Mini Klub Srbije
Klub i Forum => Predstavljanje automobila članova Foruma => : Vladimir April 25, 2013, 21:23:55 PM
-
Paklena pomorandza
Slike govore vise od reci!!!! :blink:
(http://s15.postimg.org/ukhnq27av/DSC03880_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/ukhnq27av/)
(http://s15.postimg.org/jee5xmid3/DSC03881_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/jee5xmid3/)
(http://s15.postimg.org/5fqncn7uf/DSC03882_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/5fqncn7uf/)
(http://s15.postimg.org/3k3v1hj07/DSC03883_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/3k3v1hj07/)
(http://s15.postimg.org/62pk264qf/DSC03884_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/62pk264qf/)
(http://s15.postimg.org/q15f4jpfb/DSC03885_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/q15f4jpfb/)
(http://s24.postimg.org/5wedlwas1/DSC03886_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/5wedlwas1/)
(http://s24.postimg.org/6i3ci05u9/DSC03887_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/6i3ci05u9/)
(http://s24.postimg.org/ykrbp4cy9/DSC03888_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/ykrbp4cy9/)
-
ovo je zaista paklena pomarandza!!! držim palčeve. još malo je vremena ostalo do IMM. :thinking:
vidim da je pukla manžetna za menjač ručicu. šaljem vam je akoje nemate. :srce:
-
Posalji jednog kompletnog minija pa cemo ti vratiti!!! :blush: :laughing: :blush:
-
nema problema.
koji motor da bude u njemu?
-
ispravan :laughing:
-
ispravan :laughing:
:laughing: :laughing:
e takav!!!
-
ali takvih je baš najmanje :thinking:
kod mene sve projekti :blush:
-
salji mayetnu treba kao leba :good:
-
Radi se 24 sata dnevno :punk: :punk: :punk:
(http://s15.postimg.org/8ii4v6gyv/DSC03952_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/8ii4v6gyv/)
(http://s15.postimg.org/mrhrd8vhj/DSC03953_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/mrhrd8vhj/)
(http://s15.postimg.org/s5gjksl7r/DSC03954_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/s5gjksl7r/)
(http://s15.postimg.org/u6735mhd3/DSC03955_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/u6735mhd3/)
(http://s15.postimg.org/r1wf8u0kn/DSC03956_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/r1wf8u0kn/)
(http://s15.postimg.org/atg6zcrqf/DSC03957_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/atg6zcrqf/)
-
Farbanje gotovo,sklapanje je pocelo :punk:
(http://s7.postimg.org/3mh66vcyf/DSC03986_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/3mh66vcyf/)
(http://s7.postimg.org/kfcfj1f13/DSC03987_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/kfcfj1f13/)
(http://s7.postimg.org/9ehae0ms7/DSC03988_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/9ehae0ms7/)
(http://s7.postimg.org/l11ef5a3b/DSC03989_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/l11ef5a3b/)
(http://s7.postimg.org/5prlejcrb/DSC03990_Medium.jpg) (http://postimg.org/image/5prlejcrb/)
-
Vauu svaka cast bas se radiii brzoo ajde neke slike sa farbanja :bravo: :bravo: :bravo:
-
Svaka cast momci, verovatno ste neki velik tim. Kada sam prvi put video slike reko sam da nije moguce stici za IMM. Sada to povlacim. Jos jednom srecnom u radu i bez zabusavanja, onako iskreno i posteno.
-
Sutra je da D
Nadamo se da cemo sklopiti sve sto je potrebno I krenuti na jednu probnu voznju. Svi koji imaju vremena nek svrate sutra u garazu kod gajudina na Petlovom brdu
Sva pomoc je dobro dosla I naravno bice neko :pivo:
Otvarama garazu oko 9-10 :ded:
-
Svaka čast. Ovo će biti fantastičan uspeh. Drago mi je za još jednog SPECIAL-a na drumu. :bravo:
U Bistrici sam, a rado bi vam se pridružio. Srećno.
