Mini Klub Srbije
Klub i Forum => Predstavljanje automobila članova Foruma => : nebkv March 06, 2008, 09:18:17 AM
-
Da ubacim fotografije prethodnih radova koje su u medjuvremenu "nestale"(14.2.2009)
Prvi Mini :)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_1.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=1.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_2.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=2.jpg)
Sagledavanje stanja,desna strana ranije havarisana,lose odradjeno,trulo sve do ugla soferke
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_3.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=3.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_4.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=4.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_5.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=5.jpg)
Pocetak radova na limariji
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_10.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=10.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_11.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=11.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_7.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=7.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_8.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=8.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_9.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=9.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_6.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=6.jpg)
Nastavak radova oko poda
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_13.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=13.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_14.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=14.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_15.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=15.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_12.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=12.jpg)
Krilo,maska,stubic...
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_16.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=16.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_17.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=17.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_18.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=18.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/19.jpg)
-
Da onda ubacim jos koju
Problematicna strana(vise nije :))
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/22.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/23.jpg)
-
Sa vozackom je islo lakse :wink:
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/21.jpg)
Proslog proleca je osnova bila skoro gotova
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/26.jpg)
A negde pred leto i ostatak,s tim da su mi ostala vrata gepeka,i okvir vozaceve solje za far da se srede(ovih dana to radim)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/29.jpg)
Na zalost celu drugu polovinu prosle godine sam morao stopirati radove zbog nekih drugih obaveza,tako da sam tek ovih dana nastavio radove,a bilo je planirano da se sada pakuje nakon farbanja :cry:
-
Ovo je fotografija od pre neki dan.Auto je sa donje strane najvecim delom zasticen prajmerom i ofarban u buducu boju karoserije(inace njegova prva fabricka boja).Ostao mi je jos ovaj nosac solje fara sa vozaceve strane,solje fara i vrata gepeka,i moze da se sprema za farbanje.Ponosna vlasnica auta je zaduzena za smirglanje i borbu sa rdjom :)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/2008.jpg)
Eto za sada toliko,nadam se da nisam udavio sa ovim fotografijama :wacko:
-
ti si hrabar covek, svaka cast!!! :good:
-
Nije potrebna posebna hrabrost,zagrizes i krenes.Deo po deo i odradi se.Gledao sam prosle godine rad na jednom miniju u Hrvatskoj.Covek je isecao trule delove,tako da je mini gotovo nestao na fotografijama u jednom momentu,i onda ponovno uklapanje,malo po malo i mini se "vratio" :).Meni to nekako deluje hrabro :srce:.Ja se ne bi usudio da radim tako,vec ovako po etapama
-
svaka cast za rad i trud,minija treba raditi tako il nikako
sve je savrseno, bez greske, od nule pa doci do minija :good: :good:
-
ako samo treba da zagrizes onda ti grizes ko bela ajkula :lol:
-
:)
-
lepo si ti ovo poceo da radis, svaka cast, imas u golasu blatobran za oko 40e ako neces da se zezas oko tog krila
-
Da,za suvozacevu stranu sam kupio jedan bas u Golasu,naravno ugradjen je s obzirom da je strai bio truo,havarisan,lose ispeglan...Ne bi bilo bas lako bez tog novog krila vratiti tu desnu stranu u priblizne mere da ga nisam nabavio.Sa vozaceve strane je ok,sem lezista solje fara koje sam raspunktovao,ocistio od korozije,izvario,i ovih dana ga vracam na svoje mesto :)
-
Pre desetak dana smo zavrsili farbanje donjeg dela,i sada smo krenuli u spoljnu pripremu.Nadam se da vise necu imati potrebu da ga ovako nakrecem do kraja radova :rolleyes:
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/30.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/31.jpg)
Inace ofarban je nijansom u kojoj ce biti i ceo auto.Njegova prva boja je Bronze Yellow,uspeo sam pronaci sifru po dupoint-u,napravio uzorak,uporedio sa zutom na skoljci,i to je bila ta.
-
al si ga uradio svaka ti cast :good:
-
al ga radis ,za sve pohvale :good:
svaka cast, kao raketa je :punk:
-
KONACNO da i Kraljevo dobije malo vise restauriranih minija a ne samo prikrpacene! Sve pohvale zemo!
-
Hvala.Ma neka se samo mnoze,i prikrpljeni.Imace sta za rad.Secam se kada smo uzeli ovog po gradu sam redje od halejeve komete vidjao samo onaj iz cibukovca da se vozi
-
Krenulo se ovog leta sa spoljnom i unutrasnjom pripremom
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_priprema.jpg) (http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/priprema.jpg)
Farbanje motorskog prostora,putnickog i gepeka
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_enginec.jpg) (http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/enginec.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_enterijer-1.jpg) (http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/enterijer-1.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_gepek.jpg) (http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/gepek.jpg)
U unutrasnjosti namerno nisam ofarbao vidljive delove,zadzepke,stubice,deo iza soferke.To cu neposredno pred farbanje,da slucajno u toku pripreme nesto ne unakazi te delove.Ostalo nije bitno ne vidi se,mada cemo voditi maksimalno racuna.Resili smo da ga sami pripremimo,i da ode samo na spricanje,eventualno neka sitnija korekcija od strane farbara.Inace poklopac motora,leva i desna vrata su odradjeni.Na zalost jedini deo koji jos nisam ni iskrpio je poklopac gepeka u dnu.Lenjost
-
Bolje ikad,nego nikad! :dirol:
-
kako napreduju radovi?
velik je to poduhvat!
drago mi je da češ ostaviti originalnu boju (koliko sam shvatio). ta boja je sve ređa. u poslednje vreme previše se farbalo novim metalik farbama... umesto nesmrtnih klasičnih minijevih boja.
ajde javljal nam
-
svaka cast
samo napred :good:
-
Tako otprilike ja zamisljam putanju restauracije mog sledeceg minija.
-
Nedavno su mi stigli delovi iz inostranstva,a izmedju ostalog i set za reparaciju zadnjeg vesanja.Fotografija nije nekog kvaliteta,ali se da videti o cemu je rec
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/Snapshot0-1.jpg)
Oba zadnja ramena sam ocistio.Izvadio stare osovine,ostatke lezaja,caure kao i ovu metalnu tubu(ovo crno u dnu snimka).U kompletu sam dobio plasticnu tubu,to nista ne menja?Resio sam da sam odradim zamenu.Imam iz jednog casopisa detaljno u slici reci opisan postupak.Jedina dilema mi je oko razbusivanja ove caure posto u casopisu tip ima specijalnu alatku.Sta mi preporucujete?Strugar?Inace sama lezista iglicastog lezaja i caure u ramenima su blago ostecena.Smeta li to sta?
-
lepo lepo
gde si uzeo taj set
mislim da si imao to kupiti i kod nas, uvoznik za delove tiki vent ima to u ponudi i ceka se nekih desetak dana iz engleske i cena mu je oko 2500-3000, nisam siguran
-
Stiglo je cak iz Australije,ali kako nije bilo potrebe za placanjem carine,a i delovi su poklon isplatilo se :).Jedino sto moram duze cekati da stignu.Inace kada narucujem sta mi treba spisak delova skidam sa www.classicmotoring.net.au
Biram uglavnom delove koji su ovde mnogo skuplji.Ovaj set po tocku je bio mislim oko 20-25e,dok sam u vreme narucivanja ovde nailazio na cene od 50 ili 60e po tocku :thinking:.Ta cena koju si naveo je sasvim ok,ali tada nisam znao za to
-
ne znam kakav je postupak kada rame ima luft tj. kada nije rupa okrugla vec oblika jajeta... mislim da ti treba drugo rame al opet necu da lupetam...
-
jel bese dule mister x nosio na biksnovanje
-
Nisam te najbolje razumeo.Jesu li tebi ostecena i ramena?Ako su ti problem lezajevi imam ja da ti dam.Ja sam kod mene obradio osovine i napasovao nove biksne naravno lezajevi,lezista i caure su mi bili odlicni. :good: :cool:
-
iskreno neznam ni ja sta je dule tacno radio, on je jos uvek na putu, pa kad se vrne moze ti on dati savet
da ja ne bi pricao sta je on radio, a i nisam bas ni siguran u detalje
-
Nisam te najbolje razumeo.Jesu li tebi ostecena i ramena?Ako su ti problem lezajevi imam ja da ti dam.Ja sam kod mene obradio osovine i napasovao nove biksne naravno lezajevi,lezista i caure su mi bili odlicni. :good: :cool:
Ne,osovinu,lezajeve,biksne i sve ostalo imam novo(gornja fotka).Problem je sto su bivsi vlasnici "na vreme" menjali sve to,pa je osovina slizala u jednom delu i staru biksnu,i stari lezaj,ali u manjem procentu i sama lezista u ramenu biksne i lezaja.Znaci kad sam izvadio ostatke stare biksne i lezaja tu gde su oni bili lezista su ostecenJedno manje jedva primetno,a jedno malo vise.Problem je sto nikad nisam video neka druga ramena gde su menjane biksne i lezajevi,mozda je ovo ostecenje kod mene smesno,i nista ne smeta da se ubace nove biksne i lezajevi,a mozda i ne.U svakom slucaju kada sam probao da ubacim biksnu i lezaj,sasvim normalno ulaze,nema lufta.Cak idu i tesno jer su ramena ujedena samo u jednoj tacki.Fotografisacu kasnije
-
pozdrav,ako su osovine nove trebalo bi da se ramena izbiksnuju po tim osovinama ,a ako koristite stare osovine majstor ih obradi i opet izbiksnuje po njima,tako da nema bas neke razlike
ako su lezajevi pojedeni kao kod mene izbace se i izbiksnuje se sve,ja sam koristio neku tvrdu plastiku,a i stari modeli minija nisu imali lezajeve na zadnjim ramenima,tako da ima izbora
-
Javi se kada budes imao vremena pa da uporedimo sa ovim ramenima sto ja imam,koliko se secam da nisu pojedena.Mislim da imam jos 4 komada a ima i Viktor neko sigurno.
-
Ok.Zahvaljujem svima :good:
-
S obzirom da lose vreme malo usporava proces pripreme iskoristili smo vreme da spakujemo zupcastu letvu.Dobra je,nema luft.Ofarbana,stavljene nove manzeten i moze da se srafi na skojku s obzirom da je taj deo skoljke ofarban sa obe strane
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/letva.jpg)
-
svaka cast :punk:
samo tako nastavi, fino i pedantno
-
bombraketona :cool:
-
najzad sam zavrsio i zadnju haubu.Komplet izvarena u dnu i zakrpljene suvisne rupe.Inace zakljucio sam da je ovaj Mini na haubi iznad znaka "MINI 1000" imao i znak "MORRIS".
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_minipozadi.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=minipozadi.jpg)
Trenutno je veci deo auta u prvom sloju spric gita,sem vrata i prednje i zadnje haube.Mini ce na farbanje najverovatnije ici bez tih delova,pa ce se naknadno ofarbati.Ako ne bude iznanedjenja planiramo da skoljka bude ofarbana tokom aprila,pa da se krene u pakovanje.U medjuvremenu moram sloziti prednji i zadnji most da bi uopste mogao da ode na farbanje.Zadnji vec privodim kraju :)
-
bravo, super izgleda. u koju boju ce ici? :blush:
-
U njegovu prvu,Bronze Yellow.Nekada je ta boja na Miniju bila svakodnevna pojava,ali sada nakon skoro 40 godina i po nekoliko farbanja i promena nijansi na Minijima u upotrebi,ova njegova fabricka ce biti nesvakidasnja,kao mislim i bilo koja druga orginalna iz tog perioda :)
-
bravo za odabir boje! čista petica!!!!
lepo je videti originalnu boju.... i zbog svih crvenih, metalik itd.... več nekako zaboravljenu.
-
perfectno :punk:
-
S obzirom da se priprema skoljke privodi kraju bilo je neophodno Mini staviti na tockove da bi mogao otici na farbanje.Prvo sam slozio zadnji most
Desna strana
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_mini1.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=mini1.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_mini2.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=mini2.jpg)
Pa zatim i leva
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_mini3.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=mini3.jpg)
I na kraju pod auto :)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_mini4.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=mini4.jpg)
Prednji most je ispeskaren i u prajmeru.Neki ranije skinuti delovi(ramena,balans stangle...)su i ofarbani.Sve to sam samo privremeno sklopio da moze da se kotrlja,pa cu to nakon farbanja skoljke naknadno rasklopiti i obnoviti sve potrebno
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_mini5.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=mini5.jpg)
-
sad bas gledam i poredim slike minija iz bg i iz unutrasnjosti... jbt koliko su vasi miniji kad ih radite u boljim stanjima nego beogradski... pretpostavljam da je to zbog soli koja se baca zimi i pojede ih skroz... ima lepu visinu tvoj mini
-
Sve zavisi od odrzavanja tj od slucaja do slucaja,ni ovde ne stede so :)
Na primer od cetiri Minija iz Race koje Slobo ima jedan od dva za delove u boljem stanju je iz BG,isto kao i ovaj braon kog radi u odnosu na zelenog kog je ranije odradio
I meni deluje ovako ok,ali plasim se prednjeg mosta kada se ubaci motor.Na prvim slikama pre radova nekako mi deluje kao da je legao napred,pa sam zbog toga ipak resio da ga rasklapam(prednji most)pre ubacivanja motora.Mozda su osovine zaribale,plasticne kapice propale...
-
gledaj ti da uzmes kompletan "bolcn" a ne samo plasticnu kapicu jer je veoma moguce da je kapica pukla i da je metalni deo potrosen a samim tim moze da bude i da je deo na koji naleze bolcn sverican...
-
S obzirom da lose vreme malo usporava proces pripreme iskoristili smo vreme da spakujemo zupcastu letvu.Dobra je,nema luft.Ofarbana,stavljene nove manzeten i moze da se srafi na skojku s obzirom da je taj deo skoljke ofarban sa obe strane
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/letva.jpg)
jebem mater onom unixu prokleti da su, da se ne otvore vise nikad!!!
-
Ja nisam u toku :thinking:
Inace most cu da rasturim,pa sve sto mora menjace se :)
-
Najzad ofarban!Prilicno sam zadovoljan kako svojom pripremom,tako i farbanjem koje mi je odradio drugar u svojoj komori.Naravno uvek ima mesta za bolje,ali kako mi je ovo prvi auto koji sam potpuno sam izvario i pripremio za farbanje ispalo je super.Kada kazem "potpuno sam" mislim na pomoc ljudi od struke,ali ne i supruge koja je odradila malte ne pola posla(ciscenje skoljke od korozije i slojeva boje,smirglanje na grubo...)
Neposredno pre farbanja
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_priprema-1.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=priprema-1.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_priprema2.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=priprema2.jpg)
I neposredno nakon farbanja
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_farbanje1.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=farbanje1.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_farbanje2.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=farbanje2.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_farbanje3.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=farbanje3.jpg)
Sada sledi pakovanje.Doduse moram ovih dana privesti kraju vrata i haube da se ofarbaju sa ostatkom farbe.Uzeo sam dva seta Dupoint HS boje.Mislim da je ostala jedna trecina
-
:good: lepa boja!
kako je lepo videti da stasavaju sveže restaurirani miniji... biće srpska mini-scena sve veća i lepša... :punk:
-
Stvarno nije lose ispala ta boja.
I ja bi voleo da moja supruga uzme malo smirglu u ruke a ne samo da kuka kad treba da dam pare na njega.
-
Pakujemo instrument tablu,pa imam jedan problem.Imam orginalnu presvlaku od crnog skaja koji je sa donje strane oblepljen tankim sundjerom.Ta presvlaka ide na policu ispod km sata.E sad dno te police je busno,tj.nije tabla lima kao kod mk2 cooper-a.Kada bih tako stavio tu tanku presvlaku bilo koju tezu sitnicu koju bih stavio utonula bi kroz te otvore na polici zajedno sa presvlakom.Da li je izmedju police i presvlake islo nesto tvrdje,barem na pozicije gde su ti veliki otvori?
To su ovi otvori
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/F1060031.jpg)
-
ispod skaja je u originalu bio oresovani karton debljine oko 2mm,umesto toga slobodno stavi tanji lesonit i sve ce biti ok...
-
Zahvaljujem :good:
Iduce nedelje javljam u slici i reci sta sam uradio i dokle smo stigli :)
-
ako si vest sa rezbarijom drveta i likiranjem drveta,to moze biti :hid_crazy:
napravi dobar sablon da nema zazora i uzmi dugin lak za parket-dvokomponentni-prelakiraj i bice exstra :hid_crazy: :hid_crazy:
-
bas tako i ja sam sebi stavio ispod lesonit i radi posao, kao pravi je, karton oce brzo da propadne i da se izvitoperi
-
U medjuvremenu sam pronasao medju delovima te orginalne od presovanog kartona,u dobrom stanju pa cu za pocetak staviti njih.
Pre neki dan su iz Australije brodom stigli delovi.Kupljeni pre cetiri meseca,ali stizu u pravom momentu da potpomognu pakovanje.Ima i nekih stvarcica za Cooper-a :)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_delovi2.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=delovi2.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_delovi.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=delovi.jpg)
Dobio sam i jedan zanimljiv casopis.Lep nacin za upoznavanje sa Australijskom Mini scenom,i modelima radjenim kod njih.Oni su imali zaseban put u odnosu na Evropske modele pa su tako kod njih jos 66 mk1 dobili klizne prozore na vratima zajedno sa leptircicima.Zbog ustede mk2,a verovatno i mk3(bar do 1971)radjeni su na osnovi mk1 sa manjim izmenama,tako da su kod njih maska sa brkovima i male stop lampe uobicajena pojava
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_TheMiniexperience.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=TheMiniexperience.jpg)
Ima i tekst o Moke prototipovima iz 1959
-
zanimljiv rudnik sitnih delovakoji obicno uvek nedostaju...
za casopis,sam zainteresovan za sken ako je moguc,jer ljudi iz australije su me uvek prijatno iznenadili svojom domisljtoscu za izgled,ulepsavanje i ostalo na vozilima,,kao pobesneli max,,ili taj suncobra na naslovnoj strani.
u principu sva :thinking:ki model vozila koji su preuzeli da prave,ima simpaticne izmene i sitne dodatke...
-
Naravno.Pravim jedan cd sa skenovima casopisa,uputstvima...koje imam o Miniju.Kad zavrsim podelicu zainteresovanima i klubu da se nadje :)
-
fenomenalno, tih guma koje dihtuju oko brava .stopaljki i farova nikada dosta :punk:
-
He,he to sam shvatio cim sam ove ugradio na Mini,i setio se da imam jos jedan u dvoristu :)
Inace petljao sam ovih dana sa papucicama.Rastavio ih,ofarbao,podmazao i sklopio
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/komande.jpg)
Ugradio bi ih da mogu da nastavim dalje sa cevkom,sipkom volana itd
Zanima me da li prilikom njihove ugradnje ide neki dihtung izmedju njih i skoljke?Ili ide izmedju posudica sa kocionom tecnoscu i skoljke?
-
jde papirni,tj od presovanog papira u originalu debljine pkp 0.8 do 1mm
-
Zahvaljujem na odgovoru.Samo zanima me da li idu dva(i iz kabine,i iz motorskog prostora)ili samo jedan na jednoj od ove dve pomenute lokacije?
-
gledajuci tu tvoju sliku pedale,na te brezone stavljas dihtung pa na svoje mesto montiras,zatim iz motornog prostora na brezone stavljas opet dihtung,pa ostalo...
samo obrati paznju od kojeg materijala pravis te dihtunge,jer oni sluze i kao distanceri,naravno paznja i za vodonepropusnost...
:ded:
-
Najbolje bi bilo da nabavim orginal,ima li ko to da prodaje?Evo par slikica sklapanja
http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC00394.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC00397.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC00398.jpg
Treba da postavim solje farova pa me zanima kako se vezuju za krilo.Bile su vezane pop nitnama,ali na Austinima vidim da su u pitanju krstasti srafovi,4 komada po solji?Inace cisto za info ako neko naleti na nekog Austina 1300 sta moze iskoristiti za Minija.Sem motora,menjaca i svega vezano za iste mogu jos:solje farova,rozetne,farovi(mada nemaju poziciju),posude za kocionu tecnost,rucica rucne,ruckice za otvaranje vrata i podizanje prozora,prekidac za brisace,prekidac za farove,kutija sa osiguracima,regler.Mislim da moze i motor brisaca.Naravno to vazi za mk3 Minije s pocetka sedamdesetih.Na kasnijima je to drugacije i mislim da slicne stvarcice na njih pasu sa Austin Alegra
-
Svaka čast za fotke, školjka izgleda extra a koja boja je korišćena kod farbanja? :good:
-
Ako mislis na naziv u pitanju je Bronze Yellow,njegova prva nijansa.Proizvodjac je Dupoint,akril ultra hs.Sifra po Dupoint-u je 8581
-
alal vera za treud i boju,boja je autenticna, svaka cast :good:
a sto se tice ovih stvari , najbolje bi bilo da porazgovaras sa amanom i nikolom m oni su porucivali delove sa minispares, i iskreno dobijes novo a ovde mozes kupiti , i to mozda , polovno za malo manje pare a treba i naci ko to ima
najbolje kupiti novo osim solje za farove, njih nadji ovde ,ispeskari ofarbaj i ko nove, ja trenutno neznam ko ima to da prodaje
javi ce se neko ko ima informaciju vise
-
Nadam se da slika pomaze :wink:
btw, odlicno si ga pripremio za farbu, tesko ce biti odraditi moj bolje :blush:
(http://img198.imageshack.us/img198/9295/minicat1237.gif)
No. Part No. Description Qty Remarks
1 14A7031 Hole in flitch, has centre hole, was RFR208, not Clubman 2 5/8"
1 3F90 Fuel line grommet 1
1 14A7033 Wiring through body, boot floor, number plate 1970 on A/R 11/16"
1 RFN403 Petrol vent pipe through floor 1 5/8"
1 CAM5969 Choke and heater cable through body 2
1 AYA10003 Dash for windscreen washer tube 1993 on 1
2 2H7274 Flitch buffer (4), luggage strap hole (3) A/R 5/16"
3 RFR210 Dash panel (1 or 2) Estate rear door A/R 5/8"
3 RFR220 Subframe tower hole, dry pre 1976 2
3 14A7081 Front/rear floor, unused Speedo hole A/R 1"
3 GMT548 Front/rear floor, unused Speedo hole, aftermarket PVC A/R 1"
3 14A7090 Rear floor, seat pan (5), battery box (2) A/R 3/4"
3 14A7091 Wiper hole, radius arm shroud, ariel, steering column, rear seat A/R 7/8"
3 CZG778 Wiper rack to dash 1
3 13H1954 Boot floor except Estate 1
3 ALA4466 Latest front panel where spotlamps fit 2
3 13H8998 Mirror holes on doors 4
3 14G6856 Bonnet buffer 2
4 34G3651 1/2" heater hose through body 1
4 CLP6235 5/8" heater hose through body 1
5 AYB10020 Retangular A post, 1985 on 2
6 14A6733 Master cylinder and engine stabilizer bracket (single line brake) 1
6 ALA6505 Master cylinder and engine stabilizer bracket (Dual line brake) 1
7 NAM9197 Seating gasket, was ALA6598 1
8 ALA7530 Top strengthening plate 1
9 14A9780 Rear boot board bracket 2
10 14A9781 Side bracket with plug except Hornet / Elf 2
11 ALH1473 Plug for 14A9781 2
12 14A9782 Centre bracket with support buffer 1
13 2H9215 Support buffer for 14A9782 (requires cutting) 1
15 14A6730 Bracket, engine stabilizer, weld to bulkhead 1
-
Super,hvala :good:.Znaci izgleda da svi dihtunzi idu odozgo iz motorskog prostora.Onda bih mogao da namontiram papucice,i sve ostalo sto ide nakon njih(sipka volana,cevka,brava,rucica migavaca,volan...).Imam par kataloga sto sa neta,ili fotokopiranih ali nekim cudom ni jedan nema u slici i reci ovaj deo
-
svaka čast za očuvanje originalne boje!
to je jedna mojih najdražih.
što se tiče dihtunga. ako se radi ručno iz gume, onda neka bude ta što tanja. najtanja što je nađete, tako da stisne crevo inače voda pušta osim ako dodatno zadihtujete sa masom kao mister X. .
originalna vam je veoma tanka a i nije guma, tako da se prilagodi crevu.
-
U svakom slucaju postavio sam komande u medjuvremenu.Volan je od Coopera samo za probu,ali svakako moram naci jos jedan ovakav,doduse sa "Mini" dugmetom :)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC00410.jpg)
Ispod posudica za kvacilo i kocnice na Cooperu i Austinima zatekao sam ovo
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC00411.jpg)
Ispod njih ide limcic,pa gumeni dihtung
Morao sam zameniti prednji kraj instalacije jer je sve bilo isprevezivano nakon sto je ocigledno gorelo
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC00409.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC00408.jpg)
Zadnji kraj je bio u ok stanju.Za zamenu prednjeg dela instalacije posluzia mi je super ocuvana sekcija od rashodovanog Minija MilanKV :good:
U istom momentu postavio sam i farove pa to sada izgleda ovako
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC00412.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/IMG_0260.jpg)
-
:good: :good::good:
-
super izgleda za sada. . . :good:
-
sta da kazem osim SVAKA CAST...samo napred...
-
odlična boja!!!! samo hrabro napred!
-
Hvala svima na podrsci :wink:
Inace nedavno sam raskopusao motor i odneo radilicu i blok na masinsku obradu.Radilica je 0.20 a blok ce izaci na 0.40
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC00354.jpg)
Danas sam bio do majstora za tapaciranje.Odneo sam mu materijal da sasije nebo.Kupili smo neku varijantu zuckasto belog skaja s obzirom da cisto belo nismo nasli.Ovako ce delovati kao da ga je vozio neki strastveni pusac :)
Iduce nedelje nosim crni skaj da odradi sve sto ide sa njim.Sve osim bocnih tapacira i tapacira na vratima koji su ok u orginalu.Sedista takodje necemo dirati za sada.Radjena su u nekoj sivoj tkanini po uzoru na orginal i u dobrom su stanju.Kada se malo ofucaju odradicemo ih verovatno crnim skajem kao sto su i bila nekada
-
Malo tapaciranje-nebo,malo struja :).Uz semu elektricne instalacije rad oko struje na Miniju je pravo zadovoljstvo :)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/mini1000.jpg)
Gledajuci boje koje mi dolaze sa brave paljenja na volanu zakljucio sam da je sama brava paljenja mladja,nakon 1976.Verovatno je ovaj mini imao bravu paljenja na instrument tabli.Kako je kod vas-ostalih vlasnika hiljadarki s pocetka sedamdesetih?
Ovaj volan smo zatekli na Miniju
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/volan.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/dugme.jpg)
Naravno stavicemo orginalni sa "Mini" dugmetom.Ovaj bi menjali za jedan takav ako ima interesenata :pivo:
-
imam negde dugme takvo gde pise mini al da me ubijes sad ne bih znao gde je... kad ga nadjem tvoje je
-
Vazi.Ako imas i klasican volan sa dva paoka kompletiraj ih i odvoj,uzimam sigurno :good:
-
ako nadjem poklanjam ti :wink:
-
evo nadjoh za tebe nesto zanimljivo :)
http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Rezervni-delovi/Enterijer/Mini-Morris-znak-za-volan/915167
-
Pepi :)
Nesto od poslednjih radova,montaza rezeorvara,tapaciranje
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_rez.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=rez.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_rez2.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=rez2.jpg)
U slucaju nemanja orginalnih kedera bocnih stakala na otvaranje cemu se obicno pribegava?Makar privremeno dok ne nabavim orginalne :)
-
kecevi od vrata
-
Pa, nece biti od vrata, vec od zadnjih bocnih stakala od yuga, mada su malo drugaciji od minijevih, davnom sam ih koristio par puta,
mada su bolji originalni u svakom slucaju .
Te od yuga ima jedan novosadjanin koji se bavi samo kederima, ako nadjem telefon dojavicu ti .
-
imam ja kuci vizitku od tih iz ns sto rade samo kedere, postavicu broj telefona u toku dana :wink:
-
Na kraju sam narucio orginalne
Inace nedavno na jednom IMV kombiju nadjoh ovaj poklopac rezeorvara(levi na slikama)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_IMG_0456.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=IMG_0456.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_IMG_0457.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=IMG_0457.jpg)
Ovaj desno je nabavljen preko Minisporta.
Sumnjam da je slucajno bio na njemu.Maltene su isti,kljucevi takodje.Treba obratiti paznju na rashodovane IMV kombije :)
-
Odgovara i od renoa 4, ne uvek i po izgledu .
-
imam ja kedere nove za zadnja bocna stakla i vrata
-
Posle duzeg vremena da ubacim par slika pakovanja,slike su iz letnjeg perioda.nakon razvlacenja neba ubacena i zakacena stakla
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_48.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=48.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_47.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=47.jpg)
Pre toga je odradjen ventilator i hladnjak,tj. grejno telo peskareni,prajmerisani i ofarbani delici,zatim sklopljen,sada naravno ubacen u auto :)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_GREJANJE.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=GREJANJE.jpg)(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_grejanje1.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=grejanje1.jpg)
-
Najzad su na svoja mesta dosla vrata,poklopac gepeka i privremeno za slikanje hauba.
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_53.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=53.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_52.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=52.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_50.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=50.jpg)
Naravno tu su i ostale "sitnice" :)
Nisam bas najzadovoljniji zazorima vrata na pojedinim mestima,ali znam da na to vec prilikom nastavka radova na drugim delovima auta necu vise obracati paznju,a tek kada krene voznja :vozimo:
U principu u unutrasnjosti mi je ostalo samo postavljanje tepiha i kedera zadnje haube
Od mehanike kocnice komplet i da pretresem prednji trap
Spolja far,retrovizor,migavci i maska i naravno ubacivanje motora
Blizi se zavrsetak,ali ima jos posla
Eh da i metlice brisaca...
-
to care :mks:
jos malo...na minijadi 2011 je u fullu
samo napred i izvestavaj o finisu radova :good:
-
Svaka cast za minija,dobar mini ali plavi kombi jos bolj.
-
odlično urađen grejalica kabine!!! čista 5+!!!!
-
fantastican mini... :good: odlicna boja,meni najlepsa za mk3...samo napred... :pivo:
-
Stvarno je ko lutka.
Samo cepaj. Još malo pa kraj. :good:
-
"Jos malo" se oduzilo,ali evo za neki dan ide na registraciju :)
Da malo osvezim temu od zadnjeg posta,par fotografija,naravno redom kojim se radilo
Kocnice spakovane,komplet novo sem par cevki i obradjenih dobosa
Zadnje
(http://s11.postimage.org/sgjsqg1j3/image.jpg) (http://postimage.org/image/sgjsqg1j3/)
Prednje
(http://s8.postimage.org/uzpr3670x/image.jpg) (http://postimage.org/image/uzpr3670x/)
Zatim pakovanje vrata,gde sam imao "problem" sa bravicom zakljucavanja,sve je bilo ok ali ja nikako da probam da li radi dok su vrata zatvorena :blush:
(http://s12.postimage.org/9z6jxab49/image.jpg) (http://postimage.org/image/9z6jxab49/)
Vrata gepeka,odlucio sam se na orginalni sistem sa kederom i metalnim zabicama,kad sam se vec trudio kod krpljenja da sacuvam rupe za zabice.Za sada dihtuje perfektno
(http://s8.postimage.org/ktuxpeqs1/image.jpg) (http://postimage.org/image/ktuxpeqs1/)
U narednom postu cu ubaciti par fotki pakovanja motora :wink:
-
Nakon rasklapanja radilica je otisla na obradu,a pre obrade/razbusivanja bloka sasvim slucajno se desilo da sam ga ispeskario.Bio sam malo sumnjicav,ali kako je vec bio prilicno suv,pran nekoliko puta i duze stajao mislim da sam izduvao sav pesak iz njega,videcemo :laughing:
Nakon peskarenja premazao sam ga blokatorom rdje pa zatim wash prajmerom
(http://s7.postimage.org/9ycdd9nif/image.jpg) (http://postimage.org/image/9ycdd9nif/)
Dvoumio sam se da li da nabacim epoxy,ali na kraju je ispalo ovako jer sam vec cistio menjac na kog sam nabacio wash
Boju sam radio po uzorku,na kraju je izabrana jedna iz RAL palete,6003
(http://s8.postimage.org/xo3jwcxsh/image.jpg) (http://postimage.org/image/xo3jwcxsh/)
Inace radilica je izasla na prvu 010,a blok na 040.Nije morao toliko,ali ja sam vec greskom nabavio te klipove i tako je i razbusen
(http://s7.postimage.org/prvkibvif/image.jpg) (http://postimage.org/image/prvkibvif/)
U medjuvremenu sam radio deo po deo i slagao na sto
(http://s7.postimage.org/d74a6e9mv/image.jpg) (http://postimage.org/image/d74a6e9mv/)
Sve to je mnogo znacilo u narednoj fazi nakon sto je motor ubacen u auto.Resio sam da ga ubacim bas ovako "golog" kao na slici.Iskoristio sam ove drzace sa Golfovog motora 1.1 :)
(http://s8.postimage.org/5omvs5u6p/image.jpg) (http://postimage.org/image/5omvs5u6p/)
Smatrao sam da ce mi tako biti lakse,a i bilo je
(http://s11.postimage.org/45l23wkhr/image.jpg) (http://postimage.org/image/45l23wkhr/)
Moglo je da krene pakovanje :uraa:
-
:bravo: bravo,bravo...... Očekujemo nastavak slika!!!!
-
svaka cast jos malo pa :vozimo:
-
Hvala,a vec se vozi,probno pred registraciju al je vec ubio celih 5 km :laughing:
Zaboravio sam da ubacim prvo fotke pakovanja prednjeg mosta.To mi je ostalo nedovrseno nakon farbanja.Zamenjene osovinice,i maltene sve potrosno na njemu,prevashodno gumeni delovi
(http://s10.postimage.org/7q6gkls5h/IMG_1051.jpg) (http://postimage.org/image/7q6gkls5h/)
(http://s10.postimage.org/nqzk4hjgl/IMG_1053.jpg) (http://postimage.org/image/nqzk4hjgl/)
(http://s8.postimage.org/mzeusgmch/IMG_1194.jpg) (http://postimage.org/image/mzeusgmch/)
(http://s10.postimage.org/9yyxe2wud/IMG_1269.jpg) (http://postimage.org/image/9yyxe2wud/)
Tokom pakovanja gumenih "bombi" imao sam priliku videti kako izgleda kada se iscupa ona matica koja sluzi da je alat za sabijanje prihvati.Nije naivno,ali nije ni posebno strasno.Zameni sam tu "bombu" jednom koja je bila manje istrosena-sabijena nego spremljeni par.Na zalost pogodilo se da sam vec spakovao vozacevu stranu,pa je ta jaca dosla na suvozacevu.Nisam hteo da ih prebacujem iako sam znao da ce biti nizi bas sa vozaceve strane.Da je bilo obratno ne bi bilo starsno,posebno kada sedi samo vozac u autu.Ovako sam pre neki dan napeo vozacevu stranu na licu mesta i podbacio platnicu.Sada je ok
Idemo dalje.Kad sam nabacio most spakovao sam i sve ostalo sto dodje na njega da bi auto bio na tockovima
(http://s11.postimage.org/m51wtpfpr/IMG_1280.jpg) (http://postimage.org/image/m51wtpfpr/)
(http://s7.postimage.org/y5aegycfb/IMG_1284.jpg) (http://postimage.org/image/y5aegycfb/)
(http://s9.postimage.org/z8hdt6l9n/IMG_1287.jpg) (http://postimage.org/image/z8hdt6l9n/)
Nakon ovoga na kraju su ostale samo poluosovine da se ubace pre motora.Kod njih sam samo zamenio manzetene i ofarbao sta je trebalo.Homokinetici su bili ok,naravno sada ocisceni i podmazani
Eksperimentisao sam pa sam pre ubacivanja motora izostavio desnu poluosovinu sa homokinetikom da mi ne bi smetala prilikom ubacivanja motora.Kasnije sam se namucio da je ubacim.Morao sam skoro sve da rasturim sto je u vezi sa desnom glavcinom da bih je ubacio
-
motor moze da se izvadi i vrati nazad bez vadjenja poluosovina bez ikakvih problema....inace, vidi se da ga radis sraf po sraf, svaka cast, samo napred i da te sluzi!!! :good:
-
Mislio sam da ce ovako biti lakse,ali...
Na Ostinu se nisam zezao sa poluosovinama vec sam normalno vadio motor i ubacivao i sve je bilo ok
Sta da radim kad su colovni,ne mogu zardjale da vratim :)
A da svaki cas idem i cinkujem jos gore
-
bravo za lepo odrađen posao.... zapravo lepo obrađen motor i ostalih delova!!!!
takve fotke zaslužuju da su puno veče i imaju počasno mesto na forumu.
-
Svaka čast. Odličan posao. Jedva čekam da ga vidim uživo :bravo:
-
Vise nema odlaganja,doduse u Sup-u danas strajk :thinking:
Kad vec pominjemo motor,a u vezi boje.Primetio sam najmanje dve vrste orginalnih zelenih boja na motorima koje imam.Uglavnom na Ostinima je neka tamnija zelena boja nego sto je bila na ovom motoru iz Minija
Jednom prilikom sam radio dodatnih 100 grama RAL 6003,ali mi je covek zamesao od firme Body,i ispala je tamnija nego ova RAL 6003 od firme Mobihel.Bas ta tamnija je bila slicna onima na Ostin 1275 motorima.Moze se videti delimicno na ovoj slici,levi nosac diname
(http://s11.postimage.org/45l23wkhr/image.jpg) (http://postimage.org/image/45l23wkhr/)
Inace nailazio sam na info da je vec MK3 motor bio u crnoj boji.Ne znam da li je to slucaj sa ovim IMV primercima?
Ovaj motor i menjac su svakako bili zeleni,ali sa poprilicnom sigurnoscu mogu reci da je ovaj motor malo stariji,verovatno iz nekog MK2.Nailazio sam na zigove 1969 godine proizvodnje,a i jos neke sitnice su indenticne sa 998 Cooper motorom koji imam,a razlicite od ovih mladjih koji su sigurno iz 70tih
-
lek za oci :hi:
sjajan primer kako treba raditi :good:
-
Naravno ako nesto neko primeti kako ne treba raditi neka pise :)
Kada sam najzad spakovao sve agregate krenulo se u paljenje.Za tu priliku sam iskoristio Minijev manometar,ipak sigurnije nego lampica.Uopste Mini 1000 sa jednim satom u sredini je nezgodan,posebno zbog nepostojanja ikakve signalizacije temperature vode,kao da je vazdusnjak :thinking:
(http://s9.postimage.org/f4ccspqaj/image.jpg) (http://postimage.org/image/f4ccspqaj/)
Vec u startu je bilo problema.Prvo nije bilo dovoda goriva.Pumpa naravno.Njegovu SU sam ocistio i sredio,membrane su bile ok ali nece pa nece.Stavim drugu isto SU pumpu on pali bez problema,pritisak oko 5 hladan ali pumpa goriva curi
Naravno membrana losa.Kada sam iskombinovao donji deo prve i gornji deo druge pumpe sve je bilo ok
Problem je bio u gornjem delu gde se nalazi ona nepovratna gumica.Na oko je sve bilo ok kao i na ovoj sa kojom sve funkcionise ali nece.Zaista nisam na kraju ukapirao u cemu je fazon :thinking:
-
Nakon toga je zatajio anlaser.Naravno sa drugim nije bilo problema al dok sam skapirao da je anlaser proveo sam pola dana u menjanju solenoida.Srecom imam one sa dugmencetom za verglanje
U pocetku sam ga na kratko palio bez vode.Kada sam vezao hladnjak i ostalo na pijaci sam kupio traktorski termometar
Nakon vezivanja rashladnog sistema curelo je na sve strane,uglavnom nedovoljno stegnuta creva.Sve sam sanirao sem pumpe na kojoj curi,i slavine grejanja.To ostaje za posle registracije
Srecom za prve korake imam "test livadu" :laughing:
Tu je i test vozac :)
(http://s9.postimage.org/xdauyaee3/image.jpg) (http://postimage.org/image/xdauyaee3/)
Jedna friske fotka,od jutros
(http://s7.postimage.org/uem09edtz/image.jpg) (http://postimage.org/image/uem09edtz/)
-
lepo, cisto, uredno izgleda, ali jako mi bodu oci ovi kablovi za paljenje!!!! inace je extra!!!! :good:
-
lepo, cisto, uredno izgleda, ali jako mi bodu oci ovi kablovi za paljenje!!!! inace je extra!!!! :good:
Kao što kaže Marko90...ali sve pohvale,doći ćeš i do detalja..... :bravo:
Nahrani nas još friškim slikama.....malo iznutra,od napred,od pozadi.... :slikanje:
-
U medjuvremenu sam ih zamenio drugim
(http://s7.postimage.org/hnx5c0c5j/motor.jpg) (http://postimage.org/image/hnx5c0c5j/)
U svakom slucaju ici ce novi.Zaista ima tu puno takvih detalja koje treba odraditi,ali sve sto ne utice na tehnicki ostavljam za posle
Bas pravim spisak deda mrazu a vezano za sve te sitnice :)
-
Nahrani nas još friškim slikama.....malo iznutra,od napred,od pozadi.... :slikanje:
Evo redom :)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_enterijer1.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=enterijer1.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_enterijer2.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=enterijer2.jpg)
Volan je privremen dok se ne kompletira pravi,satici takodje.Kasnije ce i sedista biti presvucena,zatim treba dovrsiti ukrajanje tepiha sa strana itd
Inace ove rucke za otvaranje vrata,verovatno su u pogresnom polozaju gledajuci neke druge?
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_1000.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=1000.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_napred.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=napred.jpg)
I ovde ima posla oko stelovanja haube i maske,posebno u uglu vozaceve strane.Maska je nova ali eto sa te strane su malo suzili rebra u odnosu na suprotnu,jedno 5 do 6mm,a uz to i hauba i lajsna bas tu ne prilaze par mm i eto skoro cm razlike
Naravno i brisaci su manjak,nasao sam neke leve(madjarsko jugoslovenske)da posluze privremeno
Migavci za sada ostaju ovi,iako su oni veliki obelezije IMV Minica,ali dzaba kada nemam stakla
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/th_pozadi.jpg) (http://s23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/?action=view¤t=pozadi.jpg)
Ovde fali samo tablica :laughing:
Primecujem da su na nekim IMV Minijima pozadi uglavnom bili natpisi "Morris" iznad onog Mini 1000,ali video sam i natpis "Austin"
Malo neobicno s obzirom da se od mk3 krenulo sa imenom "Mini" bez tih prefiksa
-
Sjajno !!!! :bravo:
-
Imam neke migavce koje sam skinuo sa svog minija negde u garazi. Danas slikam, pa ti saljem ako odgovara for fraj :). Sve ovde vidjeno je ehtra. Nemoj posustati po pitanju detalja, jer to je ono sto cini majstorstvo.
-
Lep klasican mini, :bravo:
promeni gume
-
Super za migavce :good:
Zato ga i registrujemo u sred zime,ovo mu na neki nacin dodje nesto kao opsta opravka i potrebno je odredjeno vreme da se svi nedostatci otklone,da sve nalegne i da se da tako kazem sve kalibrira.Po nekada mi se desavalo da u tome prodje i pola registracije uglavnom zbog nekih nekvalitetnih novih delova ili moje lose procene da nesto polovno moze,a ono ne moze
Detalji su veoma bitni.Znam za slucajeve gde ljudi nikad ne dovrse neke stvari nakon registracije
Ovako do sezone imam dovoljno vremena
Vec imam dve montirane na felne nove Dunlop,ove sa slike.Do sezone cu nabaviti jod dve slicnog profila
(http://s7.postimage.org/b4ee7zh5j/IMG_0484.jpg) (http://postimage.org/image/b4ee7zh5j/)
Ali kako je sada zimsko vreme stavio sam ove koje su sada na Miniju
-
svaka cast :hi:
-
:good: :punk: :good:
-
Evo slike, a ti reci ako je to to pa da ti posaljem nekako
(http://s8.postimage.org/5rmu94h9d/Fotografija1428.jpg) (http://postimage.org/image/5rmu94h9d/)
-
Nosaci nisu,vise deluje da su od nekog unutrasnjeg osvetljenja.Nosace imam pa znam
E sad staklici lice ali mozda bi neko ko ih ima mogao da potvrdi,ili bar fotku iz slicnog ugla da uporedimo
-
totalna klasika, isti ko u "goodbye pork pie" :good:
puno sretnih kilometara!
-
Nosaci nisu,vise deluje da su od nekog unutrasnjeg osvetljenja.Nosace imam pa znam
E sad staklici lice ali mozda bi neko ko ih ima mogao da potvrdi,ili bar fotku iz slicnog ugla da uporedimo
slični su ali sigurno nisu IMV :-(
-
totalna klasika, isti ko u "goodbye pork pie" :good:
puno sretnih kilometara!
Hvala :vozimo:
Takode hvala i Gregoru na zapazanju a naravno i Jovanovskom na ponudi.I dalje ostaje potraga bar za staklima,pa ako neko ima...
-
Zimsko sunce,sneg malo manji nego kod Divca :lol:
(http://s11.postimage.org/71fk3qpqn/IMG_1907_2.jpg) (http://postimage.org/image/71fk3qpqn/)
Sala,ovo je od pre mesec dana :)
Trenutno su ususkani u garazi
(http://s7.postimage.org/uvb9fe89j/IMG_1950.jpg) (http://postimage.org/image/uvb9fe89j/)
Mini je registrovan pre skoro mesec dana.15 dana je cekao na tablice,potvrdu i nalepnicu :fgh:
-
sjajno izgleda kao da je izasao sa trake pre 30 godina :good:
svake pohvale za projekat :mks: minijada i miniklub srbije jos snazniji i bolji sa jednim sjajnim minijem
samo sto sa ovim gumama bi ladno izasao od divca :laughing:
-
Svaka čast, uživaj i čuvaj ih.
Traži vozača, hoćemo oba da vidimo na minijadi :mks:
-
:good:
prekrasno je videti zajedno minija i austina!
to je prava slika! mini i veči brat! savršena garaža!
-
:)
Planiram sa oba ako se poklopi par stvari.Sa Minijem svakako
Vozaca vec imam :)
Zvanicna vlasnica,investitor i saradnik kada je rad oko Minija u pitanju je moja supruga.Mene sada ceka Cooper kada su Miniji u pitanju :wink:
-
svaka čast!!!
ja kažem nema pravih minija bez pravih supruga!
-
Tako je :)
Jedna fotografija za Sinisu i registar
(http://s8.postimage.org/lveh0fu39/IMG_2030.jpg) (http://postimage.org/)
-
Biće pravo zadovoljstvo videti ih na minijadi! Sve ćestitke za žuću! :mks:
-
sjajan je!
samo još hromirane lajsne sa strane i biče prava šečer!
-
(http://s9.postimage.org/e2nzuouej/DSC06711.jpg) (http://postimage.org/image/e2nzuouej/)
Inace primetio sam da dobar deo fleka na betonu ispod motora dolazi zbog lose gumice za zaptivanje na sipki meraca kolicine ulja
Ne znam kako bih resio taj problem :thinking:
Na Minispares daju samo kompletan merac,a i to je out of stock
Trenutno mi preostaje samo da probam ove ostale koje imam sa drugih motora,mada ni oni ne deluju bog zna sta
-
Krenuo sam da zamenim ulje u motoru,i kada sam dosao do pakovanja uloska filtera ulja ispostavilo se da je ulozak koji imam nesto vecih dimenzija i ne moze da stane u kuciste.Ne znam zasto,mislim da sam ga davno nabavio preko mini sporta
Sada moram hitno da resim problem.Da li neko zna da li se moze ovde negde kod nas nabaviti taj ulozak?
Ili ako neko eventualno ima visak na prodaju :)
-
Krenuo sam da zamenim ulje u motoru,i kada sam dosao do pakovanja uloska filtera ulja ispostavilo se da je ulozak koji imam nesto vecih dimenzija i ne moze da stane u kuciste.Ne znam zasto,mislim da sam ga davno nabavio preko mini sporta
Sada moram hitno da resim problem.Da li neko zna da li se moze ovde negde kod nas nabaviti taj ulozak?
Ili ako neko eventualno ima visak na prodaju :)
ulozak za filter ulja sam ja kupovao u rakovici ,imali su na lageru par komada
ali ne znam kako se tacno zove prodavnica :blush:
-
Mora da je Shop Invest,srecom su imali jos dva na lageru :uraa:
-
Baci pogled Nebojsa na ovo:
http://www.polovniautomobili.com/oglas2438673/austin_moris_marina/
-
Da,video sam.Stvarno solidan auto za male pare.S obzirom da je u Smederevu javio sam Aci
-
Cudi me da ga Aca nije pazario vec :)
-
slike su od pre 3 godine zizak je krila pojeo do pola nije paljen nedostaju delovi jos se dvoumim nisu u pitanju finansije vec porodicni problemi ali videcemo.....
-
Kako bre zizak pojeo krila,pa nije on od drveta.
-
Zahvaljujuci Balasu iz Madjarske Mini je najzad dobio svoje orginalne migavce :good:
(http://s16.postimage.org/527bhpfud/IMG_2665.jpg) (http://postimage.org/)
-
Procitao sam celu temu i ovo je stvarno za primer! Svaki delic na njemu je dobio odgovarajuci tretman, to mi se svidja, svaka cast! :bravo:
-
Hvala :)
Drugacije i nisam mogao.Ipak kada sredis deo ne mozes srafiti zardjale srafove,a kako su colovni nema sanse da se kupe novi(a i nemam neko poverenje u nove)tako da je bilo bas "do srafa"
-
Dve jesenje,prilice boji Minija :)
(http://s9.postimage.org/fd1syox7z/DSC07511.jpg) (http://postimage.org/)
online photo sharing (http://postimage.org/)
(http://s12.postimage.org/fgk3aqtjh/DSC07512.jpg) (http://postimage.org/)
pic hosting (http://postimage.org/)
Nedavno sam resio da odem na reglazu trapa,u stvari vise na snimanje stanja jer odokativno i grubim merenjem primecujem da mi je trag levog zadnjeg tocka malo ka unutra.Verovatno je rame pretrpelo nekada neku deformaciju.Zakazem,krenem ali na manje od 2km od kuce osetim jak miris benzina u autu.Stanem,pogledam curi benzin iz lonceta pravo na granu.Ni sam ne znam kako ali dihtung izmedju poklopca i lonceta nije bio dobro postavljen pa je procureo.Namestim kako treba,sednem u auto ali on nece da upali,kao da je presisao(sto mi se nikada nije desavalo).Sacekam malo,upalio,sastavio rad i nastavim dalje
Negde na pola puta odjednom se ugasio.Simptom kao da je nestalo gorivo sto znam da nije moguce jer nije mogao potrositi toliko na 10km iako sam sipao samo dva litra.Ipak sipam malo goriva.Sednem,upalim i krenem ali vec nakon kilometra opet isto :blink:
Tu vec kapiram da je verovatno pumpa goriva.Ne brinem se jer imam rezervnu u gepeku i alat
Predjem ja tako na sec jos 2-3 kilometra do pogodnog mesta.Svako naredno paljenje i voznja do gasenja je bila sve kraca
Iako sam imao alat nije bilo bas lako zameniti pumpu,tu sam shvatio da bi trebalo namenski neke kljuceve malo skratiti da bi procedura bila brza jer je prostor oko pumpe bas skucen
Srecom nivo ulja je ostao nepromenjen
Inace kada sam spakovao auto ugradio sam staru SU pumpu spakovanu od dve i bilo mi je jasno da nece bas dugo trajati
Krenem ja nakon zamene,kad nakon par stotina metara opet se ugasi.E tu sam bio skoro siguran da je gorivo jer sam ga izmedju ostalog pustio da duze radi u mestu.Sipam i nastavim dalje
Stignem na reglazu,postavimo auto,ali avaj,uredjaji koji se kace na tocak ne mogu da domase felne 10ke.I tako se vratim kuci bez problema ali ne obavljenog posla
Tada sam pomislio da je bolje bilo da nisam ustajao iz kreveta,ali ipak je ispalo dobro.U cugu sam otklonio neke felere :wink:
-
Nedavno ubacen tepih sa Mini Spares(jeftinija varijanta),uz neophodna ukrajanja lepo je legao
A takodje zahvaljujuci poklonu od MilanaLB najzad je dobio pravi volan :uraa:
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC08799.jpg) (http://s23.photobucket.com/user/nebkv/media/BMC/DSC08799.jpg.html)
Dugme je od Bogija
Hvala svima :good:
-
Bravo drugari, odličan je. :pivo:
-
Exta volan za duye puteve!!! :good: :good: :good:
-
volan je pravi!!!
ja ga na svom karavanu nemenjam ni za jedan drugi. vožnju napravi laganu. pravi užitak!
naravno vrati auto u originalno stanje i stil iz 70tih!
-
:good:
Inace po pitanju tepiha.Zapazio sam na vise Minija 1000 sklapanih u IMV,cak i kod onih od prvih vlasnika ili sa manjom kilometrazom da ih bar ja nigde nisam video u nekom orginalnom izdanju.Uglavnom su bili(ako ih je i bilo uopste)rucni rad
To a i privatna prepiska sa nekoliko clanova foruma me je uputilo na misljenje da nasi 1000 nisu ni imali klasicne tepihe vec su bile neke gumene patosnice i slicno.Bar u vecini slucajeva
Danas sam izbacio satic za merenje pritiska ulja,i vratio na lampicu.Zanima me na koju stranu km sata bih trebao da postavim sijalicu,levo ili desno?
Po meni je logicnije desno jer je uocljivije kod auta sa levim volanom
-
:good:
Inace po pitanju tepiha.Zapazio sam na vise Minija 1000 sklapanih u IMV,cak i kod onih od prvih vlasnika ili sa manjom kilometrazom da ih bar ja nigde nisam video u nekom orginalnom izdanju.Uglavnom su bili(ako ih je i bilo uopste)rucni rad
To a i privatna prepiska sa nekoliko clanova foruma me je uputilo na misljenje da nasi 1000 nisu ni imali klasicne tepihe vec su bile neke gumene patosnice i slicno.Bar u vecini slucajeva
Danas sam izbacio satic za merenje pritiska ulja,i vratio na lampicu.Zanima me na koju stranu km sata bih trebao da postavim sijalicu,levo ili desno?
Po meni je logicnije desno jer je uocljivije kod auta sa levim volanom
vezano za tepihe: upravo juče na manjem mini skupu sam ti uslikao gumene tepihe koji su bili u original IMV miniju. stavit ču fotke i na forum.
-
Super Gregore :good:,mozda sam i imao nesto nekada u ostatcima a nisam znao da je to to
Inace kako je Imv Mini 1000 u stvari osiromasena hiljadarka u odnosu na onu sa Engleskog trzista da mozda Engleski Mini 850 nije bio u toj opciji bez tepiha vec sa tim gumenim patosnicama?Naravno mislim na njihov 850 s pocetka 70tih
-
IMV mini je po mojoj proceni imao unutrašnjost od engleske 850.
čak sam pre dva dana slušao priču od prve vlastnice koja je kupovala minija i nije imala dovoljno novaca da uplati suncobran ili kako se več kaže na suvozačevoj strani. to se tada svodilo pod dodatnom opremom ;-)
a fotke ču okačiti, samo da dođem do vremena.
-
Na zalost danas u Kragujevcu na jednom semaforu devojka sa R5 mi uletela u gepek :cry:
Branik,gepek vrata i desna stop lampa su totalno unisteni a imace posla i na zadnjem veznom limu i desnoj polustranici da se sve to vrati i ispegla
Zbog osiguranja moram da sacekam sa popravkom ali na Minijadu svakako dolazim ovako ili onako :)
-
veoma tužna vest! pa kako da čovek nevidi minija ispred sebe.... ili možda se u njega zagledala pa zaboravila da koči?
glavno je da si ti OK..... pogotovo jer minijeva sedišta nisu baš dobra ako dobiješ udarac od pozadi.
-
Ja sam prikocio jer se uplalio zuto,ona bila blize nego sto je trebalo.U svakom slucaju sve je proslo ok po nas.Jedna devojka kod nje na zadnjem sedistu zakacila glavom kopcu pojasa na stubicu i rasekla se pa je sve trajalo,hitna,policija,uvidjaj,vadjenje krvi
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC08841.jpg) (http://s23.photobucket.com/user/nebkv/media/BMC/DSC08841.jpg.html)
Nepovoljno je sto je Reno bio pun,pet putnica,bas sam ga osmatrao u retrovizoru par sekundi pre udara kako se prednji kraj propeo.Zbog toga je Mini najveci udar pretrpeo ne u branik vec u poklopac gepeka
-
koja glupost...a taman si dosao do kraja...steta
-
Aaaaaaaaaaa!!!! Ne verujem.
Nebojiša druže, neizmerno mi je žao zbog ove nezgode.
Divim ti se kako podnosiš sve to, nastavi tako, najvažnije da ste vi dobro.
-
:o2: :o2::no:šteta...
-
Prvih pola sata sam se nervirao a posle sam se pomirio i shvatio da se sve da vratiti u prethodno stanje
Jutros u 6 se probudim i ne mogu da zaspim,videh MarkoSsss link ka oglasu i kazem sebi-krenuo sam na put,desilo se sta se desilo,vratio sam se isti dan neplanirano kuci,probudio rano i video oglas koji inace ko zna kada bih da sam otisao juce gde sam planirao
Odem danas tamo i kupim taj Mk1
A odavno razmisljam "ma samo jos bilo kakav Mk1 i smiricu se,dosta je" :)
-
čestitke za MK1. kad sam video oglas želeo sam da ide u prave ruke.
po slikama kojim sam video ima bitne originalne MK1 delove + hidrolastik.
kod nas kažemo u sreča u nesreči.
-
Da,bas tako Gregore :good:
-
Cestitke za MK1! Drago mi je sto sam pomogao. :wink:
Ocekujem predstavljanje. :)
-
Naravno :good:
-
Ja sam malo odsutan zbog silnih akcija.....Joj kad sam video žuću...baš strašno. Ma ovaj svet poludeo...valda kriza, ljudi odsutni sa mozgom, sve nešto žure, jure...eno juće udarila žena Luku u feti bočno na autoputu, mogla da ga lansira u jarak. Okrenula se da vidi dete pozadi pri 100 na sat i skrenula pravo u luku...srećom miniju nije ništa, a šarke pocepale ovu žensku (mislim da je neka KIA) Mene zamalo da ubije lik u sred Brankove. Skroz ušao čovek u moju traku pravo u mene, jedva sam ga izbegao.....to sve ludo.
Bravo za MKI, došao je u prave ruke! :mks:
-
Prvih pola sata sam se nervirao a posle sam se pomirio i shvatio da se sve da vratiti u prethodno stanje
Jutros u 6 se probudim i ne mogu da zaspim,videh MarkoSsss link ka oglasu i kazem sebi-krenuo sam na put,desilo se sta se desilo,vratio sam se isti dan neplanirano kuci,probudio rano i video oglas koji inace ko zna kada bih da sam otisao juce gde sam planirao
Odem danas tamo i kupim taj Mk1
A odavno razmisljam "ma samo jos bilo kakav Mk1 i smiricu se,dosta je" :)
svaka cast na kupovini :good:
-
Ja sam malo odsutan zbog silnih akcija.....Joj kad sam video žuću...baš strašno. Ma ovaj svet poludeo...valda kriza, ljudi odsutni sa mozgom, sve nešto žure, jure...eno juće udarila žena Luku u feti bočno na autoputu, mogla da ga lansira u jarak. Okrenula se da vidi dete pozadi pri 100 na sat i skrenula pravo u luku...srećom miniju nije ništa, a šarke pocepale ovu žensku (mislim da je neka KIA) Mene zamalo da ubije lik u sred Brankove. Skroz ušao čovek u moju traku pravo u mene, jedva sam ga izbegao.....to sve ludo.
Bravo za MKI, došao je u prave ruke! :mks:
Da,nekada je moj pradeda isao sa volovima za Novi Sad da zameni jabuke za brasno pa je to trajalo danima a danas ljudi gledaju da za dan odrade desetak slicnih obaveza,kao da ce sutra smak sveta
A da ne govorim o onima koji jure kao ludaci a onda sednu u neku bastu i ispijaju pice naredna tri sata :blink:
-
Najzad je Mini dobio tretman kod hidraulicara,nakon duzeg cekanja na red kod jednog i kada sam izgubio strpljenje kraceg kod drugog
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC09418.jpg) (http://s23.photobucket.com/user/nebkv/media/BMC/DSC09418.jpg.html)
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC09420-1.jpg) (http://s23.photobucket.com/user/nebkv/media/BMC/DSC09420-1.jpg.html)
Malo je nedostajalo da izgubim strpljenje i krenem sam da peglam ali srecom nisam
Iako sam znao da ce hidraulika vratiti veci deo ipak nisam ocekivao da ce to biti u takvoj meri da je meni ostalo samo jedno krace fino peglanje i pasovanje oko rupe za stop lampu,par varova pokidanih punkt mesta i ostaje mi da jos malo utegnem donji vezni lim
Cak su se i ostecenja na polustranici sanirala povlacenjem,kao i zazor desnih vrata
Ostaje mi sada priprema i farbanje zadnje strane i desne polustranice :)
-
Bravo Nebojša, nisam ni sumnjao da ćeš ti to brzo i kvalitetno srediti. :pivo:
-
:good:
-
Samo napred!!! Ne mogu oni toliko da lupaju koliko mi mozemo da popravljamo :D
-
Bravo za radove. Sad ti je srce na mestu..ha,ha,ha... :good: Rekao bih da je odlično ispalo po slici bar. Taj zadnji kraj kod minija je baš teško ispraviti, jer je sve okruglo i profilisano. Samo napred!
-
Hvala :)
Minion
Austin Cooper S
Bas tako :)
Da bi posao bio do kraja odradjen kako treba danas sam prelomio i skinuo zadnji vezni lim
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC09421.jpg) (http://s23.photobucket.com/user/nebkv/media/BMC/DSC09421.jpg.html)
Ispeglao natenane njega,par sitnica kojima prethodno nije moglo da se pridje a i sva poljuskana i oguljena farba odozdo sada moze da se lepo ocisti,sredi i ponovo ofarba.Sa veznim limom na mestu dobar deo toga ne bi imalo sanse odraditi
-
Svaka cast :good: :good: :good:
-
:good: :hi:
-
Posao super odradjen.svaka cast! :good:
-
bravo, samo napred! :good:
-
Jos gepek vrata da se montiraju i branik od Gregora :pivo:
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC09597.jpg) (http://s23.photobucket.com/user/nebkv/media/BMC/DSC09597.jpg.html)
Odlucio sam se da ja zafarbam radjeno i uz malo smirglanja i poliranja nije lose ispalo
To je svakako privremeno pa dogodine natenane farbanje komplet zadnji deo i polustranica uz skidanje stakala naravno
Istice uskoro registracija pa nisam zeleo da cekajuci farbara i termin Mini ostane bez tablica :wink:
-
Bravo, Nebojša! Stavi vrata i uživaj u miniju :)
-
Odlicno :good: :good:
-
Juce je bio na tehnickom ali da bi se malo izaslo iz ove zime i praznika sacekace na registraciju i nalepnicu do pocetka februara
(http://i23.photobucket.com/albums/b391/nebkv/BMC/DSC09615.jpg) (http://s23.photobucket.com/user/nebkv/media/BMC/DSC09615.jpg.html)
-
Kao nov. :good: :good: :good:
-
:bravo: :good:
-
Ko lutka. Bravo Nebojša!!!
,
-
imas zimske gume teraj to :vozimo:
-
Svaka cast drugar! Izgleda fantasticno!Ne mogu oni toliko da nas udaraju koliko mi mozemo i zelimo da krpimo :D
Nego, koje su ti gume to na autu? :D
:pivo:
-
:good:
Ma ne,zimi se retko vozi,uglavnom kada vreme dozvoljava
Ali kako i registracija pada u zimu zbog toga u tom periodu idu ove gume
Gume su Firestone 145/10 tour & country,mada nemaju oznaku m+s za sada zavrsavaju posao
-
Deliti stranicu MiniMagazina sa Ser Alec Issigonisom...ej malo li je
(http://i807.photobucket.com/albums/yy358/jolanda_TM/mini%20magazin/IMVMiniMag-page3_zps798636dd.jpg) (http://s807.photobucket.com/user/jolanda_TM/media/mini%20magazin/IMVMiniMag-page3_zps798636dd.jpg.html)
-
Prelepo..... :mks:
-
:good:
Da a tu je i "nas Issigonis" Jurij Levicnik :)
-
:bravo: :bravo: :bravo:
-
Black horse ustupio mesto Lucas-u :)
(https://s21.postimg.org/iuh7yr2pz/DSC03435.jpg) (https://postimg.org/image/ujl7mptoj/)imagehosting (https://postimage.io/)
-
Svaka cast za Mini vrhunski izgleda. Ata zelena Buba sto je pored Minija jel u tvom vlasnistvu,rekao bih da i ona izgleda za svaku pohvalu.
-
Hvala!
Da,moja je,oval iz 1953
-
Stari i "novi" :)