Mini Klub Srbije

Mini Radionica => Kvarovi, problemi i popravke => : mister x November 08, 2009, 18:17:33 PM

: obrada glave i bloka
: mister x November 08, 2009, 18:17:33 PM
zna li netko ko je najbolji za obradu glave i bloka u beogradu ,
konstantno sam u problemu i vec cetiri dihtunga vrisnula ,a majstori uporno tvrde da je motor zamadjijan
a upravo sam utvrdio da drugi treci i cetvrti klip u nultoj tacki dostizu istu visinu i fali im nekoliko desetih da bi klip bio u ravni sa blokom ,dok je prvi u problemu ,deo klipa koji je do broja motora ima isti zazor kao i ostala tri a deo klipa koji je okrenut ka usisnoj grani ,ili kabini skoro je poravnat sa glavom .kao da je taj deo obradjen pod uglom ,cak kazu da je klip krivo odliven,
ima li netko neku ideju sta ciniti ,jer ja vise nemam pojma kome verovati ,ili cu izvaditi ovaj motor i baciti ga u staro gvozdje i ubaciti od renoa 4 ili nesto manje pa da se kotrljam
: Odg: obrada glave i bloka
: Marko90 November 08, 2009, 21:35:44 PM
ha ha :). Dule, u ovom klubu i opste u Srbiji NEMA coveka koji je vise puta rasturao jedan te isti motor od mene. Poslusaj me ako oces da se vozis. Povadi klipove, radilicu, sve sa bloka, zatim odnesi blok na ravnanje a potom i glavu. Preporucio bi ti Cubija al u Novom Sadu al da im stalno visis nad glavom jer znaju da zajebu ako im samo ostavis i odes... :good:
: Odg: obrada glave i bloka
: Marko90 November 08, 2009, 21:39:27 PM
A da za dihtung. Samo minispares i samo bakarni. Kad zatezes glavu nemoj bas gledati fabricki na koliko kila da bude nego slobodno dodaj bar jedno 3 vise nego sto treba, ostavis ga tako do sutra(nemoj ga paliti) potom opet prekontrolises i po potrebi dotegnes. Provereno 1000% Meni je procurela pa kada sam je jos DOOSTA dotegao vise od napisanog, najzad je prestala. (cureo mi antifriz na sve strane izmedju glave i bloka)
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x November 08, 2009, 22:11:47 PM
promenio 4 dihtunga ,sada trenutno imam original unipartov ,stari novi deo
ali ne usudim se samo ga stegnuti,mislim da motor sutra izvadim ,rasturim ,obelim glavu ,blok i ponovo slozim ,
sto se stezanja tice ,razlicita su misljenja ,netko kaze 7 netko 9 kg ,ali jedno je sigurno ,da te bakarne dihtunge treba dotegnuti na nekih 200 do 300 km,sve kasnije moze biti kasno ,
sta kazes i posle dotezanja curio ti antifriz izmedju glave i bloka
: Odg: obrada glave i bloka
: Marko90 November 08, 2009, 22:14:57 PM
Pa procitaj sta sam ti napisao.... Rasturi ceo motor odnesi glavu i blok na ravnanje, dihtung BAKARNI SA MINISPARESA. Prvo ga zategnes kako pise, zatim dodas par kila vise, slobodno jos 3. Ostavi ga do sutra (malo da se sabije dihtung) pa zatim ponovo prekontrolisi.
: Odg: obrada glave i bloka
: Marko90 November 08, 2009, 22:20:05 PM
Ja sam tako sacekao dan jedan kada sam na mom polu 16V dotezao glavu (isto bakarni dihtung) i okrenuo sutra dan kljuc za citavih 90stepeni. Zatim, kada smo na miniju to isto uradili (sacekali sutra pa ponovo) jedan sraf se mogao jos doteci  tako da preporucujem ti da me poslusas ako hoces da ti auto najzad proradi kako treba. Ali ne mora da znaci da pucanje dihtunga ima veze sa glavom i blokom. Pitaj koga god hoces u 90% slucajeva pukne kada se auto pregreva
: Odg: obrada glave i bloka
: mr.Bean November 08, 2009, 22:27:19 PM
Da li si probao da taj klip sa prvog cilindra zamenis sa klipom koji je u drugom ili trecem cilindru,pa da vidis da li imas istu situaciju? Ako je isto onda nije do klipa! Onda bi trebao da odneses blok na masinsku obradu da ga provere i po potrebi da ga poravnaju... A sto se tice dotezanja po mom misljenju je najbolje novi brezoni,matice,kvalitetan dihtung i po fabrickom uputstvu dotegnuti.....
: Odg: obrada glave i bloka
: mr.Bean November 08, 2009, 22:32:59 PM
http://www.mrm.co.rs/masinska_radionica.htm

Znam za ove u Beogradu,ali ne znam koliko su kvalitetni.....