-
Svaka čast. Ovo će biti fantastičan uspeh. Drago mi je za još jednog SPECIAL-a na drumu. :bravo:
U Bistrici sam, a rado bi vam se pridružio. Srećno.
Prika
cim se vratis da se vidimo :pivo:
-
Jos malo pa gotovo
(http://s14.postimg.org/h5afxda2l/Pomorandza_jpg1.jpg) (http://postimg.org/image/h5afxda2l/)
(http://s24.postimg.org/sq3nk7d4h/Pomorandza.jpg) (http://postimg.org/image/sq3nk7d4h/)
Andrija se sprema za Test-drive
-
:good:
-
svaka čast momci!! :good:
kako je uspela probna vožnja?
izgleda pakleno!
šaljem manžetnu za menjač makar po pošti.
-
Uaauuuuu, kakvo iznenadjenje! Svaka cast! Neka je sa srecom! :vozimo:
-
bravo, svaka cast :)
-
Super sekretarice....
daj još fotki....
-
Sjajno :good:
Bas me inspirise da slicno odradim GT do minijade 2014 :wink:
-
upravo pala prva voznja od gorana do kuce
a sutra test drive do novog sada sa kopilotom nanetom
-promenjeni lezajevi levog i desnog tocka kao i flansle i distanceri ,promenjen gornji nosac motora (gumice),semering biraca brzinatocackovi su napred imali bmw style,sada je sve ok, sredjena i dva cilindra koja su malo proslinavila,karburator kao da je bio u mocvari, sredjen ociscen promenjene sitnice,zadnji cilindar promenjene gumice,kavacilo promenjen gumice i na glavnom i na kocionom, promenjen prednji desni dobos, prikacena struju sa promenom dva prekidaca, promenjene platine, svecice i kablovi (hvala mean)jedan prekidac za svetla je bio domaca radinost i izgoreo onaj za svetla jer su bile stavljene sijalice h4 bez releja,sve ok,utegnuta struja i jos neke sitnice,ide kao lud ali to nije pravi osecaj dok se nesklopi enterijer, jer sada je kao u bubnju od mesalice
sve ok i mogu reci da ide jako dobro
sutra posle testa se javljamo iz novog sada ,u pauzi izmedju 5 cevapa i dva ladna piva :vozimo: :pivo:
-
Srećno Calypso :uraa:
(http://i636.photobucket.com/albums/uu88/divacm/calypso.jpg) (http://s636.photobucket.com/user/divacm/media/calypso.jpg.html)
-
samo da javim da je mini 99 % spreman
ekip je juce odradila fantastican posao, bila je test voznja do novog sada, goran je do kasno u noc spakovao masinu, ujutru ja i nane smo krenuli put novog sada,prvo je pocela da pada kisa kao luda a posdto nismo imali creva u kosevima za ventilaciju ulazila je voda da smo se osecali kao cavic i felps, zatim ostadosmo bez benzina u irigu ali utrcao je prijatelj iz iriga i pogurao nas sa 5 litara do pumpe,prava mini avantura i ostalo je proslo ok osim sto posle jedne dobre rupe je spao grejac ali nanetove starke su ga drzale da nebi bio pun gas na pedali :laughing:
u meanovoj garazi je krenulo sastavljanje i tu nam je njegov brat sredio struju i pomogao oko nekih stvari za koje smo gubili zivce,pauza je bila nikada bolja uz almin rostilj i savrsene lepinje u pretopu, posle klope i ladnog piva nastavljen je posao da bi stigli u beograd u ponoc,sredjen enterijer,spusten volan, montirana tapacirana tabla, sredjena maska,svetlo u kabini, svetlo za tablicu ,.bocni migavac, cantra za vodu za brisace, farovi dostelovani,zatvorene rupe,montiran retrovizor, ubaceni itisoni sa novom izolacijom ,prekontrolisana komplet struja,montirana crfeva za ventilaciju.....ma brdo toga
mnogo je toga uradjeno, bilo je kao u pit stopu 4 coveka oko minija i pun gas
ostale su jos neke sitnice koje ce biti do srede i mini is ready for imm florence :vozimo:
-
svaka čast na drugarsko odrađenom poslu.
svrha minija je da nas udruži. kod mini problema vidiš ko ti je pravi mini prijatelj!
drago mi je čuti da je pakleni mini spreman!!!
vidimo se za koji dan!!!!
:vozimo: :vozimo: :vozimo:
-
Za vas je avantura već poćela! Zagrevanje mašina pred start! Svaka čast na volji i druženju! :pivo:
-
Blago vamo koliko je tu samo adrenalinaaaaa kada ovo citam prosto dobijem zelju da kupim novog minija i da krenem u sredjivanjeeee ajde neke slike neki update eeee pozdrav ekipi i paklenoj pomorandzi zelim puno hiljada kilometara bez problemaaaaa :uraa:
-
Samo gas Igore i vidimo se na IMM :good:
-
Kao sto kaze gajudin, puno rada uz sjajnu zezanciju :srce:
Evo par fotkica
Klopa
(http://imageshack.us/a/img838/872/20130512150802.jpg)
Ponosni vlasnik sedi na 'ladnom betonu
(http://imageshack.us/a/img833/4638/d2y9840.jpg)
:mks: in action
(http://imageshack.us/a/img191/3531/d2y9846.jpg)
Kad se male ruke sloze
(http://imageshack.us/a/img703/771/d2y9834.jpg)
(http://imageshack.us/a/img547/4671/d2y9853.jpg)
I tako uz pice
(http://imageshack.us/a/img526/8127/d2y9855.jpg)
Do kasno u noc
(http://imageshack.us/a/img90/1650/d2y9856.jpg)
-
Pravi klubski duh. :mks: Svaka cast momci :good:
-
vidim da je prva fotka hrana!!! :lol:
uživancija kad vidim tako veliku radionicu!!!
bravo!!!
-
:pivo:
prva slika mami,njam,njam,njam.........
Nista bez velike garaze! :mks:
-
Definitivno prva fotografija je najbolja.
I umalo da zaboravim koliko sma primetio na sliku mini ima najlepsi volan.
-
super autić.....viđen uživo!
-
super autić.....viđen uživo!
ma nije to autič, to je special :wink:
-
Special :srce: special :uraa: special :vozimo:
-
Ajde Igore, pakuj delove i dolazi, napravio sam ti posla malo :lol:
(http://s7.postimg.org/d3tn6w0af/IMG_1554.jpg) (http://postimg.org/image/d3tn6w0af/)
(http://s7.postimg.org/ipg2ay0zb/IMG_1559.jpg) (http://postimg.org/image/ipg2ay0zb/)
(http://s7.postimg.org/lc065mhkn/IMG_1561.jpg) (http://postimg.org/image/lc065mhkn/)
-
sve je spremno od delova sutra stizem ranom zorom :mks:
-
Šta sad radite?
-
Šta sad radite?
Mislis da znaju??? :0_0:
-
danas je bilo rasturanju u sitna crevca,slika nema jer su ruke bile masne do tabana
vise je imao ulja na motoru ego u njemu,nema dihtunga i semeringa koji nije slinio i cureo, budzevine na sve strane od semeringa do raznranih sitnica,motor je rasturen odvojena glava ,blok, menjac, diff,bregasta.....opran spolja i unutra bregasta je solidna nije mnogo pohabana, soljice ispod ventila od 8 kom 5 nevaljaju,radilica ima aksijalni luft treba promeniti lezajeve,klipovi kao novi (koliko je imao ulja na sve strane nije nicudo),karike su solidne mali je zazor ali pristojno,diff nnema lufta
cudan zvuk u motoru je bio zbog lanca i lancanika nismo mogli da verujemo koliko je lanac bio labav da si mogao prst da ubacis izmedju lancanika i lanca katastrofa tu sada ulece dvoredni lanac i lancanici,semering polumesec do lanca kao da nikada nije menjan a i nije natrpano silikona pa je slinio ko da ga i nema isto tako semering na radilici do lanca i do kvacila nije originalan pa je slino i on,pumpa za vodu odlicna leyland origigi,menjac od onog krljanja zbog kvacila je super nema ostecenja,bobina mora da se menja na nije original nego nasa prva sikra,a kvacilo je posevna prica ,pominjao sam da nisam mogao da ubacim u brzinu krci kako god da okrenes cilindri remontovani u super stanju kao i crevo novo stelovanje nije pomagalo, kada se to rasturilo pukla osovina tj ruka koja gura druk lezaj neverovatno isto tako i druk zviznuo kao i podloska na krpi ima jak otisak a samim tim od natezanja kvacila i korpa ima otisak bar milimetar mora da se menja
spremni su svi dihtunzi da sada posle neznam koliko bude suv kao barut,danas smo isekli resetke na kosu do hladnjaka spreman je dodatni ventilator da se izbegne svaka mogucnost grejanja, remenica je ostecena na dva mesta i to mnogo mora i ona da se proeni da nebi izcepala kais,ma ima toga jos ......
delovi sada se spremaju za pranje i peskarenje kao i za cinkovanje....
posle ovoga nadam se da o motoru necu vise da razmisljam, mada sam tako rekao i za limariju pa za trapove pa za kocnice pa za struju pa za cilindre kvacila e posle ovoga neznam sta jos treba da crkne ali je spisak sve manji
to govori da na miniju morate sve da promenite ako je potrebno,malo smo i neodgovorni u smisli nesto se cuje lupa ali nije strasno teram dok ne stane , jednostavno sve mora biti ok kao i na novim automobilima ,pa za mislite koji bi vam majstor radio veliki servis da stavlja polovne kaiseve ili da nemenja pumpu za vodu ili tako nesto slicno,simprome treba leciti na vreme a kasno je kada uvati zaraza nagomilaju se stvari da te kasnije od toga koliko treba para boli glava
nadams e slikama uskoro ako marko uvati i slika kada su mure ciste ono sta se radilo :good: :punk: :mks:
-
svaka ćast za obavljen posao i diagnozu.
dali ste vadili klipove? jer ako ste ih vadili onda obavezno menjaj karike.
dali ste proverili i ležajeve na radilici i klipnjačama? dok je rasturen motor idealno je da se i to proveri i sada je i najlekše da se i promeni.
kakav je trokusti lager na kraju bregaste?
ne pominje se uljna pumpa? u kakvom je stanju? obavezno je otvoriti i proveriti stanje i izmeriti istrošenost.
iako diff nema lufta.... moj savet je rasturi ga i proveri stanje osovine. tvorničke su bile jako mekane. ja iz iskustva dajem ojačanu osovinu koja je za manje motore nesmrtna što se tiče iztrošenosti. proverim i podloške na planetima- dva mala zubčanika.
kod menjača proveri stanje lagera na 1st motion gear! o pmaj drugi na suprotnoj strani. znače Marko.
kod sastavljanja obavezno proveri luft na idler gear zubčaniku i potraži pravu podložku. tu se izmeri luft sa poklopcem za kvačilo i onda izračunaš koliko deblju podložku trebaš da dokupiš. to je osnova za dugi vek drop gears zubčanika.
.... evo to je nešto od mojih malih savete.
sretno kod sastavljanja!
-
Bravo za akciju! Lepo je sve srediti pa da bude ko nov, ali to je puno truda i para! :good:
Sva sreća imamo našeg Gregora, za prave savete. Trudim se da upamtim sve njegove preporuke. :hi:
-
U sunce ti, pa to baš paklena pomorandža :thinking: o'ma menjaj i ime :wink:
-
Adrija Narandzu zove Kalispo (calipso) pa je bolje da se ovo preimenuje jer ovde samo narandze nema nego sve nesto djavolski!!! :crazy:
-
Adrija Narandzu zove Kalispo (calipso) pa je bolje da se ovo preimenuje jer ovde samo narandze nema nego sve nesto djavolski!!! :crazy:
Pa pametno dete :)
-
(http://s24.postimg.org/od3ibxyap/Fotografija0129.jpg) (http://postimg.org/image/od3ibxyap/)
(http://s22.postimg.org/yezi00zu5/Fotografija0132.jpg) (http://postimg.org/image/yezi00zu5/)
(http://s11.postimg.org/71idaz9jj/Fotografija0133.jpg) (http://postimg.org/image/71idaz9jj/)
(http://s21.postimg.org/x7nt8n9r7/Fotografija0135.jpg) (http://postimg.org/image/x7nt8n9r7/)
TAKO TO ONI RADE ... :laughing:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201830396110606&set=o.46286937315&type=2&theater
-
On the road baby! :punk:
-
sija se sada ko bebina guza :punk:
-
Kalispo bre :good:
-
Alo, a ekologija?! :ded:
-
manje zagadjuje ovako nego kad radi :laughing:
-
:lol:
-
:laughing: :good:
-
posle smo lepo ocistili ulicu i dobili plaketu od zelenih :laughing:
-
Plaketa u vidu "Green orange" :hid_crazy:
-
manje zagadjuje ovako nego kad radi :laughing:
:lol: :lol:
-
Glava skarabudzena, spremna da izdrzi jos narednih 1500km :)
(http://imageshack.us/scaled/thumb/18/6ro3.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/18/6ro3.jpg/)
(http://imageshack.us/scaled/thumb/13/4qx1.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/13/4qx1.jpg/)
-
Glava skarabudzena, spremna da izdrzi jos narednih 1500km :)
(http://imageshack.us/scaled/thumb/18/6ro3.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/18/6ro3.jpg/)
(http://imageshack.us/scaled/thumb/13/4qx1.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/13/4qx1.jpg/)
Mnooogo je kume :lol:
-
Ideš na more, a nenosiš rezervnu glavu...... :blink:
-
Ni radilicu :lol:
-
Glava skarabudzena, spremna da izdrzi jos narednih 1500km :)
(http://imageshack.us/scaled/thumb/18/6ro3.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/18/6ro3.jpg/)
(http://imageshack.us/scaled/thumb/13/4qx1.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/13/4qx1.jpg/)
izgleda sjajno! ali!!! NIKADA nemojte cinčiti opruge itd. iskustva su veoma loša!
-
Ha,ha,ha....ma to je super, bolje se vide parčići gde su po motoru kad pukne :laughing:
-
haha hvala na upozorenju, al ja sam se sa mojim pocinkovanim motorom slatko izvozao po svetu, a i dalje se vozi :) Sada pred kraj sezone cemo ga rastaviti malo da vidimo zasto tako dobro radi :) da se virus prosiri i na ostale kante u garazi :)
-
Marko, izvini što sam malo direktan, ali kad pomislim da smo mogli da ostanemo u sred Bosne i nedođije zbog ovih opruga, malo sam besan. Svaka ti čast na trudu i to je za svaku pohvalu, ali nesmeš raditi u mehanici stvari koje niko nikad nije radio.
Ja sam odrastao u garažama one Jugoslavije uz oca koji je bio automehaničar i radio generalne svaki dan i nikad nisam video da se raspadne opruga na ventilima, što znaći da su ove imale neki temperaturni tretman, odnosno dodatno kaljenje? Da nije prekaljena samo bi se zgnječila...
Ajde sklapajte naranđu imam neke ideje i akcije! :pivo:
-
opruge su se raspale iz sasvim drugih razloga...prvo, nisu ni bile pocinkovane a i da jesu sigurno ne moze da joj naskodi toliko da pukne (najgore sto moze da se desi da taj cink vremenom otpadne i dospe u karter....), drugo, opruge su imale duboku rdju na sebi i vec su prakticno bile za bacanje, ali posto je vec bila frka oko sklapanja i vremena nisam uzeo da ih zamenim, a ono sto je najvaznije od svega, 4 ventila (usisna) koje sam stavio su bili kraci za nekih 1cm (znaci sama duzina ventila) i samim tim su opruge bili pod mnogo vecom tenzijom nego sto su trebale biti...moja greska...Pa i da vam je stao auto, zamenila bi se glava ocas posla :)
-
Onda bez radilice nigde na put! :laughing: :pivo:
-
Ma cuti dobro je Igor jos i prosao, ovo je bila kao tempirana bomba :) jbg treba da napravim malo pauzu sa ovim...poceo sam da pravim pocetnicke greske :fgh:
-
Za sve je kriv Žućo, izvlači maksimum iz svih minija u koloni :wink:
Ali sad je stvarno gotov, pomorandžu ste namunjili teško da će je ko pratiti. :vozimo: :hid_crazy:
-
haha hvala na upozorenju, al ja sam se sa mojim pocinkovanim motorom slatko izvozao po svetu, a i dalje se vozi :) Sada pred kraj sezone cemo ga rastaviti malo da vidimo zasto tako dobro radi :) da se virus prosiri i na ostale kante u garazi :)
sam sam nekada imao maniju da sam sve moguče stvari cinčio. to je bila sredina 90tih kad je sve trebalo da se sjaji u cinku i hromu.
ali više ne cinčim bilo šta što se u motoru pokreče ili drži na svom mestu.
sam sam imao iskustva da šarafe za glavu cinčenje uništi. samo u prošloj godini imao sam problema sa tri motora koji su imali cinčene šarafe. kod menjanja dihtunga 40% šarafa je popucalo!!!!! imam sve dokumentirano u fotografijama i nadam se da ču uskoro otvoriti rubriku "feleri mehaničara" i lepiti material koji se mi je nakupio kroz godine.
samo na kratko.... čovek koji sastavlja trkače aute za italiju itd.... rekao mi je da prilikom cinčenja se gube neka svojstva u materialu mada ovisi i o procesu i kiselinama koje se upotrebljavaju za pripremu itd...
nakon mojih iskustava pucanja šarafa.... ipak sam poverovao u tu priču. nadam se da postoji i stručno objašnjenje ili puka slučajnost.
ali naravno sve što je vanjsko od šarafa još uvek mi je drago da se sjaji.
-
Jako mi se dopada ideja sa novu rubriku pod nazivom feleri :) Mislim da bi se svasta korisno moglo nauciti sto iz svojih sto iz tudjih gresaka.....
-
Ma cuti dobro je Igor jos i prosao, ovo je bila kao tempirana bomba :) jbg treba da napravim malo pauzu sa ovim...poceo sam da pravim pocetnicke greske :fgh:
Dobro da si ti okačio onu tablu na garažu :lol:
-
Na temu srafova...
Svaki sraf na motoru je projektovan da izdrzi zadate sile naprezanja. To znaci da oni nisu isti i da se od razlicitih pozicija veoma razlikuju.
postoji razlika u samom celiku od kojih su napravljeni, a onda koliko su okaljeni i na kom delu stabla, pa onda koliko duboko ide ta tvrdoca.
Sraf je okaljen veoma tankom povrsinom najcesce.
Najveca greska je cinkovati ili hromirati...zato sto u oba procesa srafovi se potapaju u kiselinu koja razbija povrsinski sloj kaljenja.
Svi srafovi unutar motora, nesmeju da se diraju, na krstovima narocito.
I ja sam bolovao da menjam sve srafove sa prokronskim na karoseriji, ali i to je nepotrebno, narocito kod engleza, jer su veoma otporni i kvalitetni.
Kod vecine nemackih automobila obavezna je ugradnja novih srafova u motoru. Smatraju da, kad se jednom stegnu da su vec deformisani.
Fala bogu, englezi su imali logiku, da treba vise puta skidati i popravljati u pustinji Afrike gde bas i nema srafova.
malo ulja ili masti nikad nece biti problema...
-
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10922278_663108183793681_1788464317441137977_o.jpg)
bas je pojava :)
-
Hvala Bane :punk:
-
:good: :hid_crazy:
-
Sjajna Reportaza u Autoslaviji o Paklenoj :punk:
http://www.autoslavia.com/paklena-pomorandza/
-
:punk: :punk: :punk:
-
Sjajno, svaka cast
-
PREODLIČNE FOTKE!!!
sjajan tekst,
izvrstna reportaža.
velika mi je bila radost pročitati dva puta. :mks:
Andrija je glavna zvezda. vidi se da se odlično uklapa u tatin hobi i pravi je minijevac. mislim da je naveči uspeh ako uspemo naš hobi naš zanos, radost da prenesemo na našu decu na način da uživaju u njemu da imaju tatu idola, prekrasnog minija i da se osečaju deo našeg zajedničkog mini sveta.
-
Jel ima šta novo sa "Paklenom"???
Koja kombinacija motora,ako nije tajna :blush:,je sad unutra :pivo:
-
a joj druze to nezna vishe ni onaj koji je montirao :wink:
Blok 1100, glava 1300, izduv 3/2/1, hiff 44, kn...
ali nije dobro, na visokim obrtajim kao lud ide ali do 3000,ali stvarno kao lud, ima nenormalno mnogo sitnih vibracija dovoljno da mi se odvrcu stvari po kabini....i davi se dok ga neocepim pa izbaci vishak goriva i onda ide super neko vreme i opet isto
definitvno mu je previse goriva tj preveliki mu je karburator , i neuspeva cilindar da sagori sve, sto bi mi gregor pojasnio da kada klip ide dole i nema vishe gde on jos ima goriva i odatle te vibracije jer ga gura jos ali nema gde
tako da mora da se zameni karburator ili da uradim tranpantaciju , da ubacim motor koji dugo cuvam za neki projekat 1300 cooper rsp 91 godina, presao jako malo jer je savio banderu 2 puta tako da se malo i trosio sto smo videli kada smo obradili glavu da ventili nisu morali da slajfuju, a onda moram i diskove napred koje sam isto cuvao za projekat ...al videcemo
hvala na interesovanju
videcemo kada otopli, za sada se najeo slanine, cvaraka , sarme i nalio rakije pa spava zimskim snom
-
Probaj sa hif 38 i profiliraj iglu.ili bar neku nestandardnu.vidi na the mini forumu sa AC DODom.
je zafrknut posao ,ali Fakin je to morao na duplim Hs2 cak radit :lol:
i sam znas, na kraju manja steta je od vise benzina nego vise zraka.klip nije problem,samo cuvaj radilicu.1100 je rijetka masina vec.
imao sam dva Special-a,i jos 3 puta taj 1100 u drugim miničima,i zbilja je motor koji trazi visoje okretaje.jbga.tak je koncipiran. Meni je to draga bregasta.i cijeli sistem tog "vrištečeg stroja" :blush:
al zato samo fino prede i juri na kojih 4700-5000 :vozimo:
i dobar ,zdravi std Special je ,bar meni trazio ,oko 4000-4200 o/min u 4. za nekih 100-110km/h. :).na Hs4.
opčenito taj je motor jako "veseo" naspram std 1300.skroz drugi "film" za vozit.
bas sam neki dan razgovarao o tvojim miničima,pa si mislim di je ta skoljka i fordove kocnice,ako se dobro sjecam...drago mi je da radis i taj auto.
cuvaj motor za taj projekt.
ja sam naucio da kako zacrtas,čim manje promjena, to si zadovoljniji rezultatom.
a za "paklenu" ces vec nesto pripasat.pa bilo bi ti dosadno samo se vozit :blush:
Pozdrav,i ne štedi na slikama :pivo:
-
Pravac Ulcinj
-
Ides preko Bugarske? :bullshit: