Mini Klub Srbije
Klub i Forum => Predstavljanje automobila članova Foruma => Topic started by: peja on August 05, 2009, 23:33:48 PM
-
Posto sam drugi vlasnik imam i originalni racun, kupljen kod nas na konsignaciji, sve mu je bilo original kada sam ga pazario, malo sam ga nasminkao volanom i alu felnama i skinuo sam mu crnu presvlaku sa krova (da ne bi rdjao) i ofarbao ga posto ispod, zacudo, fabricki nije bio ofarban tako da mu je ovo sad druga farba (prva na krovu :)), presao ispod 41000km (od toga ja na zalost samo nekih 3000 a imam ga celu deceniju, nema se vremena..(non stop je bio garaziran a srecom i ja imam garazu...)
Koliko sam uspeo da saznam izgleda da je proizveden u Belgiji
Nove kocnice sa svim crevima
Nov auspuh sa dva lonca Bosal
Nova lamela (prvi vlasnik zena)
-
(http://img200.imageshack.us/img200/6659/57822134.th.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVEChRA)
(http://img21.imageshack.us/img21/222/35668739.th.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVECuki)
(http://img44.imageshack.us/img44/9083/53494755.th.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVECJi9)
(http://img26.imageshack.us/img26/6602/97120033.th.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVECVLS)
(http://img34.imageshack.us/img34/5452/95492776.th.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVECYg0)
(http://img8.imageshack.us/img8/8972/50591302.th.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVED7eA)
(http://img25.imageshack.us/img25/9276/25816660.th.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVEDhd9)
(http://img193.imageshack.us/img193/9928/45283912.th.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVEDwb0)
-
fenomenalno! originalan primerak. :punk:
a koje je godiste, motor...?
mozes da posaljes i brojeve motora i sasije, da vidimo odakle je... a i originalnu dokumentaciju, ako imas.
dobro nam dosao!
-
brate ja tebe jurim vec pola godine, intenzivno zadnjih mesec dana da ti kazem za klub!!!!
nekada davno je tvoj cale dao oglas da prodaje 4 tocka, ja bio da vidim i posle toga mi se niko ne javlja na tel. evo vec zadnjih medec dana zovem svaki dan po dva puta i niko se ne javlja a zvoni.062/177****
ako si ti u svedskoj onda si to ti :good:
bas sam gledao ovaj mini u garazi i pricao bas sad u nedelju kako ima jedan skriveni mini kod 29 novembra :wink:
-
Godiste proizvodnje '77 prva registracija '79, 1098ccm, 45HP, na zalost nemam brojeve kod sebe trenutno ali mogu da ih nabavim. U pitanju je jubilarna serija Mini Special lansirana za 20-godisnjicu pocetka proizvodnje Minija (glavne karakteristike su motor od 1098ccm, rotirajuca piksla, komandna tabla od 1275GT, specijalne plasticne radkapne i jos par slicnih zanimljivosti...
-
Moj cale je neuhvatljiv ponekad, obicno zapali negde leti, nisam ni znao da je dao oglas, a i ni ne secam se ni dali i koliko tockova imam (trebalo bi da imam neke... :) :) Nisam u Svedskoj nego u Svajcarskoj ali to ne menja mnogo situaciju :)
-
Odličan je!!! :good:
Ista tabla instrument tabla kao moja :)
-
znaci belgijski su takvi......posto je moja keva vozila nekada davno minija....sa takvim rozetnama na farovima....imam kuci dve takve nove....
-
Pejo, odlican ti je auto. Ja ne znam da li neciji mini ima ispod 41000 km. Stvarno retkost.
-
Interesantno je to da je auto zvanicno Austin Mini Morris (saobracajna) a u stvari je British Leyland. Austin i Morris ne mogu nigde da nadjem da pise. Na plasticnim radkapnama je znak "L", na soferki je i dalje originalni stiker gde pise Leyland, na plocici na motoru pise British Leyland, na originalnom Manual-u pise samo Mini, cak i na kljucevima je ugraviran Leyland-ov znak...
-
Steta je samo sto taj platneni pokrivac krova nije mogao da se odrzi.
-
odlican primerak specijala,stim samo sto mi cudno spevijal ima istu tablu samo sa dva cajgera, ova serija sa tri kao 1275 i gt prvi put vidim na specijalu, intersantno stim ako je ceo autentican :good:
-
Interesantno je to da je auto zvanicno Austin Mini Morris (saobracajna) a u stvari je British Leyland. Austin i Morris ne mogu nigde da nadjem da pise. Na plasticnim radkapnama je znak "L", na soferki je i dalje originalni stiker gde pise Leyland, na plocici na motoru pise British Leyland, na originalnom Manual-u pise samo Mini, cak i na kljucevima je ugraviran Leyland-ov znak...
Koliko sam uspeo saznati ta striktna podela na Austin i Morris je bila negde do kraja proizvodnje mk2,znaci 1969.Nakon toga dolazi do spajanja kompanija i pojavljivanja Leyland-a,pa se i oznacavanje menjalo
-
Na svim specijalima napravljenim povodom 20-godisnjice pocetka proizvodnje koje sam ja video su satovi od 1275GT-a.
-
Pogledaj Budin i Civijin Special, isto 1275GT satovi...
-
Uostalom evo i linka koji potvrdjuje...
http://www.austin-mini.de/mini_special_1000_1979.htm
-
Interesantno je to da je auto zvanicno Austin Mini Morris (saobracajna) a u stvari je British Leyland. Austin i Morris ne mogu nigde da nadjem da pise. Na plasticnim radkapnama je znak "L", na soferki je i dalje originalni stiker gde pise Leyland, na plocici na motoru pise British Leyland, na originalnom Manual-u pise samo Mini, cak i na kljucevima je ugraviran Leyland-ov znak...
British Leyland Motor Corporation Ltd (BLMC) je velika firma koja je bila vlasnik brendova Austin i Morris. Kasnije je od nje nastao Rover.
Mini je oko 1970-te postao nezavisni brend ove koroporacije.
-
da, i moj je isto layland.
@Peja Jel mogu da preradim jednu tvoju sličicu da napravim wallpaper? :blush:
-
Samo napred...
-
This was launched to celebrate 20 years of the Mini. In Silver or Rose metallic paint, shaded vinyl body stripes, 5 x 10inch Exacton alloy wheels with 165-70 x 10 tyres. Innocenti wheel arch extensions, Clubman-style bumpers, twin door mirrors, tinted glass and vinyl roof. Inside: 1275GT instruments, centre console. clock and tartan check trim.
-
Steta sto si se odlucio da ga prodas.
Ali ja to gledam sa vedrije strane. To je prelep primerak za zaljubljenike, pa ce valjda neki takav da ga kupi i da nastavi sa ocuvanjem.
-
Jeste steta, ja ga u stvari prodajem jer ne znam sta da radim sa njim, vec vise od 7 godina sam napolju, dok sam bio u Budimepsti jos sam i dolazio cesto pa sam imao prilike da ga vozim i odrzavam, sad kad sam se preselio u CH toga vise nema, ne verujem da cu se vracati u skoroj buducnosti (ne daj boze), trenutno se sestra brine o njemu a ona ne sme da ga vozi posto se plasi, za nju su vise kola tipa Plug&Play nego Plug&Pray tako da joj je Mini samo ne teretu pogotovo sto je hronicno prezauzeta poslom. Ja da ga uvozim ovde suvise mi je komplikovano a vala i skupo a i ja sam sa vremenom tanak, da ne kazem nemam ga uopste...
Meni u stvari nije hica da ga prodam, on tako spava u garazi, povremeno ga sestra upali i provoza, ja bi u stvari da nju rasteretim od te obaveze (svake godine registracija, osiguranje, tehnicki pregled, zamena ulja, itd, itd) sto je za nju bas stresno...
Bas tuzna prica:):)
-
koja je cena?
-
3keura
-
Pejo, odlican ti je auto. Ja ne znam da li neciji mini ima ispod 41000 km. Stvarno retkost.
ima od duleta fotografa (zeleni mini) 38k :)
-
avtić divan, a najače što mu na okviru za tablice piše Auto zeta Podgorica, a registracija BG :hid_crazy:
-
e kako ova nasa crnogorka primeti auto zetu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????