Mozda neko od majstora iz Beograda moze da potvrdi njihov kvalitet?
: Odg: obrada glave i bloka
: Marko90 November 08, 2009, 22:51:03 PM
Pazi Marko, kakvi to treba da su klipovi da ne su nejednaki???? Koji proizvodjac sme tako nesto da uradi? Moze biti da su leteci lezajevi neravnomerno potroseni il da je radilica kriva, to moze biti al da su klipovi nejednaki to nikad nisam cuo.... Jedino da je svaki razlicit proizvodjac, pa ne verujem bas da bi i onda bili razliciti, a i koji bi majstor tako nesto montirao...
: Odg: obrada glave i bloka
: Aman November 08, 2009, 22:56:15 PM
dule, najbolja obrada motora (cuo sam sa vise strana) ti je kod majstor ljube kod tabor restorana u bulevaru revolucije preko puta pijace. mr je isto dobar samo sto ti oni nece uraditi pedantno ako ih ne znas licno. kod majstor ljube i *** (ne znam kako mu se ortak zove) rade obradu i majstor rasa i majstor nesa mislim, tako da oni imaju iskustva sa nasim motorima...
: Odg: obrada glave i bloka
: aca grunf November 08, 2009, 23:12:57 PM
za sredjivanje glave,sta god treba, zekavica u tomazeovoj,kod dusanovacke poste...
: Odg: obrada glave i bloka
: Aman November 08, 2009, 23:33:27 PM
bata i ljuba se zovu ova dvojca od gore  :ded:
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x November 08, 2009, 23:41:30 PM
cuo sam da imaju neki jos kod gradske bolnice ,znali netko sta o tome,
drugo klipovi su fabricki ,i vidi se na golo oko da je blok gde je klip prvi do hladnjaka nevesto uradjen ,mislim da je masina malo pobegla ,jer prvi put kada je obradjivan blok nisam dirao broj ,a drugi put je majstor i to skinuo i pretpostavljam da je masina napravila kosinu ,jer kada podignem klip u mrtvu tacku gore do broja motora ima normalan zazor a na delu koji je okrenut ka usisnoj grani skoro je klip ravan sa blokom ,deli ga neka stota ,jako plitko,
doneo sam tako obradjenu glavu i blok stegao unipartov dihtung original i presao 1000 km i propirio je kompresiju,auto se nije pregrevao ,ponovo skinem glavu ,a ona se uvila po duzini ,sto majstor nikako nije hteo da prihvati ,i kad je obradio nije hteo da prizna a bila je kriva.
sad nema sale vadim motor i mora blok i glava na ravnanje i po potrebi da se udese klipovi ,ako trba za neku desetu da se obrade.
definitivno ova srbija je trula ,majstori i kvalitet jedna velika nula ,svi vole da uzmu pare a kvalitet nikakav, a da priznaju gresku nikada,ako se utvri da su ove moje tvrdnje tacne i da me je zeznuo ,ma gonicu ga do groba ha ha
: Odg: obrada glave i bloka
: Sinisa November 08, 2009, 23:45:52 PM
Da, i ovi Acini i Bata i Ljuba su dobri.
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x November 08, 2009, 23:46:43 PM
a to sto kazes da je radilica kriva ili da lezajevi neravnomerno potroseni,nema logike ,
lezajevi novi ,blok hilznovan na standard ,ali opet da je i tako nesto klip bi onda celom povrsinom izasao napolje ,a ne bi pola bilo normalan zazor a pola skroz plitko,klip u hilzni nema mogucnost da se krivi i da postigne taj efekat
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x November 09, 2009, 00:09:42 AM
evo kako to izgleda
(http://s4.postimage.org/edGui.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVedGui)
: Odg: obrada glave i bloka
: miroslav_ružić November 09, 2009, 01:10:36 AM
Dule,sve ukazuje da ti je hilzna pod kosinom(ne znam kako je majstor to uspeo). Jesu li hilzne originalne ili "snadji se"? U vezi dihtunga imam da dodam: imao sam slučaj sa punim metalnim dihtunzima kad sam sastavljao poršeov šestak bokser vodeni. Alu blok,alu glave. E,sad...nisam imao nove dihtunge za glave,pa pozovem Veska Prlainovića(trkača i vrsnog mehaničara) i pitam ga šta sa dihtunzima... Kaže mi da dihtunge ofarbam :0_0:. Ja malo skeptičan počnem da "palamudim" a on mi kaže "mali uradi tako!" Akrilni sprej i opičim ja to... Prošlo je 3 godine i sve je u redu još. Tako da preporučujem to i za bakarne. A preterano zatezanje glave ne preporučujem bez novih brezona i matica nikako. Uporedite dužinu novih i "silovanih" brezona i sve će biti jasno.
: Odg: obrada glave i bloka
: miroslav_ružić November 09, 2009, 01:22:16 AM
A majstoru reci drugi put da ne mora da dira broj motora ravnajući blok već da ga odradi na ravnoj brusilici i prodje pored broja. Ja se sat vremena zezam da ga čuknem kako treba,a on da ga prebrusi...odr'o bih ga... :)
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x November 09, 2009, 01:45:33 AM
uzas sad i kriva hilzna,u stvari hilznovao sam blok kod nekih tipova u zemunu ,mozda bih trebalo da im reklamiram,
nikako taj motor od kako su ga uradili da proradi,radi 1000 km i probije dihtung
: Odg: obrada glave i bloka
: aca grunf November 09, 2009, 03:58:06 AM
skoro sam dosao u situaciju za obradu glavi kada je vozilo u fazonu ,,kako i koliko da naplatim kada je matoro100 godina,,da  nerado uzimaju na rad, a rade ...zato ipak gledam vec proverenu situaciju i nelutam...po meni najbolja varijanta je kod zeke ...
: Odg: obrada glave i bloka
: miroslav_ružić November 09, 2009, 12:57:45 PM
Poneseš ti lepo taj motor kod majstora koji su to radili i pitaš jesu li spremni da potpišu za "kriv klip" i ostale budalaštine,jer motor nosiš na veštačenje. Lako ćeš se tako dogovoriti sa njima da im samo doneseš račun kad završiš obradu. Ja ne znam gde bi to mogao u BG da završiš,ali znam da je u Srbiji br.1 Cubi iz NS,pa ponesi tamo(već si platio pa te boli uvo za troškove).
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x November 09, 2009, 15:55:54 PM
zvao sam danas majstora kaze donesi zajedno sa radilicom i klipovima da vidimo sta se desava ,
cak i kad prvi i cetvrti stavim u nultu tacku ,skroz gore i lagano okrecem radilicu sitno napred nazad u tom klipu se cuje neko struganje ,izvadio sam motor i rasturio ga za tri i po sata ,,nadam se da cu sutra resiti te problema
ako ne neka stoji dok ne utrci neki dobar motor ,ili cu vec nesto od proleca da budzim
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x November 10, 2009, 12:28:23 PM
konacno imam stanje stvari ,stradala dva klipa prvi i cetvrti ,usled pregrevanja a ne usled uletanja nepoznatog dela u cilindar,
stvar je sledeca ,klip se smanjio od temperature i igra kad je rasterecen u cilindru ,uzi je za tri desete ,i otuda ono lupkanje u motoru,a probijanje dihtunga glave ,ocigledno lagano stezanje ,7 kg smesno ,svi preporucuju 7 kg plus tri kg ,inace dzaba posao ,
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x November 10, 2009, 12:37:53 PM
potrebna dva klipa ,ako netko ima neka se javi ,ne treba mi klipnjaca,
u pitanju je mini 1100  clubman estate 80 god,hitno je(http://img20.imageshack.us/img20/7541/klip002.th.jpg) (http://img20.imageshack.us/i/klip002.jpg/)(http://img682.imageshack.us/img682/8818/klip001.th.jpg) (http://img682.imageshack.us/i/klip001.jpg/)(http://img35.imageshack.us/img35/4087/klip003.th.jpg) (http://img35.imageshack.us/i/klip003.jpg/)(http://img697.imageshack.us/img697/759/klip004.th.jpg) (http://img697.imageshack.us/i/klip004.jpg/)
: Odg: obrada glave i bloka
: BaneBRE November 10, 2009, 13:25:21 PM
koja speciala?
: Odg: obrada glave i bloka
: gregor.tm November 10, 2009, 14:45:59 PM
čudno, čudno, da bi se klip toliko smanjio.
možda je tu uzrok što si jednom našao alu piljevinu u motoru ako se ne varam.

u svakom slučaju nešta nije dobro. dali si radio specilnu? na koliko? dali klipovi odgovaraju? dali je blok- cilindri u tolerancijama?

u svakom slučaju netrebaš samo klip nego i prstenove.
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x November 10, 2009, 17:12:17 PM
pardon doslo je do greske ,klipovi su se smanjili za tri stote.da mnogo je na desete ,
prstenovi ,ili kako ih jos zovu karike su nove ,presle 1000 km hepolait ,a imam jos jedne nove takodje presle 1000 km
tako da ,samo dva klipa po mogucnosti polovna ,ako netko ima nesto takvo neka se javi pa cu mu proslediti mere ,kako bi utvrdili dimenzije ,naravno ne trazim za dzabe ,ali se necu buniti ako bude i takvih ponuda
: Odg: obrada glave i bloka
: Marko90 November 10, 2009, 19:01:15 PM
Pa reko sam ti ja da se grejao a ovo da se smanjuju to prvi put u zivotu cujem... Cuo sam da se potrose pa budu malo uzi al to posle bar nekih 100000km al ovo... Ionako me na ovom autu ne moze vise nista zacuditi :0_0:
: Odg: obrada glave i bloka
: gregor.tm November 10, 2009, 19:46:56 PM
klipovi za 1100 bi morali odgovarati i od 998cc minija.
a karike. ako su karike prešle samo 1km, treba  staviti nove. kod svakog slaganja motora trebaju biti nove. pogotovo ako klip motora bio u takvom stanju.
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x November 10, 2009, 19:52:06 PM
da da neverovatno ali mere sve govore,prvo covek kaze da je nesto upalo u cilindre ,bilo bi ostecenja ,i sa gornje strane ,a ovako ,kaze imao je vise slucajeva pregrevanja ,gde cilindar postigne odredjenu temperaturu i menja svojstvo i klipu postane tesno i tada se pojavi stezanje po bocnoj strani ,i ostaju risevi na klipu ,kao u mom slucaju ,sto nam po njegovoj tvrdnji govori da je blok zastopan,i da nema dobru cirkulaciju ,sto se utvrdilo kasnije kada sam odvijo pozadi cep da ispustim vopdu iz bloka ,a ono ni kapi ,cak nisam mogao ni da procackam ,nego burgiju i busi,
pri toj temperaturi klip promeni svoje dimenzije ,i dobijemo efekat kao da smo obuli cipele neki broj vece ,klip landara u cilindru,i tako ,lagano zvrci ,pri popustanju gasa ,gad se motor rastereti
kada se sve zavrsi postavicu i slike ostecenih klipova pa mozda nekome nekada i zatreba.
cilindri su ostali u istoj meri kao sto su i bili ,covek je merio ,i mogu ti reci nekako mio bilo milo kad vidim da covek zna da koristi masine ,alate ,i merna sredstva,cak nije hteo glavu ponovo da ravna,nije mu cilj da te klepi po usima pa zdravo
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x November 10, 2009, 20:06:11 PM
pitanje za starog vuka za old tajmere  gospodina dalibora ruzica.
a verujem da ce i vama ostalima znaciti.
evo ovako ima li nacina i metoda da se stari blok recimo koji je stajao u mestu bez paljenja nekih 17 godina ,i pri tome korodirao ,ocisti nekim sredstvom ili nacinom od svih tih rdja i necistoca ,kako vi to u stvari radite ,kada nadjete neko vozilo koje je toliko zapusteno da mu je potreban i taj segment pri restauraciji.
ako to resimo mnoge masine ce lakse da rade ,bez veceg zagrevanja.
i jos jedno pitanje ,postoji li nacin da se cepovi na bloku otvore ,kako bi se blok iznutra mehanicki ocistio ,i koliko je to pametno i izvodljivo .
nadam se da ima nacina ,hvala,jer sam spremio zivce da ga gurnem u savu ,ha ha
: Odg: obrada glave i bloka
: gregor.tm November 10, 2009, 20:13:58 PM
svi čepovi  (za vodu i ulje) se kod obrade motora moraju otvoriti kako bi se proverili kanali i sve očistilo od obrade. nakon obrade staviš nove čepove.
: Odg: obrada glave i bloka
: Vladimir November 10, 2009, 20:43:02 PM
evo ovako ima li nacina i metoda da se stari blok recimo koji je stajao u mestu bez paljenja nekih 17 godina ,i pri tome korodirao ,ocisti nekim sredstvom ili nacinom od svih tih rdja i necistoca /quote]


coca-cola
-sto je najgore u grckoj sam radio kod coveka koji je odrzavao camce i tako smo jedan stari motor koji je stajao 15 godina u travi ocistili sa coca cola-om(covek je nasuo 4 litra coca cole,ostavio dva dana isprao vodom ,nasuo ulje  i nakraju i upalio.  :0_0:
: Odg: obrada glave i bloka
: aca grunf November 10, 2009, 21:25:15 PM
na obradi bloka se ne vade cepovi jer nema novih cepova,za obradu radilice se jos moze naci neki koji odgovara.kod nas u beogradu iokolini nikad nisu mogli na bloku menjati cepove,a za moranje su ,,skidani sa odbacenih blokova,,
zato u tom slucaju mora da se pripreme cepovi...
: Odg: obrada glave i bloka
: Marko90 November 10, 2009, 22:33:36 PM
Ja sam moj blok peskario :punk:
: Odg: obrada glave i bloka
: miroslav_ružić November 11, 2009, 02:39:41 AM
Ja te nisam juče bas najbolje razumeo...mislio sam da tek pakuješ motor,a ne da si ga rastavio zbog dihtunga i zvukova...ali opet mi nije jasno kako je čelo klipa pod kosinom...
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x December 25, 2009, 21:18:34 PM
napokon delovi motora stigli kuci ,ali nikako da izdvojim malo vremena kako bih krenuo da ga slazem .
klipove sam nasao ,zahvaljujuci jednom nasem clanu i prijatelju ,velikom ljubitelju minija ,koji nije nasao za shodno da ucenjuje coveka u nevolji ,i to brata po miniju .i ovom prilikom mu zelim reci veliko hvala ,a on ce znati o kome se radi .
konacno smo dosli do zakljucka ,sta se desavalo sa mojim motorom ,kada smo hilznovali blok ,uradjen je standard i svaka hilzna busena po klipu ,motor lepo slozen ,ali izgleda da je nesto bilo do tolerancije izmedju klipa i hilzne ,te posle 1000 km ja sam minija opeglao 120 i u nedostatku zazora i po recima nekih majstora ,dovoljno ne razradjenosti motora doslo je do trenja i podizanja temperature u prvom i cetvrtom klipu ,tako da su se klipovi u jednom trenutku rasirili i poceli da taru zidove cilindra ,u tom procesu doslo je do habanja istih klipova ,i tako po hladjenju ,klipovi su izgubili svoje prethodne mere i zvrcali su jer je nastao veliki zazor.
iskreno se nadam da ce ovoga puta pobediti strpljenje i da ce motor jednom proraditi kako dolikuje.
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x December 25, 2009, 21:31:23 PM
dakle nemam pojma sta vise uraditi ,vratim se juce sa puta ,sneg se otopio i pogledam levo krilo izgrebano ,neki prokletnik se provlacio po snegu pored minija noseci torbe ili sta vec i napravio 5 riseva na krilu ,i sad ponovo farbati krilo ,dakle dok nekoga ne uhvatim i ne odrobijam ili auto stavim u bodljikavu zicu nece se smiriti ti zlokobni dusmani ,seme mu se zatrlo ko god bio .
moracu da sprovedem istragu ,ili da instaliram kameru ,koja ce ga pratiti i dan i noc .pa da uhvatim pocinioca i jednom mu presudim ,uzas sta je sa ovim ljudima vise
: Odg: obrada glave i bloka
: radisa791 December 25, 2009, 22:35:41 PM
Ne mogu verovati! Bash te tera maler. 1000km izgleda nije dovoljno da se motor razradi. Najveca temperatura se inace javlja na 2 i 3 cilindru. Mora da je tvojim 1 i 4tom klipu bilo bash tesno. ili im nije bilo dobro hladjenje.
    Pitam se dal je moguce ostaviti motor na "stolu"
     nakon generalne i pustiti ga u rad na neko vreme recimo 24 h? mislim moguce je naravno, al dal je to ok?
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x December 27, 2009, 23:17:11 PM
malo me je smorio ,ali odmorio sam se od minija nekih par meseci ,i sad cu da zagrizem ponovo
ovaj put mora da uspe
: Odg: obrada glave i bloka
: gregor.tm December 29, 2009, 20:01:41 PM
moj komentar od početka je, da treba tražiti uzrok u hilznama!!!
prvo kao prvo iz kakvog materiala su napravljene i u kakvim tolerancijama!!! poznato je da su npr. stariji blokovi bolji od novijih jer je material odležao. npr. opel je pre trideset i više godina sve blokove za motore pustio da odleže napolju nekoliko godina pre finalne obrade. znali su šta rade. opet prestar blok nije dobro, pošto se molekule materiala počnu opuštati i poznato je da blokovi stariji od 50, 60. godina vole pucati. pitanje je kako se ponaša tvoj blok pod istom temperaturom u uspoređenju sa hilznama.
 
drugo bitno je način obrade hilzna. istina je da za stari način obrade 1.000km baš i nije puno da se motor razradi ali ipak i da nije razrađen nebi smelo da se dogodi to što se tebi dogodilo. pitanje koliko su majstori koji rade hilzne znali sve predpisane tolerancije za minijev motor.

treče: predpisani su postupci kako da se uhoda motor. poznato je da za prvi start obavezno sipajte najlošije ulje. čak i za uhodavanje motora netreba previše dobro ulje. tek nakon nekog vremena sipa se pravo ulje!
prvih pola sata uvek treba pustiti motor da radi iznad 2.000 do 3.000 obrtljaja u leru. itd, itd, itd,.....

: Odg: obrada glave i bloka
: r_dalibor January 04, 2010, 23:20:14 PM
Tek sad sam video temu!
 Interesaqntan slucaj. Iz svega sto sam procitao, mislim da si dobio dosta dobrih saveta od cele ekipe.
 Evo i ja da kazem svoje misljenje.
  Stari blok treba ceo rasturiti. cepove sve povaditi. ( mi nove obicno pravimo po uzorku i to od prokrona). Peskarenje je laka metoda skidanja rdje, ali postoji velika opasnost i da se osteti. Najbolje je mehanicki ocistiti gde god moze da se pridje i da se isperu vodom unutrasnji kanali. Kasnije sam antifriz ispira rdju i treba ga cesce promeniti.

 U tvom slucaju mislim da majstor nije dobro obradio hilzne i da je bila mala tolerancija, sto je izazvalo veliko zagrevanje klipova i samim tim i sirenje istih. Motori koji su presli mnogo kilometara imaju velike zazore i mozes da ih forsiras koliko hoces
nece im se ovo desiti. Samo ce trositi mnogo ulja.
 Tebi je doslo do ostecenja klipova, ali ne to sto su se izlizali, nego je opasno ako se ostete sami kanali gde leze karike u klipovima. Kad dodje do pregrevanja klipova, ti se kanali razlokaju i karike pocnu da setaju gore dole i ponasaju se kao uljna pumpa.

 Po pitanju dihtunga slobodno nanesi silikon za visoke temperature i onda stegni po propisanoj kilazi.
 Pozdrav i srecno!
 
: Odg: obrada glave i bloka
: mister x January 05, 2010, 09:04:34 AM
Hvala momci na brizi ,sklopio sam motor pre neki dan ,iskoristio sam toplije vreme i ubacio ga,upalio sam minija lepo radi ,iz prve me malo zezao komdenzator varnicio ,ali kada sam ubacio nov ,pali kao mina.
da definitivno greska je bila u toleranciji obrade ,pricao sam sa raznim majstorima ,i definitivno svi ukazuju na to da je klipovima dooista bilo tesno ,ali moram vam se i pohvaliti da ga nikada nisam sladje sklapao ,opusten i sa velikom paznjom .
nazalost morao sam proci sve ove zavrzlame ,ali nije to toliki bed jer kada se sve slozi i upali sreca potopi sve one ruzne trenutke.
kratko ,plava ptica  ponovo na stazi he he ,veliki pozdrav
: Odg: obrada glave i bloka
: gregor.tm January 05, 2010, 09:33:35 AM
sretno na stazi!
 :uraa:
: Odg: obrada glave i bloka
: r_dalibor January 05, 2010, 22:48:02 PM
Pa lepo, sad do Nisa i nazad dva puta pa kontrola, salim se. Blago tebi kad li ce moj?
: Odg: obrada glave i bloka
: gajudin January 06, 2010, 16:02:54 PM
svaka cast, nadamo se da je sada sve ok i da predjes bar milionce sa makinom :punk: