga da zajebava :lol:
-
pa ako ga prodas sta ces onda? sredjujesh caletov? uzmes nova krila, vezni lim i haubu i eto opet gt-a :blush:
nego jesi uzeo paknove? :laughing:
-
pa ne znam sta da radim jbg...ako se ne zajebava...mada,mislim da necu da ga prodajem...sem ako ne nudi i zenu uz kesh :)
a to za paknove... :olomljen: umalo da ih uzmem pre vas...da nije bio neki tip koji se setio,vozio bi na............
-
:laughing: :P:
jbt jedino ti i ja aktivni na forumu... ostali niko nista ccc :bullshit:
-
eo su glavcine :rolleyes:
jednu sam sredio, ovu drugu cu danas, sutra... (http://www.postimage.org/PqQqPe0.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqQqPe0)
-
uzas!!!
mogao bih i ja da postavim sliku mojih zelenih dobosa :punk:
-
A ko je to krivo postavio semeringe...ovo su unutarnji...
BTW...kolko sam skuzio stavit ces 13ice...jesu ovo kuglicasti ili valjkasti lezajevi?
Ako su kuglicasti pripremi se na jako bnrzu zamjenu...
-
e ne znam ni za semeringe ni koji su lezajevi... videcu sutra pa cu da napisem ovde...
da, stavljam 13ice... samo jos da nadjem neke al prvo moram vezni lim :cry:
-
Nemoras se brinuti za vezni lim...samo moras cekati...jebiga... :deznam:
-
:butcher: :churchman:
-
e brutalac sta je sa tvojim mejlom ne odgovaras na njega,citas li ga uopste
-
Koji mail? Mozda sam nesto previdio nakon povratka sa puta jer ih je bilo milijon... :thinking:
-
semering sam lepo namestio
lezajevi su kuglicni, njih sam otvorio, ocistio i napunio mascu... videcemo kakvi su...
jedva sam ih skino sa kinetika... ovih dana stizu i diskovi i bice gotove celjusti :hid_crazy:
@ brutalac: kako koci tvoj mini??? kolika je razlika u odnosu na obicne diskove?
-
Nikakva...ne vozim trke i takvi diskovi mi ne trebaju jer je Mini ipak mali auto a i ne postizem neke nevjerojetne brzine u kratkom vremenu...
Stavio sam ih prvenstveno jer sam imao auto sa 13icama i nekom kemijom za kocnice...
-
malo da vas trujem :blush:
(http://s2d1.turboimagehost.com/t/360694_diskovi.jpg) (http://www.turboimagehost.com/p/360694/diskovi.jpg.html)
-
ju-ju-ju, extra :punk:
-
malo da vas trujem :blush:
(http://s2d1.turboimagehost.com/t/360694_diskovi.jpg) (http://www.turboimagehost.com/p/360694/diskovi.jpg.html)
onim luck strike-om :lol:
lepi diskovi,ima da koci u mestu...
-
do jajaaaaaaa
-
stigla prinovaaaaaaa
nov hladnjak (za africko trziste :blink: )
(http://www.postimage.org/gx1n3OJr.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gx1n3OJr)
-
kakvo je vreme kod nas daj boze i taj da moze da izgura
-
ma stavicu jos 1 el.ventilator sa druge strane i termodavac kod termostata. :))
nego, sta bi? guzva na gazeli a? :bullshit:
-
stigla prinovaaaaaaa
nov hladnjak (za africko trziste :blink: )
(http://www.postimage.org/gx1n3OJr.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gx1n3OJr)
zasto za africko trziste?
Takav isti imam ja u autu... :blink:
-
pa deblji je nego obican... a i kad sam uzimao pisalo je u katalogu nesto africa... jbm li ga
-
ovako zamisljam gt-a samo sa bolje odradjenim prednjim blatobranima
(http://www.postimage.org/gxsL0fA.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxsL0fA)
-
Izgledom mozda ali ovaj ti ima nekaj opasno ispod haube...nesto sto pocinje sa H
-
pooolako... pa necu se dugo zadrzati na 1.3 :blush:
-
Aha...onda dobro...znaci dobio si neki jako dobro placeni posao :P:
-
bane brate jel imas ti dozvolu :P: ? i dokle ce da bude samo zamisljanje? dokle si stigao i jel ga farbas u zelenu ili zutu?
-
zuta :rolleyes: iam naravno :P:
biceeee biceeeee skupljam delove lagano, limar ima jos neke sitnice da odradi oko nekog auta tako da gt krece u ponedeljak da se radi konacno...
-
jel ima neko sliku bilo kog automobila koji je farban u mat crnu boju???
-
jel ima neko sliku bilo kog automobila koji je farban u mat crnu boju???
video sam onog golfa u ulicici kod maxima gorkog/juzni bulevar..
(http://img30.picoodle.com/img/img30/4/1/14/f_blackm_0677ee8.jpg)
(http://farm3.static.flickr.com/2175/2125381446_3e8e9dc921_o.jpg)
-
ovo je sve extra samo jos da se sastavi i da krene da ide po nasim putevima!!!!!!!! :hid_crazy:
-
thats what im talking about!!! takav ce moj da bude od proleca...ako mi neko mazne ideju-picka je! :devil:
-
ja vec maznuo :blush:
-
mali info cisto da ne ispadne da se nista ne radi :blush:
rasturen je i zuti 1100special, motor pun vode bio, ostavljen ceo zadnji deo za prikolicu i isecen krov za ne daj boze. limarija ne bih radio pa da je poslednji primerak na svetu... onda mozete misliti koliko je losha...
e sad... gregore koju bregastu mi preporucujes za 1275 iz metroa (44kw)? i sta sve treba da promenim da je ne bih sjebao posle mesec dana...
-
koji motor imaš od metroa? postojao je stdandardni 1275, onda od MG metro- nabrijani sa 265 bredastom i MG metro vandenplas koji je istisnuo još nekoliko dodatnih konja.
u vezi bregaste... sve ovisi što želiš od auta. meni je čak i 286 prespora... a to je krajna varijanta za gradsku vožnju. zapravo za gužve npr. u BG je ne preporučujem. u niskim vrtljajima motor je nemiran.... a snagu dobiva tek kada stisneš gas jače u više vrtljaje.... to zahteva i duple federe u glavi, lanac za podešavanje, problem češ imati pronači pravu iglu za karburator, ftajler zahteva preradu- druge stupnjeve ili aldon žuta varijanta.... itd. itd. itd.
osobno bi išao na 265 ili neku varijantu od swiftune, morspeed komplet u kitu.
iskreno rečeno preporučujem uvek standardni motor kakav je. jednom kada počneš sa preradom, gotov si. nema kraja. svaka i najmanja stvar povuče za sobom drugu. kad si več kod bregaste..... onda trebaš malo rada i na glavi motora. trebaš sve kanale napraviti protočnije, možda usisni ventil staviti veči ..... i čim ideš u tu preradu preporučujem žešči diferencial, da se ti stari ne raspadne. obavezno menjač pregledati dali je u svim tolerancijama, promeniti ležajeve.... jer ipak kod žešče bregaste više trpi a menjač je najosetljivi deo motora kada je u pitanju snaga.
-
pa nesto sam planirao da umesto mog menjaca stavim od 850 koji je bukvalno kao nov... motor je presao 30 000 taj 850... a sto se tice mog motora mislim da je standardni... na njemu je neki duzi menjac... ne znam dal je 3.44 najduzi ili ima duzi od tog
lanac za podesavanje? mislis remenicu na stelovanje?
sta je frtajler?
sto se tice rada na glavi... planiram da je radim svakako, klackalice bih stavio druge (ne znam koje) i prosirio bih usis i izduv.
sto se tice karburatora... pa uzecu od tebe one duple davno obecane :blush:
-
menjač od 850 je obično manje opterečen i tako u boljem stanju. ali ipak pazi kakvi su mu sinhroni. jednom sam se ja isto tako nadao da je super menjač, jer ga vozila neka tetka samo 50.000 km i bez da sam proverio sve detalje ubacio sam ga u auto i dva sinhrona su bila potpuno uništena.
kod menjača pazi na diferencial zubčanike.obično taj ima krače brzine, .... to jest dobit češ na startu ali konačna brzina če ti biti nikakva, pa i bučan če ti biti auto. čisto sumnjam da je 3,44, jer treba imati krače brzine da zbog manje snage pomeri auto. daj broj menjača ili motora, pa čemo probati pronači koji diff ima.
duži od toga svakako postoji. metro npr. je imao 3,2.... a možeš pronači i ekonomik varijantu npr. 2,9 (to je moj omiljeni za turba, jer je dovoljno dugi da turbina proradi.... a i na autoputevima je uživancija se voziti dugim menjačem.
lanac.... da mislim, da je to remenica- chain. gledaj link: http://www.minispares.com/SearchResults.aspx?area=0&text=c-ajj3327&method=0&cats=0&excl=&pgsz=&type=Simple&ty=fi&rt=1
frtajler.... to ti je ono gde su platine i kondenzator, te pričvrščen vakum. englezi kažu distributor: http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=33113
dupla karburatora..... ubit češ se živ podešavanjem na tuniranom motoru. pogledaj npr. Fakina iz HR foruma... a ipak ogromno zna o minijima. puno ljudi bi se moglo učiti od njega.... pa ga muči. u našim prostorima zaboravljamo da nemamo dyno ili rolling roada gde bi nam mogli uštelovati fergazer i pravu iglu na prerađenim motorima (za standard je jednostavno). čak i david vizard ili knjiga how to tune SU carb. na kraju kažu.... sve što ste tu naučili i naštelovali vam je samo da odete do rolling roada gde če vam uštelovati do kraja,...... inače bang, ode vam mašina.
klackalice.... ako imaš žešču bregastu onda je dobro da je klackalica sa rollerima. jeste skuplja ali izdrži. uzmi opaku varijantu 1,5 ili standardnu 1,3.
kod proširenja kanala oprez. pročitaj najprije koju knjigu od A motoru gde imaš dosta saveta. i nemoj preterivati sa širinom kanala. važna ti je i obrada grla. izvadi mi kažemo vodila od ventila i obradi. nakon toga stavi nova.
-
frtajler=razvodnik :wink:
broj motora je pus781324 tako da cisto sumnjam da ce ti to biti od koristi....
da, to je remenica na stelovanje, to moze da se napravi a imam nov dupli (dvoredni) lanac
za razvodnik imam novu kapu, nove platine i nov kondenzator.
sto se tice karburatora... jbg, snaci cu se ali ocu duple i . :bullshit:
ajd reci ti meni ovako.... da si na mom mestu i imas 500e izdvojenih za delove za motor sta bi uzeo?
-
ok, naučio se i ja šta je razvodnik.
broj motora je čista čarolija. nema veze sa engleskim oznakama. pojavljivale su se takve oznake i kod nas. npr. umesto 998H nađeš NM i brojeve tablice od auta....itd..... navodno su se na nekim modelima kod uvoza ukucavali brojevi motora i skidale original pločice i bog te pitaj kojom logikom su to ukucavali.
ako imaš dvoredni lanac- remenicu.... onda nabavi offset keys, to su ti kajlice koje ubacuješ ovisi od potrebnog stupnja i ona ti kod štelovanja bregaste zamaknu lanac....
u vezi razvodnika. ok, imaš nove platine, itd..... ali ako ideš sa žeščom bregastom ti trebaš imati drugu krivinu stupnjeva za predpaljenje....
u vezi duplih karburatora.... imaš pravo. ipak su najlepši. nema lepšeg nego dupljaci ispod haube!!!!
da imam 500? prvo promenio bi sve ležajeve na radilici, klipnjačama, pogledao klipove, prstenove, razkopao glavu, promenio "vodila" za ventile, proverio sedišta, možda stavio prstenove za bezolovni benzin (jer kod nas ga več godinama nema)... onda proverio menjač.... svaki ležaj, sinhrone, promenio sve semeringe, obavezno proveri toleranciju za primarne zubčanike- idler gear. reparatura diferencijala, reparatura karburatora, sve dihtunge stavio nove po mogučnosti originalne, pregledao luftove u razvodniku..... podizače, štangice za ventile...... to jest sredio standardni motor. ako ostane para, stavio bi 265 bregastu, nabavio polovni razvodnik od MG metro i možda išao na 1,5 roller klavir. verovatno bi ti proklizavala kuplunga. neznam koji tip motora imaš? a ili a+? ako je stari preverto tip, onda bi stavio naranđastu korpu kuplunga i novu lamelu možda od AP racing.
obavezno promenio granu, to jest stavio HIF karburator za MG iglom sa alu grijanim kolektorom i ispušnu granu 3 u 2. po mogučnosti maniflow. a za sve to..... trebao bi duplo više para. ali imao bi simpatični motorčič.
-
njah... nisam pametan... previse zelja i ideja ali veoma mali broj mogucnosti... mislim da je najbolje ici na full generalnu sa novom izduvnom granom 3-2-1 i hif 44 ili duplim karbovima...
iskreno radije bih dao pare i stavio hondu u minija nego napucavao minijev motor...
-
ja bi prvo išao na ful generalku, tako da znaš šta voziš. kada je motor u pogonu onda se možeš igrati sa granama, karburatorima itd. bolje da se voziš sa dobrim motorom nego na pola frizirani motorom za kojeg neznaš kada če se ti raspasti.
glavno je da je auto u pogonu i sa vremenom kada skupiš pare ideš u ful preradu ili do tada pronađeš neki sporedni 1,3 motor kojeg friziraš po miloj volji.
-
pa da, tako sam nesto i razmisljao samo nisam znao da li je tako ispravno
dragi prosvetitelju :laughing:
-
fala fala za tako visoki naziv :cool:.
idem odmah ženi ispračati da sam prosvetitelj :cool:
-
Dopisi coveku zvanje ispod statusa.
-
Sada je titula i zvanicna :lol: :citaj: :pray:
-
nemojte to tako javno. ljudi če mi se smejati.
-
oteran mini kod limara...
(http://www.postimage.org/gxqoMGi.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxqoMGi)
(http://www.postimage.org/aVsRtaS.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVsRtaS)
od nove limarije odneti oni coskovi ispod soferke (krajevi torpeda), trouglovi, sajtne, podsajtne, prednji i zadnji patosi, zadnji vezni lim, deo gde se srafe sharke gepeka, ceo onaj deo gde se kace stop svetla... videcemo sta ce da uradi za vezni lim i haubu... ako uspe stare da sredi bice super, ako ne kupicu novo... sutra nosim mostove, drugi zadnji deo za prikolicu, 4-5 vrata i patos gepeka... nije toliko losh ko sto izglega :wacko:
-
sigurno če nešta ispasti! bravo za očuvanje GTa.
a svaka čast predhodnim majstorima koji su izrezali čak i prvi most kako bi izvadili motor. da im se po spisku........!
sretno i javljaj napredak. biče mi drago.
evo slike tvog GTa sam več stavio u svoju arhivu, pogotovo jer ne vidiš često (zapravo još nikada) kako Yugo vuče minija :punk:
-
najzad :hid_crazy:
-
by the way taj jugo je 1.6 iz fiat tipo-a 100ks ide kao mecava...
banex: nesto moje je kod tebe :bullshit:
-
Aleluja.Svanuo je i taj dan kad se krenulo punom parom.
Bane navijamo za tebe.
-
Aj super da se i GT poceo slagati... :good:
Samo mi reci da ces dosta limarije mijenjati a NE KRPATI!! :thinking:
S obzirom da ti u kutiji akumulatora raste neko bilje, sumnjam da je ostatak karoserije u nekom odlicnom stanju...ovo kolko vidim moras mijenjati CIJELI prednji kraj,vrata,zadnji kraj a podove ne vidim pa ne znam...
Nemoj misliti da ti solim pamet...samo bi htio da slozis to kak spada...
Isto se nadam da ces ga rastaviti kad bude kod limara... :umm:
-
da, sve ide novo, a ono sto nemam novo (vrata, gepek, pod gepeka) to ide polovno ali nigde trulo... sto se tice prednjeg veznog i haube... to ne znam sta cu jos uvek da radim... haubu mogu polovnu da nabavim a za prednji vezni... videcemo sta cu i kako cu...
ma ne zurim nigde i sve ide lagano, svaki sraf ce da se pregleda i svaki delic ce biti opran i prefarban ako je potrebno...
uglavnom nece biti budzeracija vec sve po propisima
-
jasta more
-
Pa rekao si da imas prednji vezni... :thinking:
Ali kolko vidim tebi ce trebati i blatobrani, nosaci farova, gornji vezni lim, srednje pojacanje...to je sve dosta skupo...zato i kazem da se nadam da neces krpati jer takvu stvar ja trebam za svoju curu i njenog GTa pa razmisljam o mogucim alternativama...
-
uskoro će mali zeleni na drum :punk:
-
meni u sustini treba ovo...
http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=42144
inace rodjendan mi 23. oktobra pa ce biti nekih parica nadam se
-
a meni 15 oktobra 31 rodjendan (sad sam zvanicno oldtimer) :lol:
a taj vezni sto si kupio sta si dobio, jel si ti dobio samo donji deo? :thinking:
-
ma sranje ispalo samo takvo oko tog veznog lima... prvo narucio preko ignore-a pa mi ti rekao za boleta, narucim preko njega pa mi ignore kaze da je stigao, pa otkazem kod boleta pa onda ne zna kako da posalje iz hr, pa onda ni kod boleta vise nije moglo da se naruci... :cry:
videcu sa boletom kolko ce da izadje ceo prednji vezni lim ako uopste bude hteo da mi poruci...
-
:blink:
Ja sam mislio da ti imas dijelove za limariju kad si poslao auto kod limara...o ovome sam ti ja i pricao
http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=42144
ali tebi trebaju i blatobrani kolko vidim...
Ako hoces probat cu ti JA rijesiti vezni lim...
-
pa ajd ja sutra idem do njih pa cu da pitam, jbg :cry:
naci cemo ako nista sad je fefeov GT u nasim rukama :gloat:
-
pa da, taj vezni mi treba... krila su ok, u cosku gde je sastav sa veznim limom tu je trulo ali videcemo sta ce da uradi sa njima... verovatno ce da ih okrpi ako bude moglo posto je ostatak zdrav (tako on kaze) :thinking:
e sad... rekao sam mu da necu nikakve budzeracije vec ako moze da izgleda kao da nikad nije radjeno nek uradi a ako ne, nek skida i da ceka ostale delove... ne gubim nista time sto ce da proba... ako uspe uspe ako ne jbg, stavicu druga...
-
nabavljena druga hauba nananananana jos vezni lim i levo krilo :dirol:
-
evo prikolice
(http://www.postimage.org/aV12vPwr.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aV12vPwr)
(http://www.postimage.org/gxXPbJ0.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxXPbJ0)
i evo jos malo gt-a :)
(http://www.postimage.org/gxXNkui.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxXNkui)
:laughing:
-
a jooooooojjj
muke zive
-
ma sve ce to da bude ko "bomraketabona"
evo malo sam se ponovio danas :blush: tnx to VladaGT
(http://www.postimage.org/gx_UopJ.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gx_UopJ)
-
bravo bandzo
jel to onaj koji nemoze da stane na vladinog gta
da li si probao da li pase da nemoze isto kao kod vlade da stane do torpeda
-
I sad ces to samo staviti ne fergazer i mislis da je to to??? :mdaa:
-
pa sta jos treba da uradim???
gajudin: to je taj... smislicu nekako da ga stavim :)
-
imam par dizni pa cu videti sta i kako... kad dodje vreme za to... :dirol:
nije zg na kraj sveta :blush: zar ne vlatko? :blush:
-
MA O KAKVIM DIZNAMA VI PRICATE???
SU fergazeri NEMAJU DIZNE!!!
Ti Darjane uopce ne pricas o SU fergazeru...jer kad se stave pravilni filter zraka sa odgovarajucom IGLOM nema uopce igranja sa omjerom goriva i zraka...samo se narihta i to je to...
Opet cu vam ponoviti...nisam se rodio sa tim znanjem u glavi...ljudi kupite si i citajte HAYNES manual i zivot ce vam biti puno ljepsi i laksi...a ako vec zaglibite u namjeri za nekim nabrijavanjem procitajte knjigu od David Vizarda "Tuning The A series Engine" i puno toga ce vam biti jasnije...
-
Sorry :blush:
-
sto si na kraj srca? :cry:
-
a koja je prava igla???
ja sam nabacio piper cross filter i obrtaji su na 1500...eventualno se smanje na 1200 i to je to...jel zbog igle ili?
-
Deci ako cu vam sad ici objasnjavat sve, morat cu prepisati knjigu (gregore pomozi)...:umm:
Vec sam tu negdje na forumu bio pisao da zamjeniti filter NIJE samo dva sarafa i auto IDEEEEEEE...nego to za sobom povlaci jos barem jednu stavku a to je igla fergazera...a onda je u pitanju jos i feder...
Opet, sama igla se ne odredjuje prema samom filteru zraka nego prema cijelom motoru tj njegovim specifikacijama...
Fefe...ti ides kod majstora da ti slaze auto a ne zna nastelati ler gas i ne zna ti preporuciti IGLU???Kakav je to majstor??? :thinking:
Ajde mi u PM posalji tocne specke motora (frgic,bregasta,ventili,ispuh,kubici,bla bla...) i probat cu ti saznati koja bi ti igla prema tome bila odprilike najbolja...naravno provijeri prije koja igla ti je trenutno u fergazeru...
Isto tako i ti Bane...
-
elem... rekao bih ti ja ali ne znam ni koji motor imam u autu... ne mogu nigde da nadjem na netu...
12HA22AA100653 je broj motora a ja to nigde nisam uspeo da nadjem...
-
u kako sam ovu temu promašio......igla + karburator je najzajebanija tema. sve je super dok je motor standardan. čim su na njemu različiti delovi onda dolazi do uživancije pod uslovom da imaš dosta vremena, znanja, živaca, para.....
zapravo je Brutalac sve rekao.
samo staviti novi sportski filter to ni je to. motor nikako neče dobro iči. čak če taj raditi puno slabije. drugo je kod novih autiju, koji imaju hrpu senzora i za pretok i temperaturu vazduha.... pa se avtomatsko podešava smesa sa gorivom.
kod naših kantica je to potpuno drukčije.
ja još uvek tvrdim da na prostoru bivše YU nema čoveka koji može za nabrijan motor napraviti idealnu iglu. uzmite u ruke žutu bibljiju od david vizarda, uzmite najbolju knjigu od SU fergazerima.... mislim, da je how to tune SU..... i svugde če vam napisati kako pronači iglu, kako je izbrusiti do kraja itd........ ali zaključak je uvek isti: NAKON ŠTO STE PODESELI KARBURATOR PO NAŠIM SAVETIMA, TREBA ZNATI DA VAM JE TO JOŠ UVEK PRIBLIŽNO I IDEALNU IGLU ČE VAM NAČI ILI NAPRAVITI TEK NA ROLLING ROADU- VALJCIMA. i nijedan autor nepreuzima odgovornost za savete......
znam hrpu motora koji su bili uništeni zbog igle, koja nije bila najbolja. i ljudi još uvek hoču brijati motore do besvesti bez trunke znanja. evo, npr. ja ženinom miniju uvek ostavljam std. motore. ništa ne pipam osim dužinu diferencijala. sve ostalo uvek standardno, tvornički.
SU nije weber ili delorto karburator da menjaš dize, nego su dize iste a menja ili obrađuje se igla koja putuje gore dole i sa različitom debljinom omugučava pravi omjer smese goriva i vazduha.
kod prerada čak i ako podesiš motor na prave obrtljaje i pravu smesu na onih nekih 1.000 obrtljaja.... ti ipak neznaš šta se dogača na višim obrtljajima i kod oprerečenja. zbog toga sam ja napravio malu spravu koja pomoču dodatno ugrađene lambda sonde pokazuje smesu goriva i vazduha dok se vozim. evo, moj ručni rad je na turbo philovom sajtu:
http://www.turbo-mini.com/59247/59392.html
za pomoč kod odabira igle pogledajte programčič WinSU... nudio je dosta besplatnih verzija za pronalaženje prave igle.
najpouzdanije je kupiti komplet tuning kit gde dobiješ grane, filter, približno odgovarajuču iglu, bregastu,..... itd.
od tu dalje više nisam pametan. a savjet je: po pameti!
-
kad porastem bicu gregor ili vlatko :blush:
-
:laughing: samo moras procitat neke knjige i biti vlasnik Minija vise od 10god :wink:
-
paaaa uz minija sam od rodjenja jbg... iz porodilista dovezen kuci u miniju... :blush:
salim se, znam na sta mislis... jbg, polako :)
-
:laughing: samo moras procitat neke knjige i biti vlasnik Minija vise od 10god :wink:
Hehehe pa on ni lektire u skoli nije citao,a moralo se........lakse mu je da pita nego da cita :lol:
-
:pleasantry: :dance:
-
pre
(http://www.postimage.org/PqG5XYJ.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqG5XYJ)
posle
(http://www.postimage.org/PqHJPi0.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqHJPi0)
da li ista prica vazi i za hif44 da moraju dizne da se cackaju kad se stavi drugi filter i izduvna grana?
-
da li ista prica vazi i za hif44 da moraju dizne da se cackaju kad se stavi drugi filter i izduvna grana?
Ja i dalje ne znam di su dizne na SU fergazerima... :blink:
-
mislio sam na iglu... :angry: :bullshit:
:P:
-
Igla i filter idu u kombinaciji...taj dio necete naci u Haynesu ALI je zato striček Vizard sve objasnio u svojoj knjizi...AIRFLOW!
-
brat Brut sve rekao... i nemam šta da dodam.
-
Pa i nisi se nesto potrudio oko poliranja karburatora :mdaa:
-
ma nisam ga polirao, samo ga oprao... ne mogu da nadjem ono polir mleko nigde...
-
Imam ja :dirol:
-
Igla i filter idu u kombinaciji...taj dio necete naci u Haynesu ALI je zato striček Vizard sve objasnio u svojoj knjizi...AIRFLOW!
aj pojasni to malo...
-
uz kn filter nisam video iglu :P:
-
ja koliko sam nesto citao,igla zavisi od specifikacije motora...no,ja nisam nesto kompetentan a imam minija vec 13 godina :fgh:
-
Igla i filter idu u kombinaciji...taj dio necete naci u Haynesu ALI je zato striček Vizard sve objasnio u svojoj knjizi...AIRFLOW!
aj pojasni to malo...
Ne znam kako bi ti pojasnio malo kad je to napisano u knjizi sa preko 500 stranica... :thinking:
(http://www.aptfast.com/Images_Parts/Books/Back_Front/B-01F_new.jpg)
-
evo sam sebe nagovaram da vam odpišem ali mi je teško jer nemogu sve sažeti u nekoliko rečenica.... a i nekoliko puta na forumu smo več pisali šta sve prouzrukuje potrebu po preradi igle.
čim imaš drugi filter, veči ti je protok vazduha, što znači trebaš imati odgovarajuču iglu, koja če davati ispravnu smesu. postoje kitove, gde kupiš filter, grane, auspuh i dobiješ preporučljivu iglu. to je još uvek najpouzdanija varijanta dok nečemo imati na našim prostorima valjcne i mastora za podešavanje igle, parametre motora.....
preporučujem knjigu how to tune SU.... ili uzmite pa malo pogledajte programčič WinSU, gde vam program odgovara kakvu iglu trebate....
-
a gde mogu da skinem taj program winsu? gledao sam na netu al nisam mogao da nadjem... :cry:
-
http://www.winsu.co.uk/ ;-)
-
i jos kad bih znao koji motor imam u autu....
e ali neverovatno je to da mog broja motora nigde nema...
12HA22AA100653
-
dali imaš original graviranu pločicu ili nabijene brojeve na motoru?
taj početak broja je imao metro 1,3 hle i 1,3 montego te mastro. na žalost to je sve što se je našlo vezano uz tvoje brojeve.
-
videcu danas da li imam plocicu originalnu.
sad sam gledao na winsu i kaze...
(http://www.postimage.org/PqVoE20.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqVoE20)
-
evo, sada imaš javnu tajnu kako doči do najbolje igle.
-
gde se moze kupiti ta igla?
-
kod lokalnog dilera :(
možeš naručiti direktno kod burlen iz UK, koji je sada vlastnik SU. a ja sam dobio skoro sve igle u minisparesu.
-
pa jel imas ti tu iglu na prodaju?
evo malo sam se igrao sa karburatorom po uzoru na one sa minispares-a
(http://www.postimage.org/gxqxYo0.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxqxYo0)
blic je malo ujebao sliku inace je extra ispalo
-
lepo lepo :good:
-
izvini... mislio sam reči, da sve potrebne igle do sada sam dobio u sparesu. imati sve igle na lageru je besmiselno. naručuješ približno ono šta trebaš.
-
stigo vezni lim :hid_crazy:
sutra ga preuzimam jejejejejejjejejejejeeeeeee :party:
jedno pitanje... elem imam poluosovine od cooper-a sa metalnim krstovima... da li njih staviti ili obicne unutrasnje homokinetike?
-
da san na tvom mistu stavio bi homokinetike, dosta ljudi (vlasnika Minija) preporučuje ih za razliku od križeva :)
-
da al ovo su metalni ne gumeni....
-
Metalni krizevi??? Mislis hardy spicer??? Ko na Cooper Su???
Ako je to u igri to je cijeli diferencijal drugaciji i onda je to def najbolji prijenos na kotace!
-
znaci to da stavljam?
-
Daj slikaj da vidim jel pricamo o istoj stvari!
-
kad odem u selo prvom prilikom... :cool:
-
verovatno misliš na kardan variantu. to je ima S i inno cooper. odlična stvar, ali mislim, da nije potrebna za normalan motor. svi posle 76 godine su sasvim OK. odlučiš se na kraju sam.
-
da, na to mislim :)
sta znam... videcu jos sta cu da stavim al reko cisto da pitam strucnjake :blush:
:hid_dance:
-
evo ga vezni ale aleeee
(http://www.postimage.org/Pq1fdAbJ.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1fdAbJ)
stigao nov pomocni cilindar kvacila i novo crevo za njega
(http://www.postimage.org/gxz5vh9.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxz5vh9)
i stigla nova sajla gasa
(http://www.postimage.org/Pq1feuz0.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1feuz0)
:punk:
-
lipo, samo tako nastavi :good:
-
nesto sam racunao veceras koliko me kosta do sada... oko 1800e kad saberem sve sta sam prodao i ulozio... nije lose :blush:
-
bice bolje, bice bolje
tek si stao na 1800
novi delovi su mama mara :good:
-
nek izadje na 4000 i ja cu biti presrecan :wink:
-
i stigla nova sajla gasa
(http://www.postimage.org/Pq1feuz0.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1feuz0)
Kilometar sat sajla :P:
-
au sta napisah hahahahhaahahahahhaha
da, za km sat, moja greska hahahahahahahaha :blush:
-
Koliko je kostala ova nova sajla km sata?Meni se na Austinu otkinula,ali srecom buzir i svi prikljucci su bili ok,pa sam sve to odneo u privatnu firmu "Prima Flex" u Kragujevcu koji su salju zamenili.U sustini odradili su posao da nije bilo razlike u odnosu na orginal,300 dinara.Kazu samo da cetvrtka na sajli nije standardne mere.Inace u toj firmi rade cevi,creva pod pritiskom,sve vrste salji i zaista sam prezadovoljan(radim tamo sve za VW).Za Austina sam jos radio i crevo pomocnog cilindra kvacila(mislim da je bilo manje od 700din).Dobro je da imaju i sve moguce ureznice-nareznice za nestandardne navoje.Verovatno cu kod njih odraditi sve bakarne cevi i kociona creva po uzoru na orginal za Minija
-
700 din je bila sajla
-
evo ga vezni ale aleeee
(http://www.postimage.org/Pq1fdAbJ.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1fdAbJ)
Kolko te ispao vezni lim ako nije tajna? :blush:
-
90e :blush:
-
odlična cena za lim!
-
Za te pare si mogao i novi da kupis :lol:
-
veciti saljivdzija :bullshit:
-
90e :blush:
Pa to je stvarno malo novaca!
Od kuda si ga nabavio?
-
preko majstor rasinog sina boleta, on je negde uzeo, nema nikakve deklaracije na veznom limu tako da ne znam odakle je...
-
jeli naručuješ djelove iz klokerholma? Imaju ok cijene, samo triba malo više da se upasaju dijelovi
-
mislim da ovo nije i klokerholma
nemoguce da je ta cena bez obzira na popust ma kakav god da ima , tamo je cena ovakvog veznog lima oko 150eura
ovo je sigurno neka druga kombinacija, koja je za sada tajna , i koju niko nikad nece znati jer rasa nije bas pricljiv za svoje kombinacije
-
ne znam, ja sam platio dva prednja blatobrana i vezni lim oko 1100 kn, tj. malo više od 150 eura
-
ovde mu to dodje oko 180-200e
izgleda da ovi nasi dobro sisaju
jake im marze
-
3100 din (40e) je blatobran u golashu (klokerholm) :wink:
-
i 100 eura vezni lim :cool:
-
ovo je išlo na obrt pa je zbog toga možda malo niža cijena :blush:
-
jel moze neko da mi kaze da li su isti lezajevi u glavcini u prednjim i u zadnjim tockovima????
-
Nisu...
http://www.minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=38270&title=HUB%20KIT%20REAR%20INC%20SEALS%20(T...
http://www.minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=34083&title=HUB%20KIT%20FRONT%20TIMKEN%20WITH...
-
kolko bi kostali preko tebe prednji valjkasti za diskove i zadnji? ceo set?
-
Da ne duljim previse sa pricama...Miniholik se raspao i sad postoji Miniholik ili Ignore i ja koji se moram opet boriti iz pocetka... :mdaa:
Za sada dijelove ne bi nudio ali sa vremenom cu i to rijesiti...
Ima za kupiti lezajeva u HR...
Prednji po kotacu su ti oko 400kn...55.00€
Zadnji po kotacu su ti oko 340kn...47,20€
-
jbg, sve sto je lepo kratko traje...
ne sumnjam u tebe
inace dobijam jos jednu skoljku pa cu i nju da oteram kod limara pa cemo da vidimo sta ce i kako ce
-
pa gde vi nedici kopate te skoljke, neko nemoze ni kvaku da nadje :laughing: :good:
-
u pitanju je tvoja ne sudjena :lol:
-
e majku vam, pa svi zeznuste za taj auto :lol:
ma bitno je da si nasao krov :good:
-
malo sam se ponovio sa delovima....
(http://www.postimage.org/aV2jwNgJ.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aV2jwNgJ)
-
otkud vam izvor tih delova?.... gledam proizvođače na pakovanju i nikako mi nije jasno ko sve radi delove za minija. evo i za mene nešta po prvi puta...
-
Ako je to za Metroov motor ovo ti je kriva lamela... :umm:
-
kako bre pogresna? zar nije ista lamela za sve a+ motore za ne verto kvacilo???
gregor: pa nemam pojma, ti su bili :)
-
Bas obrnuto...svi A+ motori imaju verto kuplung...
Mozes ti staviti i ovu lamelu u verto ali onda gubis ono glatko kretanje... :umm:
-
A+ lamela obično ima federe.... preporučljivo pogotovo za metro, jer je teži.
-
pa ne radim metroa vec minija crni gregore... :bullshit:
ja iskreno pojma nemam kakvo je kvacilo na metrou, nije mi palo na pamet da pogledam... kolko znam verto kvacilo ne mozes da stelujes vec je takvo kakvo je, ja volim da odma odvaja cim pustim kvacilo al opet nikad nisam vozio minija sa verto kvacilom pa ne znam...
maaa videcu otom potom
-
nesto sam ceprkao malopre po netu u nadi da cu naci koji motor imam :cry: na sajtu http://www.minimania.com/ArticleV.cfm?DisplayID=1601...... elem
broj motora je 12HA22AA100653 i po specifikacijama je
12 = 1275
H = transverse
A22 = (to nisam nasao sta je)
AA = Carburetter crankcase ventilation and intake air temperature control
jel zna neko sta bi mogla da bude oznaka A22???
-
hmmm... jedino sto sam mogao da nadjem je ovo
12HA22 8.0:1 MG Metro 1300, 63PS
sa nekog svapskog sajta http://www.auenland.ch/Minidata/Chassis_Motornummern.xls
-
aleeee odgonetnuta misterija konacno :laughing:
tnx ivane :)
nego 8.0:1 je kompresija??? posto vidim da ima i 10 kapiram da je moj sa manjom kompresijom ili se tripujem???
-
opet pitanje... diskovi 12ice u felnu od 10inca jel moguce? cini mi se da je gregor pominjao stanjivanje kocionih celjusti al nisam siguran pa mi treba pomoc :blush:
uskoro stize jos jedan mini :blush:
-
Sta si to nasao?
-
pa nasao sam 2, ali za sad uzimam jednog, pa kad bude kesha uzecu i drugog :) :blush:
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Compulsive_hoarding
-
moram ih skupiti sveeeee :blush:
nema terapije za to dear ivane :P
-
evo o cemu se radi... moj ex mini ovih dana ce biti back to family
(http://www.postimage.org/gx1Mcre9.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gx1Mcre9)
(http://www.postimage.org/aVY74IJ.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVY74IJ)
(http://www.postimage.org/PqUulLS.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqUulLS)
i ovog drugog sam nasao u smederevu
(http://www.postimage.org/PqUq4nr.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqUq4nr)
(http://www.postimage.org/PqUuAJJ.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqUuAJJ)
(http://www.postimage.org/PqUuDdS.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqUuDdS)
od njega pravim gt-a jer je skoljka dosta dobra :blush:
-
(http://www.postimage.org/gx1Mcre9.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gx1Mcre9)
Opet saturnus farovi... :bljak:
-
to prvo skidam kad dodje auto kod mene i stavljam lucas :)
-
opet inno maska ;-)
što se tiče diskova.... 12" felne na 10" ne ide. može samo kod alu cooper replice felni ali te imaju užasan offset, koji izbacuje kotač previše napolje. nepreporučuje se. inače.... može se prepraviti 12" čeljusti na 10" ali ne preporučujem. ipak su ti kočnice one koje čuvaju tvoju glavu. u svom primeru sam samo preradio 12" čeljusti -4 pot i upasao na 10" glavu- pestu.... bilo kako tome kažete. ali nakon točno 10 godina naručujem si prave 10" čeljusti, da mirno spavam i vozim.
-
ne 12" felne na 10ke diskove vec 10" felne na 12ice diskove :wink:
-
pardon, smotan ja. mislio sam 10" felne na 12" diskove.
-
ovde jebe lud zbunjenog hahaha
pazi... imam felne od 10 cola koje hocu da stavim na diskove od metroa tj. 12ice sa cetvoroklipnim celjustima. jel to izvodljivo ili ne?
-
ja sam izveo ali sa glavčinama od 10"
onda sam čeljusti brusio, smanjivao, prerađivao itd.... dok nisam upasao.
nakon toga i na strugu smanjio diskove- ventilirajuče.
stvar je bila super dok zbok pretanke debeline materiala na srednji distanci nisam ostao bez kočnica usred Brna. a do kuče preko 500 km..... i tako se vozio preko celoga beča do maribora samo sa ručnom.
sledeča naruđba...... kupujem obavezno nove ALU čeljusti
-
e jbg... moracu nesto da smislim :blush:
-
Bane interesuje me koliko je trazio bivsi vlasnik za ovog bordo?Mnogo mi se svidja enterijer.Bas je uredan.
Bas te briga,taj bordo se jos uvek vodi ne tvoje ime,tj na Nesino.
-
1000e :wink: ...pa da, i dalje se vodi na caleta stim sto je istekla registracija i otisle su karike (sta li mu je radio da mi je znati :umm: )
-
ovi crveni mi se čini dobar, još malo detalje sredit i bit će super :punk: :punk:
Baš mi je drago zbog tebe :good:
-
evo cisto malo da osvezim temu.... jbg, hladno napolju pa se zanimam oko sitnica kod kuce...
(http://www.postimage.org/Pq30Z09r.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq30Z09r)
posto nisam imao lucas-ovo kuciste vec neko altisimo, morao sam da prilagodim plastike kucistu... uhhh previse zajebancije... ostaje mi i drugu isto tako da odradim kad me ne bude mrzelo.
sutra konacno stize ex. mini (crveni sa krem enterijerom) :punk:
-
Postoji li takva providna plastika za stop sa dve sijalice?
-
ne druze, samo za novi tip sa rikvercom :wink:
-
Jesi siguran... :dirol:
(http://www.miniclubzagreb.hr/fotke/Vlatko/RB/Djelovi4.jpg)
-
ja se izvinjavam :blush:
gde si to nasao?
-
ups, ni ja nisam znao, da postoji prozirna plastika za male lampe.
gde si ih samo nanjušio Brutalče!
-
He he...inace ne pricam da ih imam ali stoje mi pod krevetom jedno 7 god...a narucene su iz Mini Sparesa! Sada su out of stock i nisam siguran dal ce ih proizvodit vise... :cool:
-
hehehe, vidi se da se družiš sa Filipom, koji isto ima ispod kreveta "ali baba" skladište :wacko:
onda je, najbolje da lampe čuvaš još narednih 7 godina ;-)
ili ih donesi pa čemo ih staviti za ukras na polici u mojoj garaži ;-)
-
Stavit cu ih na auto ali ostatak treba prvo sloziti :blush:
-
gt-a ili ljubu?
-
Red Beasta... :cool:
-
a sta je sa gt-om?
-
Pricekat ce malo... :blush:
-
nabavljen protocni lonac... tnx to ftaje
(http://www.postimage.org/aVLw0r9.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVLw0r9)
uskoro stize dosta delova :punk:
-
samo cekam da jednog dana umesto minija otvorite mini shop :laughing:
-
:lol:
-
mozda i to bude... ko zna sta nosi "sutra" :wink:
-
nemojte čekati na sutra. otvarajte danas!
da sam bliže vas, ja bi došao da radim u njemu :cool:
-
(http://www.postimage.org/Pq1TGejS.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1TGejS)
"LESI" se vratila kuci :blush:
prvo sto sam uradio to su novi okviri tablica koje sam premestio na standardno mesto i sad cekam prvi lep dan da pregledam kocnice i trapove. ima dosta da se odradi al jbg, ova kisha pokvari sve planove :bullshit:
-
nabavljen jos 1 set felni
(http://www.postimage.org/Pq23oO5r.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq23oO5r)
wolfrace 10ke 5jota et19, idu u belo i na crvenog a oz u shtek :blush:
-
neee u bilo
U sivu boju i ispoliraj rub, ludilo će izgledat :good:
-
videcu jos sta cu, ali 90% idu u belo, sad cu malo da se zanimam u PS pa da vidim sta je najlepse
edit: evo kako izgleda u belom
(http://www.postimage.org/Pq23z_ZS.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq23z_ZS)
-
tj ovako :cool:
(http://img23.imageshack.us/img23/913/76486345rw6.th.jpg) (http://img23.imageshack.us/my.php?image=76486345rw6.jpg)
-
pa da... nikad nisam imao bele felne ni na jednom autu pa bih hteo da ispunim sebi zelju :blush:
-
jel moze neko da mi pomogne da vidim koji motor imam u crvenom... 12H159AH gledao al ne mogu da nadjem... :cry:
-
odlicne su felnice :good:
-
just smile and wave boys, smile and wave....
ove lepotice ce definitivno ici na minija, oprane i ostavljene ispod prozora i cekaju svoj red
(http://www.postimage.org/gxJqp7S.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxJqp7S)
a evo sta mi je stiglo pre neki dan.
(http://www.postimage.org/aV1jLBxA.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aV1jLBxA)
hvala gregoru
-
felne su prave lepotice!!!
umesto farbanja savetujem poliranje. stavi ih na strug, počni sa grubom šmirglom, i nastavi sve finijom, na kraju filc i pasta za poliranje. biče kao kromirane!
-
ozejke su zakon, daju miniju skroz drugu pricu, sportski a elegantno
koliko je setova proslo kroz tvoje ruke napokon da si jedne zadrzao :punk:
-
evo jos malo delova stiglo danas... uskoro cu slikati ostatak. sledece nedelje krece moj mini da se radi :hid_crazy:
(http://www.postimage.org/aVbJilr.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVbJilr)
-
Mislis moje je sledece nedelje gotov:D
-
ne verujem... sale kad zavrsi tebi farbanje krece meni limariju
-
ojsaaaa danas registrovan crveni mini, posto moj nije gotov, ici cu sa crvenim na minijadu :srce:
u nedelju ga teram u selo na farbanje i da se sredi malo limarija, nabavio sam alu felne i novu lamelu tako da cu biti 1000% spreman za minijadu
BG - 966 - 123 do 29. maja 2010. :love:
-
kakve felne? daj slike!
-
u kolima su mi, slikacu kasnije pa cu poslati, mrzi me da silazim sad :D
-
ovakve?
(http://www.postimage.org/Pq16ZmJS.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq16ZmJS)
-
Felne su fenomenalne :hid_crazy:
-
bas takve, stim sto ce biti ofarbane u sivo :blush:
-
Da li postoje jos 4 komada negde na prodaju?
-
eno ivan uslikao jednog sa istim takvim felnama...u temi: ugledani Miniji...
btw-meni su mnogo lepse kad su ofarbane u crno...
-
uradjena limarija na par mesta gde je poceo da truli i ceo je osmirglan i bacen u spric git. sutra se farba i u petak popodne je ready to go!
jbt, ko da sam na diskaveriju...
-
a dok nesa radi po ceo dan, ti sedis kuci i onanises uz komp moj bane... :fgh:
-
bigae... ko da ja volim sto moram da ucim za ispite..
-
...aj kad svi nesto seku, krpe, smirglaju... moram i ja malo...
konacno je krenulo...
(http://s3.postimage.org/fS8gS.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqfS8gS)
(http://s3.postimage.org/fSfLi.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqfSfLi)
(http://s3.postimage.org/fSkKA.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqfSkKA)
krov ostrugan do lima i preprskan osnovnom bojom
zaboravio sam da slikam ostalo ali uradjen je desni donji ugao soferke i stavljen trougao, sredjen desni stub vrata i sve to takodje ocisceno i preprskano osnovnom bojom :) danas se radi levo krilo, levi trougao, levi stub vrata i levi ugao soferke. nemam net u selu pa cu da kacim slike kad budem nasao kod nekog ili kad se vratim u bg...
necu celog da peskiram vec samo kriticne delove koji su nepristupacni, smirgla se ceo auto do lima (kao sto je gornji deo krila na slici)
nije toliko kritican kao sto izgleda na prvi pogled, stavili vezni lim, masku, haubu i farove cisto da vidimo kako ce to da izgleda... puno mi srce bilo sto ce biti vracen u zivot posle ko zna koliko godina propadanja...
za pocetak ce da se uradi kompletna limarija i da se preprska u osnovnu boju pa polako... kad skupim pare, sale ce da uradi pripremu za farbanje i onda ide teska odluka oko boje... bio je crven ali nesto mi se ne svidja ta boja...
...eto, uglavnom, radi se GT... :srce:
-
bas mi je drago da je krenuo gt projekat :mks:
svaka cast i drzimo ti palceve :good:
-
ehehehe e bas mi nesto drago :D
sta god da treba samo reci :) (sem onih 20 jevreja :P)
-
to bane guraj samo
-
opa...krenuo je projekat gta...ako, sada samo lagano i bez zurbe... :mks:
-
:good:
-
Ajd pa nek je sa srecom pocetak radova :bravo:
-
drago mi je da je projekat GT oživeo!!!!
GT zaslužuje oživljavanje i držim palčeve!
javljaj svaki korak napredka!
-
drugari, hvala na podrsci, trebace mi je i vise nego sto mislite hehe
osmirglana cela desna strana do lima, promenjena sajtna, podsajtna kao i unutrasnja, greda i desni patos (sale promenio plan rada) :laughing:
greda savijena na presi od 2mm lima a patosi su 1.25mm takodje uradjeni kanali na presi (isto kao kod jefte)
e sad... posto cu ga 99% voziti na LPG, razmisljao sam da stavim toro bocu za plin umesto rezernog tocka i da produbim rupu u gepeku kako bi stala boca i na nju da stavim rezerni tocak jer ono... ako stavim onu bojler bocu, zauzece mi maltene ceo gepek... ovako mi ostaje bar malo prostora za neku torbu. ne znam da li je rupa za rezerni tocak blizu zadnje sasije ili se nalazi u sredini i da li smeta ako se produbi za 10cm?
slike stavljam sutra :wink:
-
najmanji precnik takve boce za plin je 560mm,mesto rezervnog tocka i akumulatora ulazi u zadnju sasiju i tesko za prosirivanje
-
(http://s2.postimage.org/tRsF9.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=TstRsF9)
(http://s2.postimage.org/tRv9i.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=TstRv9i)
(http://s2.postimage.org/tRA8A.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=TstRA8A)
(http://s2.postimage.org/tRF7S.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=TstRF7S)
(http://s2.postimage.org/tRMCi.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=TstRMCi)
(http://s2.postimage.org/tRU5J.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=TstRU5J)
(http://s2.postimage.org/tS0A9.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=TstS0A9)
evo malo slika dok jos nije bilo prefarbano osnovnom bojom :blush:
radi se lagano i bez zurbe, to je najbitnije :wink:
-
Srecan ti rad! :good:
-
bane daj neke slike gt bas me interesuje kako napreduje ljubimac :wink:
-
kad odem u selo slikacu pa kachim :wink: